Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is natuurlijk hard wat de huisarts tegen je gezegd heeft maar helaas krijgt bijna elke vrouw dat naar haar hoofd gesmeten of het is puur pech hebben ook zo'n leuk gebaar. Daar zijn wij zelf niet meegenolpen en zeker psygisch niet

Gelukkig valt er veel steun hier te halen en er zijn veel ervaren dames.
    Het euforisch gevoel dat herken ik wel madelie je staat gewoon met beide benen op de grond na een test en durft niet meteen erg blij te zijn. Maar ik denk dat ook dit een proces is en het belangrijk is om tijd te nemen voor jezelf en alles een plek geeft voordat je gaat voor een volgende zwangerschap. In ieder geval dat heeft mij heel veel geholpen.

Gold ik kan me voorstellen dat je bang bent is ook allemaal niet niks! Voor mij blijf jij nog altijd de hardste bikkel ik heb zoveel respect voor jou. En die beeb gaat er komen!

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Die tijd heb ik helaas niet Daantj. Ik ben al 44 jaar ;)
    Dus na iedere miskraam direct weer door.

3. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat maakt het inderdaad anders ook best heftig. Ik hoop dat je snel een plakker mag krijgen en dat alles goed mag gaan.

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: idd, wat een raar kaartje hebt jij nu. Hopelijk na je eisprong wel gewoon mooi hoog en stabiel.

Sasjuh: alvast veel succes voor morgen!

Melzoe: ik vind het ook een stomme opmerking, alsof je je maar moet overgeven aan moedertje natuur. Een mk heeft heel veel invloed op je emoties. Je zou er aan onderdoor kunnen gaan als je keer op keer wel zwanger kunt worden, maar deze nooit blijven plakken...

Als ik me aan moedertje natuur had overgegeven, dan zouden er hier nooit kinderen komen, aangezien dat mijn mans zaad mijn eitjes niet kunnen bevruchten en wij icsi nodig hebben om onze wens uit te zien komen.

Aan de operatie ga ik proberen om er niet aan te denken. Dat vliegt de tijd waarschijnlijk zo voorbij. De afgelopen 3,5 jaar zijn immers ook zo om gegaan! ;)

Wel morgenmiddag afspraak met anesthesie, dus dan moet ik er toch nog even mee bezig zijn helaas.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    3 miskramen helaas.
    Deze cyclus laatste keer zelf proberen en anders wordt het eiceldonatie in Cyprus in het najaar.
    Zwanger worden lijkt geen probleem. Maar mijn amh is heel laag, 0,2. Weinig eivoorraad dus nog en dat zegt meestal ook veel over de kwaliteit.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik voel me wel heel erg gezegend met 2 gezonde kindjes. Een 3e voelt soms een beetje als een overdadige wens maar tegelijkertijd voelt ons gezin nog niet compleet zo.
    Mijn grens is wel zo ongeveer bereikt. We gaan het nog max 2 rondes proberen en dan is het gewoon klaar.

Idd madelie, zo stom hoe je eerst verlangd naar dat 2e streepje en nu kan ik hem wel wegkijken.
    Zal morgen vast ook nog een x hcg moeten prikken, ben ook wel benieuwd.
    Blijf gewoon mn streepjes raar vinden icm lage hcg waarden.

20160810_100541.jpg

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Is niet raar hoor. Kruidvat testen reageren al licht bij 8 hcg. En ze bereiken vrij snel een knaller.
    Dit zijn testen die heel snel verzadigd raken. Dus bij vrij hoog hcg worden de testen uiteindelijk lichter omdat de test het niet meer aankan. Vervolgens als hcg afloopt worden de testen dus weer eerst donkerder omdat de testen het hcg dan wel weer aankunnen. En pas bij nog verder aflopen van hcg lopen ook de testen langzaam af.

8. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madelie Ik hoop dat jouw laatste cyclus raak mag zijn met een blijver:)!

@sas
    ik ben benieuwd naar jouw echo morgen en wat de gyn gaat zeggen.

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dank je wel Daantj!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    #230 RoGiJuLi, 11 aug 2016
    Laatst bewerkt: 11 aug 2016
    Melzoe, mijn cyclus is ook regelmatig en toch raakte ik er door zwanger. Dus wat je ha zegt is in mijn ogen dikke bs.

Sasjuh, vandaag de echo. Succes meid!

Hier is de vakantie alweer bijna voorbij.
    Op zich hebben we prima weer gehad alleen nu komt er een mega regenfront aan.
    Morgenochtend weer op huis aan.
    Oja en R. heeft prima geslapen.
    Hij paste nog in zijn kinderwagenbak dus die stond op de grond naast mijn bed.
    Er was geen plek in de slaapkamer voor een campingbedje en de huiskamer was geen optie ivm de kitten die daar in de nacht verbleef (dadelijk ging de jat in het campingbedje liggen ;))
    Maar zo ging het prima.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Thanks rogi!

We wisselen elkaar af want wij gaan morgen op vakantie. Vandaag inpakken dus. Heb er superveel zin in, nu het weer nog....

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Madelie,
    Dit was mijn kaartje na de vroege miskraam bij mij
    Enorm piekerig dus.
    Daarom zou het me niks verbazen als het de vorige keer toch vroeg was misgegaan bij jou. En je dus daarom nu zo'n kaartje hebt

Bekijk bijlage 509662

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Sasjuh vanaf morgen wordt het zomers dus je zult beter en warmer weer hebben dan wij hadden.
    Moesten gisteren zelfs truien kopen omdat we die niet hadden meegenomen.
    Zo koud was het.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Sasjuh succes vandaag. Ben heel benieuwd.

Rogijuli Jepp vandaag de ergste dag hierna wordt het weer beter. Is ook wel weer lekker naar huis te gaan.

Ik krijg maandag 29 augustus de operatie dames.

15. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb nog niks gehoord van hem .
    Morgen naar de vk eens zien of het al een beetje schoon is daarbinnen.

Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad rogi en dat R. Lekker kon slapen ondanks dat hij in de wagenbak moest slapen.;)

Ik temperatuur nog maar even door, eens zien wat het verschil is.
    Heb pas bij het echte bloed FF aangezet op 1e dag.
    Tis nu al veel minder.

16. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Sasjuh succes vandaag.
    Mamalap, jeetjuh dat gaat best snel toch?
    Fijn dat je je nu daar op inkunt stellen,straks geen zorgen meer over AC.;)

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nu ook geen zorgen want mijn man heeft nog steeds geen condooms gehaald dus ook geen actie. Ben wel met de thermometer aan de slag mijn redenatie was als ik eisprong heb gehad kan het weer, maar uiteraard nog geen eisprong gevonden.

18. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Sas en een fijne vakantie alvast!

@rogijuli Hier is het nog droog. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad:)

@mamalap dat is vrij snel al:)

@melzoe gelukkig dat het bloeden al minder wordt

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sasjuh: succes vandaag!

Rogi: balen dat het zo koud was op jullie vakantie. Ik hoorde vanochtend dat het in Twente afgelopen nacht 0 graden was...

Mamalap: samen in dezelfde week de operatie.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Mamalap lekker snel al. Hopelijk heb je een goed herstel!

Deel Deze Pagina