Klopt rogi maar daarom heb ik ook de eerste foto van cd 35 erbij gezet . Ongeveer het zelfde tijdsbestek
Nou.... op de foto van dag 35 is het urinerondje al wit. Foto van vandaag is hij nog geel van urine dus ik denk dat je zo niet moet rekenen. Hij liep schijnbaar de vorige keer sneller door.
Ah oké....Ik vergelijk ze eerlijk gezegd altijd zo. Het rondje is nog steeds geel maar ben nu een half uur verder....
Oooh over 2 weken pas. Kan je de echo niet een weekje vervroegen? Dan ben je ruim 6 weken en moeten ze al wat kunnen zien.
Wat naar dat ze daar zo moeilijk in doen. Wat ben ik dan blij met mijn vk praktijk die zo mee denkt en er alles aan doet om onzekerheid weg te nemen.
Pff Melzoe wat poepies! En dat is zacht uitgedrukt. Hier kreeg je bij de vk met 5 weken al een vitaliteitsecho. Wat leuk rogi! En mamalap wat fijn dat ze zo makkelijk is!
Ik weet trouwens niet of er dan toch iets gezeten heeft gezien zoveel dagen bloedverlies. Denk zelf van niet. Mijn testen waren echt witter dan wit. Zelfs geen tuurstreepje. Misschien inderdaad grote schoonmaak omdat mijn menstruaties de laatste tijd minimaal waren.
Oooh wat ben ik blij dat R vannacht om 4 uur kwam voor zijn speen. Ik had een droom/nachtmerrie dat hij in het water van het zwembad was (diep bad). Ik hem niet meer kon vinden en ik hem op de bodem zag liggen. Gelukkig kon ik hem reanimeren, maar oh wat een levensechte droom gadver de gadver. Ik werd gewoon helemaal verdrietig en hyper wakker!
Dromen kunnen zo ontzettend echt lijken. Gelukkig lag je zoontje heerlijk veilig in zijn bedje. Hopelijk vrolijkt zijn mooie glimlach je snel weer op.
Oh gatverdarrie die droom herken ik . maar dan dat mel in de vijver bij school lag. Je wordt daar echt helemaal van over je toeren. Lekker knuffelen met de kleine man gaan. Mja vanmorgen weer urine opgevangen en het sneeuwt nu echt in mijn urine allemaal witte vlokjes en draadjes. Dat is geen goed teken. En ja er ligt weer een test de drogen.