Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Test is nu half uur oud ruim en rondje blijft nat ..

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Wat apart dat de urine niet goed doorloopt.
    Je gebruikt gewoon 4 druppels toch (stomme vraag I know).

Is deze test uit hetzelfde doosje als die van gisteren?

Kan het niet zo zijn dat je hcg nu zo hoog is dat de testen het niet aan kunnen??

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Zelfde hoeveelheid als altijd. En uit het zelfde pakje.

Hcg te hoog voor de testen lijkt mij van niet aangezien de cb weer terug was gelopen.

En dan nog die sneeuw in mijn urine.....

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik denk dat testen op deze termijn echt niet meer duidelijkheid gaan verschaffen en dat je helaas echt de echo af moet wachten.
    Vlokjes in de urine zegt ook niets, kan ook afscheiding zijn.

5. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik weet het rationeel gezien ook wel madelie.....maar die 2 weken duren wel erg lang zo.

En voor een paar dagen terug had ik echt nul komma nul afscheiding. Dat kwam tegelijkertijd met de teruglopende cb digitaal.

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik zou gewoon een andere verloskundige inschakelen. Of desnoods een pretecho regelen bij een bureau met meer kennis.

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Eens met madelie. Zo gaat jij het niet nog 2 wkn trekken. Snap niet waarom jou vk zo moeilijk doet hierover.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Afscheiding kwam bij mij ook pas veel later in mijn urine hoor ;)
    Dat had ik zeker ook niet gelijk met 4 wkn ;)
    M.i. zegt dat dus helemaal niks aangezien je lichaam flink wat progesteron produceert tijdens een zwangerschap en je dus meer afscheiding hebt.

De testen zeggen mij ook niet zoveel meer aangezien het niks zegt over de hoogte en op-afloop van het hcg (heeft Sasjuh bewezen).

Ik zou ook voor een pretecho of een andere vk kijken waarbij je aankomende week al terecht kan.
    Dan kan je die echo weer vergelijken met die bij de vk over 11 dagen.

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zal eens kijken of mijn man hier voor openstaat...
    En ik zal proberen om jullie niet teveel tot last te zijn want dat is niet mijn bedoeling.

Dank jullie wel meiden voor alle goede adviezen en opbeurende woorden.
    Dikke knuffel

10. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    #90 Daantj, 7 aug 2016
    Laatst bewerkt: 7 aug 2016
    Ik heb ook dagen dat ik veel last heb van afscheiding dus dit is heel normaal.
    Ik ben het eens met hierboven ga ergens anders of laat een pretecho maken. Blijven testen en zelf een theorie bedenken gaat je niet helpen.
    Je maakt ons niet gek we proberen je zo goed mogelijk te helpen of adviseren. En het is goed dat je ergens terecht kunt om alles van je af te schrijven.

Dankje gold;) hoe was je vakantie?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Melzoe.... je bent ons echt niet tot last hoor!! Hetgeen wij (en jij) toen tegen Sasjuh zeiden geldt dus nu ook zeker voor jou!!

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Melzoe je bent ons absoluut niet tot last. We schrijven hier allemaal onze onzekerheden van ons af. Blijf dat dus vooral ook doen. Je staat niet alleen.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Jeetje melzoe, je valt ons niet lastig , maar je maakt jezelf wel moeilijk denk ik door steeds te testen .
    Ik had tot aan mn mk gewoon goede testen. En een cb zijn mijn artsen echt niet dol op , door vaak een foute indicatie!

Witte vlokjes kan gewoon slijmvorming zijn.

Snap je wel hoor! Ik had bij de 1e zwangerschap ook het gevoel dat het niet goed zat. Ondanks dat het zh de echo goed vond, maar dat termijn klopte niet met de testen.
    Ik moest maar positief doen van vl ,terwijl ik zeker wist dat het niet klopte
    Uiteindelijk had ik gelijk, maar toen was mn lichaam al bij 10 wk. Terwijl het vruchtje na de echo al afgebroken was.
    Je kan helaas niks tot een bevestiging 😘

14. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik weet het...rationeel weet ik het allemaal,maar net als de vorige keer is het weer die emotionele achtbaan van angst,twijfel,hoop,onzekerheid en dat allemaal door en over elkaar heen.

Ik weet dat ik hier van me af mag praten,maar ook jullie kunnen niet veel voor me doen.
    En tuurlijk weet ik wat ik tegen sasjuh heb gezegd,maarrrrrr het is toch die emotionele achtbaan waar je inzit.

Ik probeer morgen nog eens te bellen naar de vk en niet naar de HA,want zolang die waarnemend arts er zit heeft dat dus geen enkel nut.

En die testen zeggen niets ook dat weet ik....maar het is de enige controle die ik nu heb voor mezelf.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Melzoe ik snap je gevoel zo goed. 1.5 week geleden zat ik precies hetzelfde en voelde ik me ook zo'n zeur hier. Maar het is zo fijn om hier van je af te schrijven dus gewoon doen.

16. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hier zijn jullie gebleven! Ik was jullie al kwijt!

Melzoe wat asociaal dat ze je bij de huisarts niet helpen! Kun je niet naar het ziekenhuis naar de huisartsenpost? Aangeven dat je pril zwanger bent maar je je er niet gerust op voelt en het niet kan wachten tot je eigen huisarts er is? Sterkte meis! *knuffel* en blijf je hart hier luchten meid! We zijn er voor je!

Wat een nare dromen ook! Bah!

Wat heerlijk zulke vrolijke kindjes! Ali kan wel flink huilen helaas. Ze wil te veel wat zelf niet lukt: staan en lopen. Al hoewel ze er al heel goed mee op weg is. Ze staat steeds vaker op handjes en voetjes dan op handjes en knietjes. Ze begint ook haar armpjes te verplaatsen, maar echt vooruit komt ze nog niet op die manier. Eten vindt ze ook heerlijk :D De autoritten zijn weer rustig gelukkig en er zit echt meer duidelijkheid in haar slaapjes. Morgen is het einde "vakantie" en moet Ali weer naar het kdv. Hopelijk na de verhuizing een gastouder daar, alleen hebben zij ook nog vakantie, dus nog even afwachten op een gesprek.

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou ik geloof dat ik niet meer hoef te bellen want voordat ik een tukje ging doen zag ik een beetje raar troebel iets in het toilet en zag ik een ieniemienie spikkeltje op het toiletpapier.
    En nu na het wakker worden weer meer troebel prut maar ook roze op het papier en scherpe hete pijn in mijn buik.:(

Dus dit is het dan wel.

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat een nare droom Rogijuli! 😱 Afschuwelijk!

Hier vandaag 15 dpo. Negatieve test. Nog wel hoge temp maar dat zal nog de Utro zijn. Ben opvallend moe en heb last van opvliegers! Pff niet normaal. Kan dat van de Utro zijn? Was bij mij toen dagen lang een bijwerking van de Clomid. Ben daar toen mee gestopt omdat ik er zoveel last van had.

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat naar! Heel veel sterkte.. 😔

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pfff ik voel me ook nog steeds raar hoor. Vorige week dinsdag was hcg gedaald naar 66. Niet meer getest daarna.
    Maar ik voel me nog steeds zo moe dus net na een middag verjaardag en veel gedronken dus geen hele geconcentreerde urine toch nog eens getest. Had alleen action in huis. Wanneer zou dat hcg weg moeten zijn want dit schiet niet op...
    Bloedverlies is zo goed als weg maar nog steeds niet helemaal. Zit nu al op 8 dgn met daarvoor dus 1.5 week bruinverlies.

20160807_180526.jpg

Deel Deze Pagina