Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Melzoe het enige wat ik dan kan bedenken is dat je een miskraam hebt gehad 12-08 was je schoon. Daarna ondanks nog hcg toch een eisprong hebt gehad en nu bv 4.5 week zwanger bent dat het hcg van de miskraam nog niet volledig weg was en nu dus weer stijgt. Zoiets????

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Dit was ook ongeveer wat de gynaecoloog als optie zag inderdaad....maar dat is wel uiterst zeldzaam geloof ik.

Toen zei ik nog maar ik bloedde tot 14_8 ....dus dan moet ik een supersnel ei hebben gehad...:(

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Ok... hcg op 26-8 was 113 (volgens je berichten).
    Vandaag dus 239.
    Dat is een verdubbeling in 7 dagen.
    Bij een gezonde vroege zwangerschap verdubbelt het per 2,5 dag.
    Dus je hcg stijgt wel maar niet genoeg voor een zwangerschap waarbij een bevruchtte eicel/vruchtje zorgt voor de opbouw van het hcg hormoon.
    Als ik dit zo opschrijf denk ik toch nog steeds dat er echt restweefsel zit wat groeit en zorgt voor trage hcg opbouw.

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zie wat je bedoelt rogi....
    Maar jullie vroegen hoe het was gegaan, en ik vertel wat er is besproken.
    Geloof mij maar ik heb echt geen illusies meer...
    Maar die gynaecoloog vind het een leuke puzzel

Ik kan niet meer doen dan maandag weer prikken en de uitslag aanhoren.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Melzoe, ik zeg ook niet dat jij uit gaat van een prille zwschap ;), echter vroeg je of ik nog opties had.
    Eerst dacht ik dat het wel kon wat mamalap zei, maar toen ik naar je hcg waarde en opbouw keek draaide mijn gedachte om naar toch groeiend restweefsel.
    Daarbij loopt het hcg namelijk langzaam op.

Uiteraard hoop ik echt met heel mijn hart dat ik het compleet fout heb en dat mamalap en je gyn gelijk gaan krijgen en er zich daarbinnen een mooi wonder afspeelt!

6. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou als dat wonder zou gebeuren zou ik mijn naam pas echt eer aan doen.

Onbevlekte ontvangenis:D;)

7. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje Melzoe. Dat afwachten is wel heel erg poepies :(

Hier gister van de verpleegkundige op het cb gehoord dat ze het raar vind dat B comfort voeding krijgt en is geadviseerd en geen A.R. Daar heb ik nu lekker wat aan, ga niet meer overstappen hoor. :x

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Nou Melzoe hoop nu toch echt dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is ook niks zo.
    En de gynaecoloog kan het dan wel een leuke puzzel vinden, voor jou is het alleen maar zeer vervelend.

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Dracaena gewoon doorgaan met wat je nu geeft als dat goed gaat lijkt mij. Het CB heeft van wat ik om mij heen hoor altijd wat te mekkeren.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    ?? Waarom A.R. ?? Trouwens... de A.R. opvolgmelk van Nutrilon gaat uit het assortiment (liggen hier bij de jumbo nu voor 8,- per pak), dus waarom overstappen op iets wat weer uit het assortiment verdwijnt. Dan kan je verdikkie weer gaan overstappen.

nee hoor blijf maar lekker bij Comfort zitten meid!! en laat ze bij het CB maar kletsen.

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Dat is het zeker weten!
    Hoe gaat het met jouw nu madelie?

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm ik ben echt gezegend met mijn CB die hebben nooit wat te mekkeren. Groeit ze op haar eigen lijntje? Is ze tevreden? Dan is alles goed haha

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Met mij wel goed hoor. Maandag pas weer werken dus heb deze week nog even lekker mijn ding kunnen doen.
    Menstruatie doorgebroken. Ga geen inseminatie meer doen. Al zou ik zwanger worden, ik heb geen hoop meer op een goede zwangerschap. Dus aankomende week (of iets later, wanneer ik eraan toe ben) maar eens de formulieren voor Cyprus voor eiceldonatie invullen en opsturen.

14. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh wat goed madelie!
    Dus je gaat toch voor de behandeling op Cyprus,ik hoop zo dat je daar gaat krijgen waar je al zolang op wacht.

Maar zou het nu niet kunnen nu je even eruit bent geweest en uitgerust bent dat dat een extra zetje zou kunnen geven?

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Die drempel blijft, vakantie of geen vakantie, maakt niet uit. Is weer een nieuwe fase. Misschien heb ik gevoelsmatig de vorige fase nog niet helemaal afgesloten. Maar komt goed.

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Pfffff, weet niet wat ik heb. Kwart voor 4 en werkelijk nog geen minuut geslapen. Draaien in bed, warme voeten en benen wat naar en onrustig voelt, klaarwakker. Uit bed, op de bank, aangevallen worden door muggen. Zo maar weer proberen maar ik heb er een hard hoofd in. Ben zooooo ontzettend wakker. Ben niet aan het piekeren ofzo, dus dat is het ook niet.

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh het gatverdarrie madelie das niet leuk !!

Zoals je ziet ben ik ook vroeg wakker ;) kan ook niet meer slapen,dus ik ga gewoon vanmiddag nog even een tukje doen

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Balen van je slaap madeĺie hopelijk slaap je nu inmiddels wel

Melzoe ook al vroeg wakker bah :(
    Volgens mij is 5.30 de nieuwe ontwaaktijd voor R. want het waa vandaag alweer hebrabbel om 5.30.

missm vindt dit leuk.
  19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe is je temp melzoe??

20. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015