Oooh GF... wat fijn dat niet kwaadaardig was. Mag ik vragen waarom jullie nog een maand extra willen wachten?? Ik dacht dat je al dat wachten inmiddels zat was en zsm wou beginnen aan de cryos.
Cystes zijn meestal goedaardig, maar wel fijn om dit bevestigd te krijgen Goldfishie. Heb je behoefte aan even rust dat je een cyclus overslaat?
Echt he.... om 5.30 wordt R. wakker en brabbelt. Dus speen er in en hij slaapt verder en ik duik me bed weer in. Om 6.45 uur wordt hij weer brabbelend wakker. Dus ik ga er uit... maak ff een bak koffie en loop naar R. toe... slaapt hij gewoon weer .... en wordt hij pas om 8 uur wakker!!! Als het goed is weegt R. nu zo rond de 9 kilo en ik kreeg een financiële meevaller op me werk (100,- cao uitkering), dus dinsdag mooi ff een autoelstoel kopen bij de prenatal. Heb een mooie gezien die met de mazzeldagenkorting nog maar 127,- is, dus kost het me maar 27,- Dan kan mooi de maxicosi en de grote kinderwagen (joolz) de schuur in en kan ik gebruik gaan maken van de kleine opvouwbuggy ... yeah weer ruimte in me auto
Lekker mama plagen rogijuli haha Hier blijft B. een super goede slaper. En een boeddha nog steeds heel zen nooit ontevreden. Daardoor vind ik wel dat ze traag is. Ze is super sterk, maar rolt nog steeds niet terug naar de rug omdat ze het wel best vind als ze op haar buik is gedraaid. Haha
Haha rogi mama plagen! Wat fijn dat alles goed is gf! Mamalap ieder z'n eigen tempo Bij onze smurf komen langzaam de tandjes door. Ze is heel hangerig en ze probeert ook echt op haar vingers te kauwen om de pijn weg te krijgen. Savonds moeten we dentinox op het tandvlees smeren ander krijgt er niemand wat slaap Het tijgeren gaat steeds sneller en de hond is regelmatig de sjaak
Wij hebben er zelf voor gekozen om nog een cyclus pauze te nemen. We waren al ingesteld op dat we 6 weken moesten wachten en pas de cyclus daarna weer mochten starten. Ook in deze periode veel dingen gepland, wat lastig met de planning zou worden als we nu wel zouden starten en dan zouden moeten omgooien. En we zijn eigenlijk al zowat gewend aan de pauze. Die 2 punctierondes (vlak na elkaar) hebben toch wat impact gehad. Soms is rust nemen belangrijker dan steeds weer snel door te willen.
Zeker waar meid! Je moet het wel allemaal aankunnen. En eerst lekker de dingen doen die ingepland staan. Tenminste ik hoop dat dat leuke dingen zijn
Ik snap het GF, jullie hadden je al ingesteld in nog langer wachten En ff nog wat andere dingen doen zonder dat deze "druk" er weer op ligt is ook wel lekker.
Ja, idd. Pas weer over een maand het traject weer in. Ik slik nu al een x aantal weken extra vitamines, dus ik wil op deze manier mijn lichaam het meest optimaal maken voor de mini. Manlief had het laatst over dat we naar Gent moeten, maar ik weet nog niet of ik dat wel wil. Het lijkt mij allemaal extra gedoe met heen en weer rijden en overnachtingen daar, hoe moet het met werk. Ik weet gewoon niet of het daar wel gaat lukken, heb het gevoel dat een kindje ons niet gegund lijkt.
Ooh meid. Ik wou dat ik het angst gevoel van nooit lukken bij je weg kan nemen , maar helaas is er niks wat ik kan doen of zeggen om het allemaal beter/dragelijker te maken. Vind het zo erg dat je zo denkt, maar snap het tegelijk ook zo erg. Hoe vaak ik dat gevoel niet heb gehad in de 3 jaar proberen en aan het begin vd mmm Dikke knuffel!
Kan mij je angst ook goed voorstellen. Zolang je geen baby in een bedje hebt liggen zal die onzekerheid ook helaas door niemand weggenomen kunnen worden. Maar het voorstel van je man is zo gek nog niet. Volgens mij zijn ze in Gent toch wat verder dan in Nederland. Misschien een googlen op ervaringen.
Hoe gaat ie hier meiden??? Hier is dan eindelijk zijn eerste tand aan het doorkomen.. 6 weken na de tandenpoep! Vanochtend nog niks te zien. Vanmiddag om 17 uur zag ik ineens een witte bobbel en nu net zag ik de "snee" in het tandvlees al zitten! Ik verwacht dus dat hij er morgen boven uit steekt Bekijk bijlage 514006
Ahhh netjes hoor rogijuli Oudste 1e tand pas met 11 maanden en bij de jongste ook nog niks eigenlijk verwacht ik het pas laat net als bij de oudste. Hier ook niks nieuws.
Hier alles goed. Vandaag mijn eerstem geweven draagdoek binnen gekregen helemaal blij mee! Kan m zaterdag pas uit proberen. B heeft ontzettend last van tandenpijn. Nu 7 maanden dus het gaat heel snel. Het buikschuiven wordt langzaam kruipen en de hond weet niet waar ze het moet zoeken als B haar zinnen weer heeft gezet op het aanraken van dr poten arm beest. Ik zit wel een beetje in de knoei met haar voedingsschema. 9.00 ontbijtfles 200cc 10.30 fruithapje (half potje 6mnd) Dutje 12.00 fles 200cc 12.30 -16.00 slapen in bed 16.00 fles 200cc 18.00 groente hapje (1/3 6mnd potje ze krijgt meer nog niet op) Dutje 19.00 papfles rijstebloem 200cc Naar bed en slapen tot 8.00-8.30 Ze loopt natuurlijk een maand achter zo gezegd. Maar ik durf nog niet goed andere dingen te introduceren voor dat ze de complete potjes leeg krijgt. Is dit verkeerd gedacht?
Ik zou het voor nu zo laten Dracaena Wat balen dat ze zoveel tandenpijn heeft . R. had jij helemaal geen last dus verrassing was groot toen ik ineens iets zag zitten. R.zijn schema is als volgt: 7.30 papfles 220 cc 9 uur 2 stuks fruit Slapen tot ong. 11 uur 11.30 2 sneden brood 12.30 rijstewafel 14 uur fles 200 cc Slapen tot ong 16 uur 16 uur fruit + liga 17.30 uur aardappel/vlees/groente + toetje 19 uur papfles 220 cc Slapen tot 7 uur. Volgens het cb krijgt hij teveel, maar als ik hem minder (en minder eetmomenten) geef dan wordt hij weer in de nacht wakjer. Dus we laten het lekker zo