Ik heb nu op 8 dpo ineens een stijging in temp van 2/ 10e. betekent dat iets of is dat gewoon normaal?
Monique balen meis knuffel. Jaleisha ik heb het ooit opgezocht, jouw progesterongehalte is op z'n hoogst op 7 a 8 dpo die kan zo'n stijging veroorzaken. Nog even afwachten.
Hoi monique, hoop dat het geen miskraam is. Ik had in oktober een miskraammet 5 weken. Ik verloor helderrood bloed zonder krampen en stolsels. Het was alsof ik een menstruatie had. Daarom had ik nog hoop, het duurde 4-5 dagen. Maar bij de echo was baarmoeder al leeg.
Hoi Roosje, ik heb donderdag een echo gehad en alleen een leeg dooierzakje, dus is wel bijna zeker dat het een miskraam is. Bedankt voor je berichtje.
Knuffel terug voor jullie meiden! Goldfishie, ik ben heel druk aan het duimen voor jou! Hoe voel je je?
Heel raar maar weet niet meer precies hoelang het heeft geduurd. Ik dacht al met al wel een paar weken. Maar komt ook omdat ik na verlies van het 1e vruchtje natuurlijk nog zwanger bleek van een tweede, die ik dus later ook ben verloren. Maar ik verloor relatief weinig bloed. Sterkte meis. Ik heb na dat beetje helderrode bloed geen bloed meer verloren. Maar gerust ben ik er niet op. Ik houd rekening met slecht nieuws.
Oh meid wat vreselijk moet dat geweest zijn, dat wist ik niet sorry. Begrijpelijk, je hebt nog steeds 50/50 kans en ik hoop het zo voor je.
Ja ik kreeg weer hoop toen er een tweede bleek te zitten, maar ineens was dat ook voorbij. Maar goed, is alweer even geleden. Ik focus me op het heden anders wordt het allemaal erg zwaar.
Denk mn innesteling gevoeld te hebben op 5 dpo.. kramp. Nu 8 of 9 dpo ( precies t moment rond eisprong waren we in een hotel en heb ik niet getempt) De test is van vanochtend met een drup water erdoorheen ivm geligheid Hij is in t echt goed te zien en lijkt roze.... Zien jullie m ook?