Goldfishie.....Wat zie ik nu 😲😲😲 ga jij een mooi klein guppie krijgen ??!!.....doet een geluksdansje voor gold dat deze kleine gup zich heel goed gaat innestelen Oh wat een geweldig nieuws meid ! Sorry dat ik weer eens kom gluren.....Wil me niet teveel bezighouden ermee dus ik probeer om me in te houden. Maar soms kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen Wil jullie niet helemaal in de steek laten hoor!
Ik heb niet het idee dat het is gelukt, ik voel me zoals alle andere rondes. Alleen die ronde van de verse tp voelde anders, en toen had ik op 15 dpo maar 4 hcg waarde. Nog een week wachten tot de test, dan heb ik een definitief antwoord.
Je hoeft echt niets te voelen hoor Goldfishie. Heb ik ook een keer gehad en toen was het toch echt raak. Het kan mislukt zijn, maar het kan ook wel gelukt zijn. Helaas kan je niet even naar binnen spieken.
GF positief denken meid!! Mijn duimen draaien iig overuren voor je! Oooh meiden hier gisteren rampscenario We waren bij sklaas geweest. Hartstikke gezellig en R. keek zijn ogen uit. We komen thuis aan. Ik ooen de achterklep en haal de buggy eruit. De oudste kids waren aan het etteren en mijn man probeert de gordel van mijn dochter los te doen. Ondertussen klap ik de buggy uit en gooi de achterklep dicht (die zat dus echt dicht!!). Hoor ik me man ineens keihard whaaaahaaaaa roepen. Dus ik dacht dat hij het tegen de kids had. Ineens keihard... doe de achterklep open!!!!! Zaten zijn vingers er tussen!!!! Man schreeuwend vd pijn... kids in shock (zoon van 11 begon keihard te huilen en dochter van 6 vroeg of papa dood ging). Heb me man terug in de auto geholpen en ben naar het zhuis geraced!! Aangekomen op EH mijn oudste zoon gezegd bij de kids in de auto te blijven zodat ik mijn man naar binnen kon helpen (we durfde niet naar zijn hand te kijken en waren overtuigd van minimaal gebroken vingers). Toen ik hem de auto uit help was hij helemaal nat van de zweet (stond echt dik op zijn voorhoofd). In de hal vd EH zakte me man in elkaar vd pijn. Ik kon hem niet meer omhoog houden dus gelijk kwamen er artsen aan met een rolstoel. Na controle door een arts bleek hij geen wonden te hebben en een rontgenfoto wees uit dat hij een mega grote engel op zijn schouders had. 1 vinger is slechts gekneusd en de rest niks mee aan de hand! Oooh mennn wat voelde ik me schuldig zeg!!!! Gelukkig gaat het nu al een heel stuk beter. Druk kan hij er nog niet mee zetten maar hij kan hem al zelf wel aanraken. Hopelijk is de kneusing snel weer weg. R. ....??? Die heeft er maar weinig van meegekregen gelukkig.
Wow wat schrikken zeg! En idd wat een fijne engel had je man op z'n schouders. Pfffff. Z'n hand zal wel helemaal dik en beurs zijn denk ik? Beterschap voor je man!
Nee ook niet eens. Gisteren was zijn middelvinger nog rood en dik (en blauwe plek op zijn nagel), maar vandaag al normale kleur en minder dik.
Dat was dan flink schrikken RoGiJuLi. Gelukkig dat het allemaal meevalt. Zou je inderdaad niet verwachten alleen een kneuzing. Maar ook dat kan inderdaad flink pijn doen.
Ja hij zat echt in het slot! Bizar!! Als hij niet dicht kon door zijn vingers had ik het wel eerder gemerkt. Het rubber op de achterklep is ws. zijn redding geweest. De arts zei ook dat dit het mirakel vd week was. Hooghouden en koelen voor de zwelling ... geen verband, geen mitella... niks.
Oh mijn hemel dan had hij echt vreselijk veel geluk zeg !! Hopelijk trekt de kneuzing snel weg ..... En Goldfishie je hoeft echt niets te voelen hoor!!.....we gaan gewoon met zijn allen duimen voor je dat dit gupje gewoon lekker rustig ronddobbert daar binnen!.... Ik lees lekker even mee..... Ps stom vraagje maar hebben jullie het ook zo koud? .....Ik wordt maar niet warm de laatste dagen Hele koude handen en akelige koude rillingen. Zit in huis met een sjaal en een vest met een bontkraag ....en de kachel staat aan
Melzoe, ik heb het echt koud tot op het bot als het geregend heeft de laatste dagen. Ik ben dan zelf niet nat geworden ofzo maar op een of andere manier kan mijn lichaam niet tegen "regenkou". Ik moet dan echt onder de douche stappen want anders wordt ik gewoon niet warm. Zelfs niet als ik de kachel bij wijze van zelfs op 30 graden zou zetten.
Even een off topic vraagje. Is dit topic eigenlijk een soort NOD topic maar dan voor meiden die temperaturen? Het ziet er iig uit als een hecht en fijn en betrokken groep meiden.
Nou zelfs de warme douche en koppen thee helpen dus niet .... En ik ben het hele weekend amper de deur uit geweest....Veel geslapen maar in fases...het schijnt dat ik in mijn slaap last van een soort stuiptrekken heb (aldus hubby)en aan het schoppen ....Ik kom in elk geval vermoeider mijn bed uit alsdan ik erin stap.......en gezien mijn tempkaartje vraag ik me af of ik iets onder de leden heb. (Stiekem toch nog een poging wagen )
Het begon als een topic met vragen over tempen en ovutesten en inmiddels zijn er een paar zwanger geraakt en al bevallen, een paar zwanger geraakt maar helaas mis gegaan en een paar die nog steeds hard aan het proberen zijn. We zijn idd hecht, maar dat betekent zeker niet dat er geen meiden meer bij kunnen Voordeel van de meiden hier is dat ze altijd het beste met je voor hebben en ze heel veel weten over tempen
Zou kunnen dat je iets onder de leden hebt. Het komt weer veel voor helaas de laatste tijd En geweldig dat jullie toch nog een poging wagen meid!!!
Jeetje rogijuli heftig gelukkig valt t allemaal mee. Gf ik ken je verhaal niet helemaal maar ik gun het je en hoop dat het een plakker is. Je hoeft zoals de andere meiden zeggen je niet persee anders te voelen. Nog een slopende week en dan krijg je hopelijk goed nieuws te horen
Gf ik heb nooit wat gevoeld en heb toch echt 2 kindjes... Killing zijn deze dgn he. Geef de moed nog niet op meid