melzoe hij is zeker opgelopen! je kunt de ingegroogde van gisteren niet direct vergelijken met de verse van vandaag. alleen de verse met de verse (dus de foto's) gefeliciteerd met hopelijk een goede zwangerschap deze keer, ik ga ervoor duimen meis.
Fijn madelie, wanneer ga je verder met je gekozen plan? Of is dat van de baan? En dank jullie wel meiden! (Morgen geen test want ze zijn op 😉
Vanmiddag bij de action geweest ...dus een test met middagplas.... Action vind ik niet echt overtuigend voor 1 á 3 dagen voor nod .....als ik nu echt 1 dag voor nod zou zitten zou hij zelfs met middagplas veel donkerder moeten zijn. (Foto nummer 1) Foto 2 stapsgewijs (andere test dan de foto erboven) eerste foto bovenin is eindresultaat na de beruchtte 5 minuten. Foto eronder plas er net op Foto daaronder 2 minuten erna Foto daaronder weer 2 minuten er tussen.
Oke dit wordt dus niets .....mijn borsten doen veel minder zeer en zijn ook minder gespannen.....na een paar dagen vreemde buikpijn is dat ook weg ....en hoewel mijn temp blijft hangen schieten de testen niet op. Vandaag op nod.
Melzoe als ik zou mogen gokken zou ik aan de hand van je kaartje zeggen dat je nu op 11 dpo zit en daar past het lichte streepje wel bij. Maar zie idd geen oploop in je testen en dat geeft dan weer minder hoop... Anders nog eens een kv test doen?
Ik heb geen kv testen meer....wel nog 3 doosjes van de action .... Maar idd ben dr ook bang voor dat dit dus geen blijverdje is
Ik blijf hopen omdat ik weet dat hcg kan schommelen in het begin en dit dus nog niet heel veel hoeft te zeggen It aint over till the fat lady sings
Symptomen verdwijnen ook....de krampjes,zere borsten,hongerklap .......dus nee dit gaat hem niet worden
Oke testje van vandaag ..... Streepje is er nog wel maar hij is en blijft vaag . Genomen na afleestijd want het is bijna niet op de foto te krijgen terwijl ik hem zelf zowel kan zien. Temp nog steeds 37.0
Je temp is nog mooi en het kan maar zo zijn dat je pas 12 dpo bent In veel kaartjes zie ik tegenwoordig een eenmalige tempverhoging op de dag van de lh piek... Dan zakt ie de dag erna weer (eisprong) en gaat dan pas weer blijvend stijgen. Bekijk bijlage 528333 Ik zou trouwens even kv 2v5 halen. Die zou nu mooi opgelopen moeten zijn.
Oke maar hoe is dan te verklaren dat de test eerst donkerder was....en nu licht blijft? Buiten even foto's gemaakt van die van gisterochtend en vandaag ....