Pffff wat een nacht!! R. is vanaf 20 uur gisterenavond telkens aan het huilen. Heb denk maar een uurtje of 2 slaap gehad over de hele nacht. Ben gebroken ....... Ja ook nu huilt hij maar moest ff gal spuwen. Hij is alleen stil als je hem optilt. Dan gaat hij tegen je aanliggen en is stil. Maar leg je hem terug dan begint hij weer. Wieg je hem dan met zijn heupen heen en weer, is hij stil, maar zodra je stopt is het weer huilen geblazen.
ook wij hebben gebroken nachten niet meer gehad sinds ze 5 weken is. b. word wakker door haar hoesten en slijm dan gaat ze mopperen en huilen dat zo elk uur. uiteindelijk hebben we haar in een hard wiegje bij ons op bed gezet. mijn man slaapt door het mopperen heen, vervolgens wiegt hij half slapend dat wiegje en valt b. weer in slaap. ik ben om 02.15 uur op de bank gaan liggen. anders had ik helemaal niet geslapen.
Kindjes die slecht slapen, dat hakt er behoorlijk in. Dat zijn dan volgens mij wel momenten dat je thuisblijfmoeder zou willen zijn.
Ja of geen andere kinderen om je heen zodat je overdags nog kan bijtanken Ik heb hem om 5.45 uur bij me genomen en we zijn op de bank gaan liggen. Hij is bij mij in slaap gekukeld en we werden om 7.30 wakker gemaakt door mijn 2 andere kids. Nu slaapt hij weer sinds een dik half uur en hopelijk blijft hij nog ff 2 uur slapen om wat in te halen.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even inbreek in jullie topic maar volgens mij zijn veel van jullie lid van de utrobollen fanclub en ik hoop op wat input op dat gebied. Ik ben benieuwd wat voor jullie de reden was om utrogestan uit te gaan proberen (bv. bruinverlies, korte LF, MKs of gewoon heel iets anders) en tweede vraag, was dat dan op voorschrift of op eigen initiatief. Ik lees hier zoveel succesverhalen dat ik me aan het afvragen ben of het misschien ook iets voor mij zou kunnen zijn. Ik heb een LF van 10/11 dgn met vaak 1 of 2 dgn spotting voordat de menstruatie doorbreekt. Daarnaast heb ik een BBZ gehad, watnatuurlijk ook een probleem met de innesteling is geweest. Al bezweert mijn gynaecoloog me dat dit niet met de lengte van je LF te maken heeft, dus daar vertrouw ik dan maar op. Kortom benieuwd naar jullie ervaringen, tips en gedachten hierover . Bedankt alvast!
Ik heb het genomen (op eigen initiatief) omdat ik met ivf alleen zwanger raakte na gebruik van utro of pregnyl na de eisprong. En omdat ik overal las dat het baat had bij andere mensen . Pregnyl kan je niet aan komen zonder een arts dus ben ik op zoek gegaan naar (restjes) utro. Mijn lf is 10-11 dagen maar dat is zeker niet te kort hoor
ik ben het gaan gebruiken omdat ik clomid al een aantal rondes gebruikte en het maar niet lukte. ik had onderzoeken gelezen waarbij er gesteld werd dat clomid niet altijd ten goede kwam van het baarmoederslijmvlies. het ziekenhuis wou dat niet voorschrijven, terwijl 1 gynaecoloog wel beaamde wat ik zei. dus ik heb het op eigen initiatief gebruikt. was gelijk zwanger of het toeval was of de utrogestan zullen we nooit weten.
GF.... wat liet de test vandaag zien?? Hoop zo op een wonder (ook een licht streepje is positief hoor )
K.u.t. zooi Ik heb zo voor je geduimd... had het zo erg gehoopt, maar het mocht niet zo zijn Dikke knuffel meid!
Nou, eerlijk gezegd valt dit niet meer onder het woord 'balen'. Na bijna 4 jaar breekt het je gewoon op en zit ik er momenteel behoorlijk doorheen. Ook al was ik positief, voelde ik me goed en hoopte ik op een tweede streepje. Toch blijft altijd die angst, ook omdat het bij mij keer op keer de waarheid blijkt te zijn. Nu wachten op het rood en dan kan ik bellen, hopelijk een volgende keer beter...
och meissie dit valt inderdaad niet meer onder categorie balen, maar onder een hoop scheldwoorden! ik lees ook de laatste tijd in al jouw berichten dat je er zwaar doorheen zit, heeft het ziekenhuis geen hulp voor jullie? om dit enigszins psychisch door te komen. dat bieden ze namelijk hier wel aan in het ziekenhuis. dikke knuffel (alweer helaas) :x
sorry als ik het misschien te licht beschreven heb. ik kan er gewoon geen andere woorden voor vinden, tuurlijk is het erger dan balen Ik leef erg met je mee
hi ladies, ik haak ook ff in! ik zit nu sinds 2 dagen op 37,0 na een hele tijd op 36.6 36.7 te hebben gezeten. Ben nu 2 of 3 dagen dpo.