Goldfishie laat het gewoon even op zn beloop. Zoals de rest al zegt, als de pijn voorbij is kijk je er weer anders tegenaan. Ik vind het echt heel bewonderenswaardig madelie. Ik weet niet of ik het zou kunnen! Mooie foto's melzoe! Rogi de a.r. voeding ivm de reflux. De comfort schijnt licht verteerbaar te zijn waardoor het makkelijker terug loopt naar boven. Maar ze zoeken het maar uit Vandaag eventjes naar de woonboulevard geweest met B in de draagzak. Wat een onding. Gekregen met de rest van de spullen van familie. Niet ergonomisch en slecht voor je rug. Draagdoek heb ik maar ben niet zo van het voorknopen en om nou op straat met dat ding te hannesen zie ik ook niet zitten. Dus opzoek naar een goede draagzak. Maar jezus wat zijn die duur. Heb er nu een gevonden voor een goed prijsje op marktplaats maar kan hem natuurlijk niet passen. Iemand ervaring met de bykay classic ssc?
Madelie je hebt groot gelijk dat je er vol voor gaat! Ja niet je eigen eitje, maar zeker jouw eigen kindje straks. Sowieso omdat het toch 9 maanden in jouw buik zit. Goldfishie vandaag weer stukje beter hoop ik? Wanneer moet je eigenlijk op controle? En wanneer mag je dan starten? Wbt keuze tussen Gent en extra zorgverzekering voor meerdere icsi. Ik zou inderdaad overstappen naar die hele goede zorgverzekering zodat je als back-up icsi 4 en 5 vergoed krijgt, maar ik zou tevens als de ingevroren kansen niks worden overstappen naar Gent. Jullie hebben al zoveel pech gehad in dit zkh dat ik zelf dat dan ook achter me zou willen laten. Dracaena ik zelf heb bij de 1e geen draagdoek nu bij de 2e van wallaboo die vind ik erg fijn en de prijs vond ik wel meevallen.
Madelie. Ik sluit me aan bij Mamalap.... en ik hoop dat je dan snel een doorgaande zwangerschap zal hebben. Goldfishie.. jouw emoties gaan nu alle kanten op (dat komt deels ook nog door de narcose wat je dagenlang nog kan beheersen helaas). Ik snap je uitspraken, maar voor nu nog ff geen overhaaste beslissingen nemen Ik zou eerst de controle afwachten en kijken wat daar uit komt en daarna verder kijken naar de opties. Dracaena, ik snapte wel waarom ze a.r. zeiden, maar ik snap niet waarom ze dat nu pas zeggen en niet veel eerder mee kwamen?? Ik zou er nu ook gewoon "schijt" aan hebben en lekker doorgaan met comfort Ooh en draagzakken/doeken heb ik nooit gehad ivm mijn lichamelijke gesteldheid en zwakke/verknalde rug. Dus daar kan ik je niet mee helpen. Mamalap hoe gaat het met jou?? Melzoe hoe gaat het jou nu? En je temp/buikpijn??
Gisteren R. op bed gelegd zonder problemen. Niks aan de hand. Ff na 23 uur werd hij wakker en was echt snotverkouden. Hij is tussen 23 en 00.15 wel 4x geweest. Om 5.30 werd hij wakker maar dat vond ik echt te vroeg dus heb zijn speen gegeven in de hoop dat hij verder ging slapen.... en dat deed hij! Tot 8.00 uur !! Heerlijk nog ff bij kunnen tanken
Dat is lekker rogi. Ja dat snapte die verpleegkundige bij het cb dus ook niet waarom ze dat niet hadden gedaan. Op advies van hun gisteren ontbijtpap geprobeerd te geven maar dat was drama en krijsen. Omdat het dikker is zou het beter moeten blijven zitten. Ze moest het niet. En hier gisteren mijn verkoudheid overlevingspakket ook wezen halen. Het is weer zo ver, 5e keer dit jaar ben er nou wel klaar mee.
Met mij gaat het wel, lichte keelpijn nog wel al minder. Gisteren niet zoveel hoeven praten als vrijdag. Maar ineens bedacht ik me wacht ff ik heb natuurlijk zo'n buis in de keel gehad tijdens de narcose en dan vrijdag zoveel lucht erlangs door het praten heeft natuurlijk een extra tik gegeven. Met normaal praat hoeveelheid neemt de pijn en irritatie alweer af.
Gek genoeg is de buikpijn aanzienlijk minder. Gisteren hadden ik opeens wat steken rechts maar dat duurde niet zo lang....dus dat zullen mijn darmen wel zijn geweest (beetje last van obstipatie). Temp vandaag is 38.0 Dus behalve gloeiende wangen voel ik me eigenlijk wel goed Rare droom vannacht....beviel van een derde dochter...volgens mij draaien mijn hersenen zelfs snachts een beetje door.komt gewoon door alle gebeurtenissen van de afgelopen week denk ik. Poepies dat je nu weer verkouden bent draceana! Rogi zijn de spuitluiers al afgezakt,misschien toch nog opvlamming van tandjes? Ja mamalap dat zou heel goed kunnen hoor...door zo'n buis wordt alles rauw van binnen dat duurt wel even om te helen.
De zure spuitluiers zijn zo goed als weg. Tis nu plakkerig met wat water, terwijl hij normaal wel harde drollen had dus helemaal over is het nog niet.
ik ben inmiddels al vanaf woensdag aan het testen en verwacht maandagavond mijn eisprong.. wanneer piekt dan de ovulatietest?
Straks maar weer voor speldenkussen spelen.... En om half 1 de afspraak bij de gynaecoloog (weer een andere). Eens zien wat die nu weer vindt Goldfishie hoe voel je je vandaag??
Laten we het hopen mamalap.... Toch nog maar die verrekte cb digitaal gehaald en eigen merk van de DA (kv gaat pas open om 11.00). De dame van het bloedprikken was erggggg traag en daarom een lange rij wachtenden voor en achter mij. Ze kon niet beloven dat de uitslag al binnen zou zijn om half 1 dus ik zit lekker in de stress. Hier de uitslag van de testen......Eens zien of het gaat overeenkomen met het prikken. Op die van de Da hoefde ik niet eens te wachten die knalde meteen ,ik heb zo'n angst voor de uitslag 25 augustus 2_3 op die cb 27 augustus 1_2 op die cb En nu dus weer 2_3 Arrgghhh