Melzoe, Wil je geen valse hoop geven maar action testen zijn soms nogal raar de ene keer donkerder kwa kleur dan de anderen. Je controle streep vandaag is ook lichter of lijkt dat alleen zo? Ik duim voor je!
mijn wekker was niet afgegaan, of ik ben er niet wakker van geworden. altijd op de meest ongunstige momenten...
Wordt er tureluurs van.... Testje van vanmorgen echt heel erg licht.... En idd mijn temp blijft hangen. Echt geen idee meer nu....
Nod was gister,nooit langer dan 14 dagen lf...... Maar wat heeft het voor zin als ze gewoon zo licht blijven....we weten dat ik knallers kan krijgen op de action testen. Maar ik zal eens een tripje wagen....
hé bah melzoe de testjes blijven hangen op zo'n tuurstreep klote is dat je nog geen duidelijkheid hebt biochemische zwangerschap, trage hcg opbouw, het kan allebei.
Ziet er idd niet gunstig uit... helaas! Weet er alles van die vage tuurstreepjes die niet oplopen. Hopelijk gaat jullie wens nog een x uitkomen... Hoe is het met je dochter? Hier alles goed. Oudste 2 wkn geleden 5 geworden en jongste gaat volgende maand wennen op de basisschool en wordt bijna 4. Ben echt blij dat mn eierstokken uitgerammeld zijn en dat ik me tevreden en compleet kan voelen met 2 kids. Wil die stress rondom het zwanger worden ook echt nooit meer.
wat fijn Sasjuh dat je tevreden bent een ontspannender gevoel is er niet. balen MelZoe.. nou weet je nog niks.. ik hoop voor je dat ze alsnog op gaan lopen mijn temp maakt een tripje naar de maan
Hij isinderdaad erg omhoog ....maar dat gebeurde ook in je vorige cyclus zag ik....deed hij dat ervoor ook??
ja hij stijgt elke keer wel wat.. maar vorige cyclus was 37.27 max en daarvoor kwam het nooit boven de 37.2 uit. vandaag 37,36
Melzoe: ik denk dat het waarschijnlijk geen goede innesteling is geweest en je lichaam het vanzelf aan het oplossen is. Ik had niet eerder getypt, omdat ik je geen valse hoop wilde geven. Maar het blijft toch ontzettend naar, ik had ze graag zien oplopen!
Ja gold dat vermoedde heb ik dus ook ......nu maar wachten tot de vloed komt opzetten. Al had ik er eerst wel een goed gevoel over.....een vol gevoel in mijn buik ,hongerklap,zere borsten eigenlijk alles wat ik bij de meiden ook meteen had en waardoor ik zeker wist dat ik zwanger was.....