Mooie buik RoGiJuLi! Groeit goed Hier vanmorgen om 6.00 uur negatieve Clearblue digitaal. Maar om 8.00 positief en ook de Kruidvat. Hopelijk kan de donor vandaag en morgen.
Rogijuli mooie buik meid madelie: succes vandaag Hier gaat het goed,, rustig,, ben wel erg moe maar denk een griepje onder de leden te hebben VL was ook al niet zo lekker,, nog 4 dagen .. wachten duurt lang,,,,
Ja is overmacht. Maar voelt wel flink beroerd dat het niet doorgaat. Had juist een goed gevoel over deze cyclus.
Oh wat balen Madelie! Helemaal als je een goed gevoel had. Mooie buik!! Verder wel mee gelezen maar niet onthouden.
Ondanks ik gehoopt had actiever mee te kunnen kletsen is dat volledig mislukt. Sorry dames. Een hoop drama in de familie waardoor mn hoofd overvol zit. Frummel is ook wat rustiger zal wel door de stress komen. En ben weer zo ontzettend moe RoGiJuLi nog gefeliciteerd met je zoontje! En hopelijk gaat het allemaal goed met de verhuizing. Madelie dat is echt poepies. Betekent wel even een rustig tijdje voor jou. Is misschien ook niet verkeerd. De rest wel gelezen maar niet onthouden. *schaamt zich diep*
Oei drama is nooit fijn Dracaena! Hopelijk keert de rust snel terug. Je hebt al genoeg op je bordje gehad. En ik heb geen behoefte aan rust wat betreft mogelijkheden tot inseminatie. Geen tijd voor op mijn leeftijd Juist niet kunnen insemineren is een gemiste kans die naar mijn keel grijpt. Vanmorgen temperatuurstijging. Zeg maar dag tegen het eitje! Voor Jan met de korte achternaam gesprongen