Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je Melzoe....de huisarts is verplicht jou een bloedtest te laten doen als jij daar op staat!
    Jij betaald hem met je zorgverzekering!!

Je kan dus gewoon een bloedtest eisen! En ik zou dat zeker doen ook!

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Vanmorgen om 8 uur gebeld naar de HA en gezegd dat ik het wilde ...terugbellen om 13:00 weer een hele discussie waarom ik dit wilde.....en om kwart over 3 dus weer waarop ze heel stellig zei dat het niet hoefde van de waarnemend HA:(

Ik weet dus niet wat ik nog meer had moeten zeggen.
    Maar ik ga het er nog wel over hebben met mijn eigen HA als ik hem weer spreek.

3. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgende keer zeg je gewoon gaat u met alle patienten zo om dan heeft u binnenkort geen werk meer... Want patienten zoals mij daar eet u de boterham van en daardoor heeft u die mooie bmw voor de deur staan;)

Als zij zo brutaal zijn tegen je dan zouden ze dit van mij ook kunnen terug verwachten. Maar het is makkelijk voor hun zij zitten niet in het zelfde schuitje want bij hun was die test dan al meteen uitgevoerd.

En dan zoals hierboven gezegt die bloedtest eisen ik zou niet bellen ik zou langsgaan hoe voller de wachtkamer des te beter;)

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een gedoe Melzoe. Die huisarts snapt totaal niet hoe jij in spanning zit. Ik vind dit niet normaal.

5. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Het maakt nu toch niets meer uit,de praktijk is nu toch gesloten.

En de gynaecoloog hoefde me ook niet meer terug te zien omdat ik gewoon zwanger kan worden.

:( wordt er best verdrietig van,ook al lijk ik er meer vrede mee te hebben dan vorige keer.
    Ik zal niet zeggen dat het me niets doet maar deze keer had ik eigenlijk al niet echt de verwachting dat het nu wel goed zou gaan, we waren eigenlijk gewoon verbijsterd dat het zo snel alweer raak was.

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Lieve Melzoe en Sasjuh, jeetje zeg... Wat een onzekerheid... Ik weet niet wat ik moet zeggen.
    Net heel veel pagina's teruggelezen en wat ontzettend verdrietig. Ik gun het jullie en vind het heel erg naar dat het niet goed is gegaan.

Melzoe: kunnen we bij jou nog hopen en duimen?

Madelie: hoe gaat het bij jou?

Daantje: jij al 11 weken? Wow gefeliciteerd!

En ik zag weer leuke foto's voorbij komen van heerlijke kindjes! :)

7. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    weinig kans dat dit goed gaat komen goldfishie ,helaas.

we wachten gewoon op wat gaat komen,en daarna zien we wel weer.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dachten we dat dit een goede cyclus was in dit topic en dan nog zoveel onzekerheid en teleurstelling.

Mijn gevoel staat even uit. Wordt waarschijnlijk laatste cyclus zelf proberen en wil daar even niet aan denken.
    Na wat spotting gisteren vandaag toch weer wat bloedverlies. En dat terwijl ik zeker na utrogestan gebruik normaal minimaal bloedverlies heb van 3 dagen. En nu lijkt het niet te stoppen.

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat is raar madelie....Heb je dat al eens eerder gehad?
    Zou het kunnen dat je lichaam een keertje extra grondig aan het opruimen is ?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Madelie... zou er dan toch iets gezeten hebben waarom het nu zo afwijkend doet ineens??

Goldfishie! Hoe was je vakantie meid?? Al bijna je afspraak bij de gyn. Hopelijk volgt de operatie snel. Gaat het herstel supersnel en kunnen jullie een cryo tp laten doen!

Hier werd R om 7.15 pas wakker vanochtend! De hele nacht doorgeslapen te hebben (20.30-7.15)!!
    Helaas is het weerbeeld voor volgende week weer veranderd en wordt het geen zomerweer als wij op het vakantiepark zitten.
    Ik baal echt enorm!! Pas als wij weer moeten werken komt het boven de 25 graden met zon uit grrrrrrrr.
    Verder had ik gisterenavond ineens vruchtbaar slijm (ondanks de pil) dus .... strange ...

R. Begint nu te kruipen (schuift nu al in zijn achteruit door de hele kamer heen :D) en wiebelt continue naar voren en achteren op zojn handen en knieen dus we hebben zijn bed alvast maar ff naar beneden gezet.
    Ook geeft hij kusjes als ik vraag om "mama kus" en babbelt hij de oren van je kop af :D:D

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    wat gezellig rogi!!!

lief he die eerste kussen :D dat zijn nog van die lekkere natte kwijlzoenen:D

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie dat je banner weg is melzoe.
    Hoezo? Je bent nog steeds zwanger meid!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goldfishie hoe was de vakantie? Hopelijk weer wat energie opgedaan?

Madelie heel raar :( Zou er inderdaad toch iets gezeten hebben?

Melzoe had je vandaag nog temperatuur opgenomen?

Rogijuli toppie slapen tot 07.15 :D welk park gaan jullie heen? En het blijft nederland wie weet word het juist toch nog lekker weer.

Hier nog steeds trotse mama, B. blijft een voorbeeld kind, slaapt nog steeds van 19.45 tot 07.30 a 08.00 ze huilt bijna nooit, lacht alleen maar, ze vind alles best. Iedereen wilt ook oppassen op onze boeddha.
    Ze zal vast een hele lastige puber worden ter compensatie van de makkelijke babytijd :p

14. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja totdat het mis gaat ben ik zwanger....
    Ik heb liever mijn tempkaartje in beeld.
    Mocht de echo eventueel anders uitwijzen dan waar we nu van uitgaan dan zet ik hem weer terug.;)

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Wij gaan naar Droomgaard in Kaatsheuvel ;)
    En onze boedha is net als B. Zo mega makkelijk. Hele dag op pad naar een pretpark en je hoort hem gewoon echt niet! Lacht en brabbelt de hele dag door en naar iedereen en huilt totaal niet!
    Zijn schema gaat supergoed en brood vind ie heerlijk :D

16. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D Wat heerlijk mamalap dat ze zo lekker makkelijk is.

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Net wat urine opgevangen in een potje en er kwam een rare dikke prop witte slijm mee.....
    Toch nog een testje gehaald van de kv.....ligt nog te drogen....
    Eens zien of het net zo snel afloopt als de vorige keer.

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Neeeee hij moet gewoon knallen. Maar echt ga je niet blind staren op die streepjes... mijne was met 46 hcg donkerder dan met 99 he.

19. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    ;) weet ik sasjuh

Eerste foto is van cd 35 dus 5 dagen na nod ongeveer
    Onderste is van net

20. RoGiJuLi