Het is ook meer dat ik ruim 3,5 jaar lang niets gevoeld heb en er toen helemaal niet eens tot een bevruchting is gekomen. Behalve 1 ronde en dat was toen ik de verse tp had. Dus het zijn een heleboel gevoelens door elkaar. Het ene moment voel ik me rustig en gelukkig met het feit dat ik nu zwanger ben. Soms voel ik iets in mijn buik, maar heel vaak voelt het zoals alle vorige rondes. Maar ook bang dat het weer niet goed gaat. Ik durf gewoon soms niet meer te hopen. Vanaf feb 2013 leven we met zoveel teleurstellingen.
dat kan ik me heel goed indenken, hopelijk komt de vreugde als je straks zekerheid hebt. kan iemand even met mij meekijken? ik heb weer eens een rare cyclus. My Ovulation Chart op cd 17 en 18 had ik positieve ovu testen, daarna weer netjes blank. ik verwachtte dat vanaf gisteren mijn temperatuur hoger zou worden, maar vandaag was hij weer laag ik las dat je eisprong max 48 uur na je piek is, maar dat is bij mij nu al lang voorbij.. heb ik nu geen eisprong?
Als je netjes rectaal tempt heeft je posi ovu idd niet geleid tot een eisprong. Rustig doortempen, dan komt je verhoging vast vanzelf
ik heb al heel lang een voorgevoel dat ik onvruchtbaar ben, nergens op gebaseerd, maar dat is mijn grootste angst. Ik heb een hoop dingen op moeten geven in mijn leven, zo ben ik arbeidsongeschikt geraakt en zal ik nooit een baan/carrière etc. kunnen hebben. mijn dromen voor de toekomst zijn nu allemaal gebaseerd op een gezin, als dit mij nu ook komt te ontvallen heb ik helemaal niets meer om naar uit te kijken.
zooooo 1 dag niet Online geweest en veel gemist rogijuli wat een mirakel en wat ongelooflijk schrikken. goldfishie ik snap jouw zelfbescherming, er zit niks anders op dan deze slepende week nog door te komen meis. digitale knuffel.
Oh goldfishie komt allemaal goed meisje! Jeetje rogi wat een schrik. Maar fijn dat het niet ernstiger is!
zo ook hier rare avond. B. vandaag ineens hoge koorts op zich kan voorkomen, maar hele snelle ademhaling al sinds vanmiddag. ik al aantal keer geteld elke keer rond de 60 a 70 keer per minuut. nou heb ik geleerd snelle ademhaling niet goed, dus toch overlegd huisarts assistent. ja moeten we toch even zien. naar huisarts ja die hoorde wat in de longen, overleg kinderarts die wilde voor de nacht toch saturatie checken dus 1e hulp. gelukkig saturatie was prima rond de 95% soms in rust 93%. ze vermoeden voor nu viraal, maar dat kan toch bacterieel zijn of nog worden. dus heel scherp in de gaten houden of ze zieker word of te lang duurt. binnen dag of 3 moet ze al wat opknappen. maar jezus wat klinkt dat naar een longontsteking bij zo'n baby
He gets wat schrikken mamalap! Hier heeft ze dat ook een keer gehad, was niks volgens de ha, maar omdat ze al weken klachten had eiste ik AB Ook omdat ik het dus ook had. Kind knapte gelijk op Dus gewoon terug gaan hoor als het niet minder wordt
ohh maar dat hebben ze ook gezegd als ik denk dat ze zieker word, benauwder word, of na dag of 3 niet opknapt gewoon bellen. ze kijken liever een keer teveel dan te weinig mee zei ze.
Wat schrikken mamalap! Hou haar maar goed in de gaten. Hopelijk is ze snel weer aan de betere hand. Hier al bijna 2 uur last van kriebelhoest. Verschrikkelijk!! Ben nu maar in de huiskamer gaan liggen op de bank om me man maar niet wakker te hoesten. Hopelijk kan ik nog wat slapen vannacht.
Er gaat echt een virusje rond hoor. Hopelijk is de kleine snel opgeknapt Mamalap. Kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt als een kindje nog zo klein is. En kriebelhoest is oh zo irritant RoGiJuLi. Hoop dat je toch nog wat hebt kunnen slapen. Melzoe, toch nog proberen? Ik geef je groot gelijk, volg je hart. Goldfishie het blijft zo ontzettend spannend die week voor nod. We duimen nog even door voor jou.
Om 5.30 besloot R. dat hij genoeg geslapen had. Heb in totaal iets van 4 uurtjes slaap gehad vannacht... hopelijk blijft die rot hoest weg aankomende nacht zodat ik wat beter slaap.
Beterschap voor je meisje, mamalap! Rogi: kriebelhoest is echt irritant, hopelijk gaat ie snel weg. Hoe gaat het trouwens nu met je man? Gisteren trouwens een groot gedeelte van de dag een raar soort en continu buikpijn gehad. In de avond niet meer. Zou dat er iets mee te maken hebben? Of gewoon bijwerkingen van de utro? Ik hoop echt dat ik zondag een verrassing krijg, maar durf aan de andere kan niet goed te hopen.
Met me man gaat het al wat beter. Aan het einde vd dag "klopt" zijn vinger wel (wordt dan warm en weer pijnlijk). Maar al met al gaat het wel goed. Ik denk dat je nu enorm op je lichaam let GF, bewust maar zeker ook onbewust en daarom echt alles ineens kan gaan voelen. Ik zou alles de kwaaltjes proberen te negeren. Ik duim zo mega hard voor je want het is je zo enorm gegund!! Dat je geen hoop durft te hebben snap ik als geen ander. Tis ook niet niks wat er allemaal is gebeurd. Zelfbescherming is helemaal niks mis mee hoor! Dat siert je toch ook een hoop!
Soms speelt het wel eens door mijn hoofd dat we al bijna de 4 jaar aantikken. Als het allemaal normaal was gegaan, dan hadden we al 2 kindjes kunnen hebben. Voel me ook overal ingehaald. Zelfs hier op het forum zijn in de meeste groepjes de meesten al zwanger, hebben een kindje of inmiddels al bezig voor de 2de of hebben al een tweede. Ik zie hier op zp bijna niemand die in dezelfde periode is begonnen en ook nog steeds wacht. Het schuitje wordt steeds leger. Het gevoel dat je alleen overblijft. Iedereen gaat door en wij staan nog steeds stil...