Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

ik hoop nog steeds dat de test jou dan gaat verrassen. pff jij en ook wij zitten daar echt op te wachten!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht

+1... je zit vandaag op 12 dpo.. durf je al een testje aan of wacht je echt tot zondag?

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    +2 nogmaals, dat je niets voelt hoef echt niets te zeggen.

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh gatver mamalap dat is schrikken zeg !!
    Hier ook bekend met het RS virus ..Zoë heeft nog steeds elke verkoudheid te pakken...kindjes met het RS virus blijken daar erg ontvankelijk voor te blijven.
    En een dubbele longontsteking op zo'n jonge leeftijd lijkt me echt heel naar ....dat doet echt vreselijk zeer.:(
    Hopelijk knapt ze snel op!!
    Dikke knuffel voor jouw want het is niet makkelijk.

Gold ik kwam ook even spieken hoe het met je ging...was ook wel benieuwd of je een testje aandurfde/aandurft.......
    We zitten geloof ik allemaal op hete kolen voor je

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    #1305 Goldfishie, 18 nov 2016
    Laatst bewerkt: 18 nov 2016
    Heel misschien wil ik morgenochtend ga testen. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam ongesteld moet worden, maar dat de utro dat heel hard tegen aan het houden is. Ik heb nu al 3 avonden hoofdpijn en supermoe, terwijl ik wel op tijd naar bed ga. Ik voel me niet zwanger, voel me zoals altijd. Die verse tp ronde voelde echt heel anders. Ik denk dat de testen ook hetzelfde resultaat gaan laten zien als altijd.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

och meis ik hoor de wanhoop in jouw bericht dus morgen testen lijkt mij goed plan. overigs voelde ik bij de 1e precies wat jij schrijft super moe, hoofdpijn en gevoel dat ik ongesteld moest worden. gewoon morgen testen dan is het uit je systeem. duimen draaien hier nog steeds.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Helemaal met mamalap eens

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Dat dus :)

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik zag het al aankomen en komt niet als een verrassing.
    Definitieve conclusie: niet zwanger... :(

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Neeeeeee :(:(:(
    Gadverdamme :(:( welke test heb je gedaan?
    Echt blanco joh :(:(

11. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Hey dames,

Sorry dat ik hier kom inbreken, maar ik las dat hier vaak tips over temperaturen wordt gegeven.

Ik heb een vraag. Gister sliep ik gewoon op tijd en om half 2 snachts werd ik wakker voor het toilet. Ik heb toen even snel getempt, en dat was 36.8. Mijn hoop kelderde helemaal, want ik zit nu 12dpo na de 4e iui, en 36.8 is alleen een temp als ik ongesteld ga worden. Ik ben toen terug gaan slapen en ik werd net weer wakker om 7 uur. en gebruikelijk temp ik iedere dag om 7 uur. Dus ongeveer 5.5 uur geslapen en mijn temp was nu 37.1, net zoals gisteren op 11dpo na ongeveer 7 uur slaap.

Welke moet ik volgens jullie aanhouden denk je? Heeft die 36.8 misschien iets te betekenen?

Ik had nog een vraag. Ik heb deze maand de iui op cd12 gehad. Dit was naar aanleiding van bloedafnames en echo's. Op cd11 waren mijn bloedwaardes al hoog genoeg en is de iui gepland voor de volgende dag. Mijn eitjes springen altijd rond de 17 tot 18mm.
    Nu ben ik ondertussen ook blijven temperaturen, maar in de dagen na de eisprong is mn temperatuur niet gestegen voor drie dagen lang; hij bleef hangen op 36.6 en 36.7. Pas de 4e dag steeg mn temp naar 37.0.

Zou het kunnen dat de iui verkeerd gepland was? Ondanks dat mn bloedwaarde en de echo aangaf dat mn eitje ging springen?
    Ik ben zo in twijfel, omdat dat zou betekenen dat ik nog maar 9 dpo zit en dat ik daarom nog steeds een hoge temp heb. Want op 12dpo heb ik normaal nooit meer een temp van 37.1

Nogmaals sorry voor het inbreken dames!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

hé neeeee goldfishie :(:(:( heb echt tranen van ellende in mijn ogen staan. het is jullie zo gegund een keer positief nieuws.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    De temp van vandaag mag je niet meerekenen en moet je op discarded zetten.
    Voor dr rest van je vraag: heb je een templijst om mee te kijken?
    Je tempt dagelijks dezelfde tijd en rectaal voor het opstaan?

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee gold! Verdorie zeg 😔😔

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Als ik een zwtest doe, dan is het: zoek het ene verschil in de twee vakjes... :(

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    :(:(

Kan je een foto plaatsen?

17. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Oww sorry goldfishie, ik lees je verhaal net en vind het vreselijk naar voor je :( :(

18. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Dankje voor je reactie rogi. Ik ging even in mn FF, maar blijkbaar is de app en de site onder constructie dus kon ik er niet in om een screenshot te maken van mn kaartje. Zodra ik erin kan plaats ik hier even een foto.

Ik temp inderdaad iedere dag rectaal op hetzelfde tijdstip

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Ah nee Goldfishie :( :( dat was niet het plan.
    Ik had zo gehoopt dat je vandaag ons een blijde boodschap mocht geven.

20. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Bij deze mn tempkaartje. De iui was dus op cd12. Kan het zh er zoveel dagen naast hebben gezeten? Het vreemde is ook dat ik nooit een eisprong heb op cd15. Altijd is het op cd11 of 12 geweest al sinds ik temp, en dat is al meer als 2 jaar nu

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina