Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Net de dokter gebeld en ik denk dat er geen goede assistentes meer waren op de opleiding wat een doos...:x
    Ik vraag om hcg prikken en leg uit waarom ik dat wil...zegt ze ; we kunnen hier ook een testje voor u doen om te kijken of u zwanger bent....:x:x ik zeg ik weet dat ik zwanger ben want dat zegt die cb digitaal al maar ik wil weten of het hcg niveau goed is!...

Grrrrr nu moet ze overleg plegen met de huisarts omdat ze niet weet wat er mogelijk is omtrent een bloedtest..nu moet ik na 1 uur terugbellen. :x on_ge_love_lijk

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Urine was donker...wel merk ik met afvegen doorzichtig slijm op.....maar geen krampen of bruin of rood

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Achterlijke assistentes ook :x

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja idd.
    En aangezien ik doodsbenauwd ben voor naalden is/was dit een grote stap voor mij om te zetten....

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Hopelijk mag je gewoon gaan bloedprikken meis!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kun je dat niet via de vk regelen? Hier zijn ze daar heel makkelijk in.

Idd zeggen mij oplopende of aflopende testen niet veel meer. Hopelijk kan ik bij een evt volgende zwangerschap het testen ook wat meer loslaten.

Madelie hoe is het bij jou?

7. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is precies de reden waarom ik maar 1 pakje kruidvat testen gekocht heb en het erna erbij gelaten heb.
    Toen ik zag dat de test positief was had ik zoiets van derest zien we wel. Misschien ben ik hierin wel te nuchter geworden dat kan maar het heeft wel voor rust gezorgd ipv stress.

Meer afscheiding of slijm is normaal daar heb ik ook regelmatig last van. Zolang er geen bloedverlies is is je lichaam ook nog niks aan het afbreken. Ik hoop dat je kunt bloedprikken vanmiddag hier zul je wijzer van worden en hoop dat het snel de 19e is ;) en je dan je geruststelling mag krijgen.

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Bij de vorige mk had ik ook geen bloedverlies en niks geen krampen. Maar brak het wel degelijk af...
    Dus ook dat zegt echt niets.

9. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schijnbaar in jouw geval niet nee. En dat zal het hem juist zijn waarom jeje zelf gek maakt. Probeer positief te blijven meid:) laat de moed niet zakken * dikke knuff *

10. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :x ik ben nu gewoon echt razend!.....

Eigen huisarts is op vakantie dus waarnemend huisarts heeft gezegd dat ik er 1 tot 2 weken bij moet optellen....
    Dus vanaf bevruchting 1tot 2 weken ja dan kom je wel op de test van vandaag....

Maar ik ben dus 5 weken in totaal en dus zou de test 2_3 moeten aangeven (zoals eergisteren) en niet 1_2 zoals vandaag....

Nu moet ik om half 4 weer gaan bellen omdat ze weer gaat overleggen met die arts :x
    Dan gaat ze vragen of ik daar een hcg test kan doen in combinatie met bloedprikken..

Iemand dit al eens meegemaakt?:x:x:x ik ontploft bijna

11. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjees wat een gedoe zeg en dat om bloedprikken stelletje amateurs :/
    Je had allang de uitslag kunnen hebben.

12. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Gelukkig zie jij het net zoals ik....

Echt ongelooflijk dom dit.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Wat een mafketels zeg!!!
    Kan je het niet via de vk regelen??

14. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :( nee dat gaat niet....bloedprikken gaat altijd via de huisarts. Ze zitten in het zelfde gebouw praktijk deur tegenover elkaar...

De vorige keer wist de huisarts niet eens dat ik een mk had gehad .waren ze "vergeten?" te melden.
    Dus toen ik er heen moest omdat mijn oor verstopt bleef zitten ,en mijn HA vroeg hoe het ging met mijn zwangerschap en mijn gezicht vertrok schrok hij zich rot...Hij was op zijn zachtst gezegd "not amused " met die gang van zaken.

15. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :( ik mag niet komen bloedprikken en moet het weekend gewoon afwachten en dan erna de vk bellen of ik niet voor een vroege echo mag bij 7 weken.
    Ik zei die afspraak heb Ik al staan voor 7 weken!

Dus niks opgeschoten....:x:x
    Idioot gedoe

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bloedprikken heb je natuurlijk alleen wat aan als je minimaal 2 x gaat. Jammer dat je dat niet via de vk kunt regelen.

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja dat snap ik wel sasjuh.....maar ik mag dus gewoon helemaal niet komen om te prikken....

Ik moet de echo rustig afwachten :(
    En daar baal ik dus van....Ze luisteren gewoon weer niet naar mij.

18. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werken goed samen daar...
    Is er geen mogelijkheid dat je ergens anders kan gaan komende week? Of je moet ze gewoon knettergek maken maar eerlijk gezegd zou dit overbodig moeten zijn.
    Ik vind het gewoon sneu en heb het idee dat er helemaal niet naar je geluisterd wordt. Een hoop ophef voor bloedprikken ik heb dit nog nooit mee gemaakt normaal zou je dit al doen het feit dat jeje "patient" helpt te kalmeren. Mijn huisarts laat zijn patienten liever 1x teveel bloedprikken. Ik kom er nog niet overuit dat zij zo moeilijk hierover doen.

19. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zou niet weten waar ik nu nog terecht zou kunnen....
    Ik wacht het wel weer af.....Heb nu ook geen testen meer in huis en eerlijk gezegd heb ik me er al bij neergelegd dat ik bij de echo dus weer niets zal zien of dat ik misschien wel eerder zal gaan bloeden.

En ergens is die hoop nu het grootste na de 2 kuren cytotec van de vorige keer......

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh melzoe wat klote, dat afwachten is gewoon killing :(

Deel Deze Pagina