Ik wordt zo gebeld...spreekuur loopt uit. Vanmiddag zo'n hoofdpijn en 38.7 op de thermometer dat ik mijn bed in ben gedoken.... Toen ik wakker werd stond hij weer op 38.5 Bah voel me echt ellendig nu.
Pffff hier ook kopzorgen. Onze oudste heeft adhd en pdd-nos en gebruikt hiervoor al sinds zijn 4e jaar medicatie. Nu is hij heel licht en klein en zijn medicatiedosering is eigenlijk al te hoog, maar bij lager werkt het niet. Maar nu tijdens de medicatiecontrole vandaag bleek dat hij in 2,5 maand tijd nu 1,5 kilo is afgevallen!!! Hij eet de laatste tijd echt bar slecht en dat is dus te zien nu. De arts vind het zorgwekkend en nu moeten we naar de kinderarts en naar een diëtiste. Pffff wat een ellende Voor de goede orde: hij is nu bijna 12 jaar. Hij was eind juni 142 cm en woog (maar) 28.9 kilo. Vandaag was hij 142.4 cm en woog hij nog maar 27.4 kilo Hij heeft dus flink ondergewicht. Zijn armen zijn net zo smal als die van zijn zusje van 6.
Wachten op de gynaecoloog... Gemeten met oorthermometer 36.6.... Ze zegt het kan nooit 2 graden schelen... Toen mijn gezicht gevoeld en ze zegt ja je bent wel warmer dan 36.6....ik denk 37.5 ongeveer. misschien als het nodig is straks rectaal nog eens meten :x net als vorige keer zeker,hebben ze dat ook niet gedaan. En misschien weer bloedprikken maar de benaming ben ik even vergeten.
RogiJuli met behulp van de diëtist zal het vast goedkomen. Met wat handige tips komt zoon vast weer aan. Misschien iets vaker wat tussendoor eten of wat calorierijker eten.
Wat een gedoe weer met die oorthermometer. Is het dezelfde persoon als vorige keer die je temperatuurde? Want dan heeft ze vast geen talent voor de oorthermometer.
Nee was een andere dame.. Maar weer niet rectaal gemeten... Weer niets te zien ze denken dat ik er een griepje bovenop heb gekregen. ik moet echt afwachten en ze verwachten dat ik nog wel een week of 3 a 4 zoet ben hiermee.
Het is niet netjes maar ik zou bijna een x vreselijke buikpijn faken als ik in jou schoenen stond Melzoe. Wat vreselijk dat afwachten in de wetenschap dat er ergens in je lichaam iets zit wat hcg aanmaakt.
Nah ja alsof je vorige week ook nog geen verhoging koorts had. Bah bah Altijd dat afwachtende is ook niet goed. :x
Jawel maar aankomen gaat niet snel en zijn medicatiegebruik komt nu wel in de clinch. Als het niet heel snel verbeterd of als het erger is dan gedacht (vanuit de kinderarts gezien), kan het zijn dat zijn medicatie moet stoppen en zonder medicatie kunnen wij hem hier thuis niet aan en moet hij hoogstwaarschijnlijk weer tijdelijk het huis uit