Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Tja als je koorts hebt moet je dat ook kunnen meten als je al op bent ;)
    Zit je nu weer boven/rond de 38 dan komt dat niet doordat je al uit bed bent geweest :)

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    #742 MelZoe, 3 sep 2016
    Laatst bewerkt: 3 sep 2016
    :D dan meet ik straks wel ....zit lekker beneden ;)

Temp is 38.1

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nog steeds koorts dus melzoe is niet goed lijkt mij.

Madelie spannend, hopelijk kun je snel in Cyprus terecht.

Gisteren was het zo druk van 09.30 tot 21.00 dat ik volgens mij voor het eerst in 16 jaar hetzelfde werk mijn stem overbelast heb. Zal misschien ook komen doordat ik nog niet topfit ben na de operatie van maandag. Grrr

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is idd nog verhoging melzoe (koorts bij volwassene is boven de 38.5).
    Alles maar goed in de gaten houden vandaag en morgen!

Mamalap..... doe dan toch ook rustig an :D

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja......... vreselijke controle freak. Vandaag nog dan 2 dagen vrij dan 4 dagen werken en dan vakantie!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Alweer vakantie?? Of was je nog niet op vakantie geweest ? :)

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Melzoe: jeetje zeg, wat een situatie... :(
    Dikke knuffel! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    ;) toch nog geslapen......dus ik denk gewoon om mijzelf hoor;)

En dank je Goldfishie, het is inderdaad een rare situatie.

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hoe is het bij jou goldfishie?

Rogijuli ik heb 1 weekje vakantie gehad in juli volgende week 2 weken vakantie en daadwerkelijk op reis met het vliegtuig en Kids. Best spannend 1e keer met kindjes naar buitenland.

10. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ohw oh .......mamalap wil jij niet een beetje te snel?;)....denk om jezelf !
    Dikke knuffel

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: het gaat steeds ietsjes beter, lief dat je het vraagt!
    Hoe gaat het met jou? Dat je alweer een lange dag aan het werk bent geweest! Geen pijn of pijnstillers meer?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Ojaaaa je gaat naar Portugal!!!

*zwijmel zwijmel... ik wil ook :(*

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Wat fijn dat het beter met je gaat Goldfishie!!
    Knuffel!

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik doe nog liever een punctie dan zo'n kijkoperatie. Ik hou er helemaal niet van om thuis te zitten en weinig te kunnen doen. Iets oppakken kon totaal niet en ook hoesten deed pijn. Ben al blij genoeg dat het gas iets minder is.

En dan komt ook de vraag weer, hoe ver willen we gaan? We hebben nu nog drie kansen in de diepvries. Maar moeten we al gaan kijken naar Gent voor de derde icsi poging? Of eerst extra verzekeren voor een vierde of vijfde poging? Willen we dat allemaal wel? En willen we nog zo ver en zo lang doorgaan?

Waarschijnlijk denk ik er over een week anders over als ik me weer beter voel. Wat ik wel weet dat ik een kijkoperatie niet meer ga doen.

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: ik vind het heel knap van jou, dat jij voor deze wens doorzet en naar het buitenland gaat. Echt respect! En knuffel!

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dank je wel :)
    Maar voel het niet als knap hoor ;) Het is nu even een klein proces van loslaten. Ik wilde zwanger worden met behulp van een donor. Een relatief makkelijk proces (althans, voor mij wel), waarbij als het een goede zwangerschap zou zijn het met mijn eigen eitjes zou zijn.

Heb mij flink verdiept in wat het met mij zou kunnen doen als ik een kind zou krijgen met een eitje van een ander. En mijn uiteindelijke conclusie was dat het net zoveel mijn eigen kind zou zijn en mijn liefde voor het kind even groot.
    Dus waarom moeilijk blijven doen (3 miskramen met kans dat volgende zwangerschappen weer in miskramen eindigen) als het 'relatief makkelijk' kan?! In Cyprus is het voor mij betaalbaar, de succescijfers zijn hoog, de fertiliteitsartsen zijn daar duidelijk verder en willen verder gaan in het helpen van vrouwen dan in Nederland, er is niet echt een wachtlijst, de eitjes zijn jong, de begeleiding vanuit de kliniek geweldig. Heb een forum op fertility friend gevolgd waar veel Britse dames schrijven die behandeld zijn of worden in deze kliniek. En als ik ergens kans heb op het vervullen van mijn kinderwens dan is het daar wel :) Dus toen was mijn keuze snel gemaakt.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wacht inderdaad met het nemen van besluiten tot je bent hersteld. Als je je niet goed voelt dan ben je eigenlijk nog niet jezelf.

18. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    ik denk dat het de pijn is die je nu nog voelt van de operatie goldfishie waardoor je de dingen nu ietsje anders ziet.
    geef het even de tijd,je moet nog herstellen van deze operatie en dat is ook niet iets wat in je koude kleren gaat zitten.

de grotere beslissingen kun je best nog even laten wat het is.....
    ik denk dat als je straks herstelt bent je er weer heel anders tegenaan zult kijken.;)
    dikke knuffel meid!

19. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D mijn foto achtergrond is binnen!!! kan het niet laten moet wel ff showen hoor meiden.

helaas is hij niet helemaal zoals hij zou moeten zijn, ze hebben 2 delen aan elkaar genaaid precies in het midden .dus ik heb al een klacht ingediend.

maar ik heb wat foto's gemaakt waarbij het dat deel kon omzeilen.;)
    bij de eerste foto heb ik een water filter eroverheen gezet. dus het is net of ze onderwater is.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Mooie foto's hoor Melzoe!!!
    Wel jammer dat ze op die onderste foto zo boos kijkt ;)

Deel Deze Pagina