Volgens mij vinden jullie het spannender dan ik. De test is negatief en dat had ik ook wel verwacht. Er staat maar 1 mooie duidelijke streep. Ik voel me nu nog niet verdrietig, maar wel opgelucht. Gewoon nooit meer iui! Na 16 maanden eindelijk uit het iui traject! Volgende week hebben we onze ivf/icsi intake en daarna hopelijk antwoorden. Vind dat echt het spannendste gedeelte, te horen krijgen of het kan lukken! En nu eerst een maandje helemaal niets. Jaleisha heeft Rogi al afgelost op het zwangerenbankje met haar mooie testen. edit: gelijk gestopt met de utro, was ook wel klaar met die inlegkruisjes.
Allereerst: RoGiJuli, ik zie dat je zoon geboren is, van harte gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie? Dames, ik kom hier even binnenvallen Heb namelijk een vraagje over mn temp.. (en ja, door afwachten kan ik er ook wel achterkomen, maar ben toch benieuwd) Afgelopen weekend had ik namelijk een kleine temp piek, op 6 dpo. Vandaag, op 9 dpo is mn temp ook weer wat verder gestegen.. Zou je bij een innesteling ook een piek kunnen krijgen ipv een dip? Iemand anders zei me hier op t forum dat dat kon, maar ik kan er eigenlijk vrij weinig over vinden.. Jullie een idee? Gezien mn korte lf zal ik er donderdag of vrijdag sowieso achterkomen, dan is mn NOD. Ik weet dat temp geen garantie geeft op zwangerschap in dit stadium, maar ben wel benieuwd naar jullie mening over de piek afgelopen weekend.. Bijgevoegd mn kaartje..
Je kunt er weinig over zeggen Nienke, zolang die hoog blijft is het goed volgensmij hebben meer geen innestelingsdip dan wel en omhoog heb ik nog nooit gehoord/gelezen.
Pfff ik ben er nu ook wel klaar mee, na die test van vanmorgen ben ik wel overtuigd dat het niet goed zit en dan mag het nu ook wel over zijn, wil verder.
dat snap Ik maar ik heb nu totaal Geen last van afscheidng of krampen meer!!! Terwijl ik dat normaal elke maand wel heb en de dag dan ook altijd overeenkomt met eisprong en die pijn heb ik alleen eergisteren gehad en gister en vandaag niks!
De pijn komt vaak voor dat je ei springt. Bij mij verschilde het ook, soms sprong die dezelfde dag als de pijn en soms de dag erna
Thanks Goldfishie! 16 maanden lang, begrijp heel goed dat je er wel klaar mee bent nu! Spannend de intake.. Even bekomen van alles, maandje rust en dan hopelijk snel succes!!! Hoop het zo voor je, tijd dat je me komt vergezellen op dit bankje!
Even ego: ben gewoon opnieuw ziek :x Assistent huisarts gebeld: ja kan zelfs heel goed 2 keer ziek in 2 a 3 weken. Iets van nog niet helemaal hersteld vorige virus en dan ander virus eroverheen. Vooral bij 34 weken zwangerschap is de weerstand lager
Thanks for asking Monique! Nesteldrang-er-ig.... Heb t gevoel alsof er nog zoveel moet gebeuren, en sla dus aan t schoonmaken. Doe echt van alles door elkaar, als een kip zonder kop.. Voel me zwanger maar heb nog weinig kwaaltjes, is nog pril he Hoe voel jij je meis..? Trek je t nog een beetje..? @ Mamalap... vervelend joh!!! Beterschap, doe lekker rustig aan.
Mijn toetsenbord op mijn telefoon vertikt het steeds mijn verhaal goed te typen, dus het duurde even voor mijn reactie. Monique wat een teleurstelling meid, hopelijk kun je snel verder. Er rommelt nog niet echt iets hier. Wel wat gewone buikpijn en hoofdpijn, maar dat is t wel. Dit is wel echt de langste week van mijn leven Gold bah niet niet niet leuk!! Mamalap wat vervelend dat je weer ziek bent, beterschap!
Nog niet, morgen zou me nod pas zijn, dus ga volgende week de afspraak maken. Vriend gelooft het nog steeds niet 100 % ondanks de clearblue en duidelijk oplopende testen haha. Die is nog ergens bang dat ik morgen ongesteld word Ja is ook wat he, door dat hcg voel je je gewoon zwanger. Las net pas dat je test afloopt... Nou meissie hopelijk is dit snel achter de rug.. K situatie!
Pff doet me denken aan mijn laatste loodjes van me eerste 2. Beiden tot aan 42 weken gedragen bij de eerste zouden ze dr halen, begon t 's ochtends... en de 2e ben ik gestript een dag voor ze me zouden inleiden.. zooo laaannngggg wachten
Haha mannen. Spanennd meid. Naja aflopen weet ik niet,maar wel haken, heb geen 3+ gehad. Hij geeft nu met 7 wk 2-3 wat betekend tussen de 200 en 2000 hcg. Terwijl je met 7 wk meer richting de 20000 moet hebben.