Weer een vraag van mij. Het heeft geen zin om progesteron te laten prikken om te zien of ik een goede eisprong heb gehad als ik utrogestan gebruik, toch? Of is oestradiol dat hierover zegt? Bedankt!
sorry, daar kan ik je niet bij helpen, hopelijk de mensen na mij wel. ik heb ook een vraag. zouden jullie even met mij mee willen kijken? My Ovulation Chart ik ben op cd11 begonnen met testen en toen had ik een medium streepje, en de dagen daarna bijna wit. hierdoor denk ik dat ik misschien mijn piek net gemist heb. vorige cyclus had ik mijn piek 4 dagen voor mijn eisprong, en als ik mijn temperatuurgrafiek bekijk denk ik dat ik mijn eisprong net gehad heb. wat denken jullie? ik maak mij een beetje zorgen omdat we het gisternacht per ongeluk gezellig hebben gehad (dat hebben wij soms, net als slaapwandelen. pas na de daad worden we echt goed wakker) begrijp me niet verkeerd, een kindje is meer dan welkom. alleen wilden we pas volgende maand gaan starten omdat mijn man over 9 maand moet afstuderen, dat komt kwa timing dus niet lekker uit.
MCGB, als je op progesteron gaat prikken tetwijl je utro gebruikt zal hij daardoor verhoogd zijn idd. Missfluffy, er is nog geen eisprong te zien. Wil je wel adviseren om elke dag op dezelfde tijd rectaal te tempen. Je hebt nu (en vorige maand) behoorlijk veel open bolletjes wat wijst op een meting op een eerder of later tijdstip dan normaal.
Ik weet het, en ik probeer het, maar soms lukt het niet altijd, afgelopen weekend leidde ik een kamp waardoor ik een heel weekend lang eerder moest opstaan dan normaal. en soms word ik wakker voor mijn wekker, soms slaap ik er doorheen.
36.8 is voor jou een temp voor ei, na ei wordt hij 37.0 en hoger. Je vorige eisprong kwam pas op dag 20 (2 dagen later dan het kruis in FF). Je ei is dus 100% zeker nu nog niet geweest gisteren. Als jij niet betrouwbaar kan tempen moet je jouw kaart met een flinke korrel zout nemen en kan je beter vertrouwen op ovulatietesten.
Hallo meiden, ik ben een beetje in de war op dit moment en ik zou graag jullie mening horen. Deze cyclus is mijn eisprong wat later dan normaal gesproken geweest namelijk op dag 23 ipv dag 17-19. Ik zou dan denken dat mijn menstruatie ook wat later zou komen. Ik ben dus op dop 10 vandaag en ik gebruik utrogestan (als ik dit gebruik word ik ongesteld op NOD of 1-2 dagen na stoppen met utro). Ik ben net naar de wc gegaan en toen kwam redelijk wat roze bij de afvegen. Zou het kunnen zijn dat menstruatie toch vroeger ten opzicht van mijn eisprong dag komt? Dan mijn cyclus dan eigenlijk niet veel langer wordt zelfs met en best later eisprong? Ik twijfel of ik deze maand mijn laatste ICSI poging te gaan doen. Voor elke poging ga in naar Amsterdam om ze te laten controleren dat er geen verklevingen er zijn, en ze doen ook een scratching behandeling die zou de kansen te wat kunnen verhogen. Mijn afspraak is voor a.s. maandag maar ik dacht dat ik ze af zouden moeten zeggen want mijn cyclus was een week later dan gewoon dus die afspraak die ik nu heb voor Amsterdam zou aan het vroege kant vallen om zeker weten of ik zwanger ben of niet want voor een hysteroscopie wil je niet zwager zijn. Dus ja, nu weet ik het niet meer, misschien wordt toch niet laat voor de afspraak? Ik zou a.s. vrijdag van het ZH pas gebeld worden om te weten bespreken hoe verder met de ICSI (andere zh da waarin voor verklevingen wordt gecontroleerd, maar misschien moet toch alles vroeger worden? Alvast bedankt!
Sorry ik heb ook geen verstand van scratching etc. Wellicht met je gyn overleggen wat zij de beste optie vinden?
Hier niet veel te melden. R. trekt zich inmiddels overal aan op (dus ook box is helemaal naar beneden) en hij loopt als je hem aan zijn handjes vasthoud. Ook heeft hij al 2 nachten slecht geslapen (en ik dus ook ). Is heel erg verkouden.... en nu weet ik waarom... tand nr2 is aan het doorkomen. Hopelijk zit ie er snel en komen we weer ff in rustig vaarwater.
Nog steeds geen tandjes hier. Madam blijft vrolijk, vrolijk, vrolijk. Ze wilt bij iedereen op schoot of spelen en lacht naar alles en iedereen echt niet normaal zo vrolijk. Huilt nooit gebruikt altijd nog steeds geen speen. We blijven ons erover verwonderen hoe makkelijk ze blijft
Ik verwacht hier uiterlijk over 2 weken mijn ongi. Daarna bellen dat we weer willen starten. Verder ben ik info aan het verzamelen over Gent en Dusseldorf.
FF heeft mijn eisprong gevonden, maar de vorige keer klopte het ook niet helemaal en mijn temperatuurgrafiek is slecht Rogi, ben jij het eens met FF? of heb jij een ander inzicht? ik vertrouw jou meer dan wie dan ook My Ovulation Chart
Ben het eens met FF echter zet hij je coverline wel hoog. Maarja dat komt door je hoge afwijkende tempen eerder in de cyclus (de hoge open bolletjes). Ik zou dus uitgaan van basaal/coverline rond de 36.75-36.80