Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Zelfde temperatuur en soms een beetje last....
    Maar het lukt wel hoor meiden ;)

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat is het hier stil ??

Vandaag niemand iets te vertellen?

Hier een minder dagje,lage rugpijn en een zeurderig gevoel net even de stofzuiger door de woonkamer geslingerd maar dat was geloof ik geen goed idee.
    Zit nu in mijn tuinhuisje te wachten tot de pijn in mijn rug wegtrekt, en ik een ander klusje kan doen....

Dinsdag naar de arbo arts vraag me af wat die zal gaan zeggen.
    Aan de ene kant wil ik best naar mijn werk puur voor het sociale contact en om iets om handen te hebben (heb het hier wel zo ongeveer gezien in huis),en anderzijds als ik al moeite heb met stofzuigen vraag ik me af wat ik daar dan zou kunnen uitrichten aangezien ik dan toch moet bukken en tillen de hele dag....
    Lijkt me ook niet echt een goed idee...

Ik duim echt heel hard dat het hcg is afgenomen inplaats van opgelopen!

3. Even een vraagje, kan je temperatuur onder de coverline komen als je ei al geweest is? Ik heb namelijk 2 (korte) stijgingen gehad en ook 2 positieve ovulatietesten, dus eigenlijk kan mijn ei op beide dagen geweest zijn. (Dag 14 en 16) dag 15 was mijn temp even 1 dag onder de coverline, wat denken jullie?? Wel handig ivm uitrekenen NOD :) mijn temo kaartje staat in mijn handtekening :)
    Mijn cyclus is eigenlijk altijd 26 en ei op 14, vandaar de twijfel ... Normaal test ik mijn ovulatie ook nooit meer nadat ik een posi test heb gehad, maar deze keer toevallig wel, de 15de dag geen ovu test gedaan

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Daar heb ik je al antwoord op gegeven in je eigen topic toch??

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Ik duim hard met je mee!!
    En ik denk dat je echt niet moet gaan werken hoor. Ik snap je sociale punt, maar lichamelijk is het echt niet verstandig!!

Wanneer moet je weer prikken??

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Hier een heerlijk weekendje center parcs gehad en zat naast Shart op het terras van het GrandCafe daar. Supertoevallig zeg :).
    Zojuist thuisgekomen en ben vermoeider dan ooit hahaha.
    Verder niet veel nieuws te melden.

7. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Wat gezellig rogi!!
    Jullie hebben in elk geval heerlijk weer met jullie weekendje center parcs :D

Woensdag moet ik weer gaan om te prikken.
    Waar het eerst op en af ging met de pijnscheuten,is het nu een doorlopend iets geworden .
    Vanmiddag van de pijn in mijn rug even in bed gaan liggen,en hoewel het daarna iets was afgezakt is het nu weer terug.
    Het voelt alsof ik door mijn rug ben gegaan alleen zit het dus maar op 1 kant (de rechter).
    Verder links wel wat prikkelingen maar rechts is echt naar.
    En vanavond voelde het alsof mijn buik in brand stond heel raar...Het voelde heet van binnenuit.
    Een andere omschrijving heb ik er niet voor.

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha dat meen je! Grappig. Hoe kwamen jullie erachter dan?
    Altijd fijn CP! Wij in oktober weer een weekend, maar eerst Portugal dinsdag. :D wat hebben wij het toch slecht :p

Melzoe rustig aan doen hoor! Vooral omdat ze helemaal niet weten waar het zit en of het nog groeit.

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

Mamalap ik zou zoooooo niet met je willen ruilen...Wat heb jij een vreselijk vooruitzicht :D:D

Geniet lekker van je vakantie in Portugal ;)

10. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik had even browser problemen. Malware bij chrome (alleen op zp echt irritant kon niks meer), bij firefox kon ik niet reageren. Opera had ook malware op zp. Maar dolphin (nog nooit van gehoord maar he he het werkt.)

Melzoe rustig aan doen hoor!

Oh lekker rogi!

Oohhh mamalap waar ergens in portugal? Mijn opa woont in het zuidpuntje van spanje bij portugal in de buurt.

Hier met zn drietjes lekker verkouden. Ik voor de verandering er bijna vanaf en niet zo heftig. Manlief word noooit aangestoken of ziek maar nu wel. En maar klagen :D
    B is ook goed verkouden. Ontzettende snotneus en hoesten. En nu schaafwondjes aan beide neusvleugeltjes van het wrijven. Zo zielig. :(

11. Dat zie ik nu pas, sorry!!! Thanks!!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    We wisten van elkaar dat we daar ingedeeld zaten.
    En toen postte ik een berichtje op zp dat ik bij het grand cafe zat. Daarna postte zij een bericht dat ze naast me zat daar :D

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: ooooh heerlijk zeg! Alvast veel plezier daar!

Rogi: klinkt als een lekker weekend!

Dracaena: beterschap voor jullie!

Melzoe: kan je man je niet masseren? Ik krijg het idee dat je een beetje in de stress zit, wat natuurlijk helemaal niet raar is. Maar je lichaam schiet dat in een stijfheidsmodus en dan krijg jij weer klachten. Krijg je woensdag weer een echo? Of alleen bloedprikken?

Hier lekker weekend gehad, zaterdag met vrienden in de tuin gezeten. Vond het wel jammer dat het gisteren zo bewolkt was. Maar deze week weer volop heet!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goldfishie wanneer moet jij weer op controle en krijg je lab uitslag?

Echt grappig rogijuli! Wij weekend van 7 oktober misschien jij ook maar boeken haha :p

Melzoe hoe is het vandaag?

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Naar welk park ga je dan 7 okt??

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: mijn afspraak staat op vrijdagochtend 23 september.

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja dat klopt wel Goldfishie dat van de stress....maar ik heb niet het idee dat het alleen de stress is.

Hopelijk is alles in orde bij je afspraak de 23ste Goldfishie!
    Mijn duimen draaien hard voor je, dat baby'tje is je zo vreselijk gegund!

Hier btw mijn stress momentje van vandaag...beloofd niet zoveel goeds voor woensdag...de test streep is serieus donkerder dan de controle streep :(:x
    10 september moet 5 September zijn, was even in de war met de datum...

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli wij gaan naar het Meerdal met vrienden. 2 huisjes: 1 voor de mensen zonder Kids en 1 voor de mensen met Kids haha

Goldfishie vind je het spannend?

Melzoe ik zou toch proberen zelf niet meer te testen meid heeft toch geen zin. Wel balen dat het niet opschiet op deze manier :x

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je nog een bed over Mamalap?? :D

Melzoe, ben het met mamalap eens qua testen, maar snap ook dat dit de enige controle is die je nog kan hebben ;)
    Ben ook bang dat het toch weer is opgelopen :(

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Melzoe: ik ben het er ook mee eens, probeer niet meer te testen. Probeer je afspraak en de uitslag van het bloedprikken af te wachten. Zoek afleiding. Vandaag schijnt de zon, ga lekker naar buiten met een boek of ga online shoppen! Ga lekker ijsjes eten en probeer te ontspannend! Knuffel!

Mamalap: nee, vind die afspraak totaal niet spannend. Die cyste is er uit en er zat geen vocht in mijn eileider. Dus dat de verse tp niet goed ging was gewoon stomme pech...
    Ik heb nu weer een lange cyclus en waarschijnlijk komt de ongi op de dag van de afspraak. En dan nog een cyclus afwachten. Altijd op het moment dat je korte/normale cyclussen zou willen, zijn ze weer extra lang. En als ik dat zo uitreken, dan is de tp (please ontdooi goed mini!) pas in november...

Deel Deze Pagina