Melzoe klinkt allemaal niet zo best aflopende testen en roze afscheiding. Behoorlijk klote, sterkte meis. Sasjuh ik zou toch nog om een echo vragen ze kunnen het maar beter gewoon controleren.
Vannacht rond half 3 pas in slaap gevallen...had zo'n hoofdpijn dat ik er misselijk van was,en me buik leek wel in brand te staan. Ik dacht dan zal het morgenochtend vast wel komen,...maar niet dus.alleen wat roze en slijm maar nog niet echt bloed gezien. Zometeen naar mijn werk , we zien wel hoe de dag zal verlopen.
Melzoe, balen dat je slecht geslapen hebt. Die hoofdpijn zal zeker van de spanning komen. Tis ook niet fijn dit (zachtjes uitgedrukt). Sasjuh... en hoe ziet de test er vandaag uit?? Vandaag gaan we een midweekje weg. Recensies zijn niet goed, maarja we gaan het zelf wel meemaken Red mijn vakantie onder de sneltoets van mijn telefoon.
Bah Melzoe en dan ook nog moeten werken vandaag. Sterkte! Rogijuli veel plezier, gaat vast goedkomen. Mijn test lijkt lichter dan gisteravond maar moet zeggen dat mn urine ook echt heel licht waterig was. En de test van gisteren heeft links 1 donkere pennenstreep zeg maar en rest vd streep is lichter. Voel me wel een zeur maar bel vk straks wel wat zij verstandig vinden.
Jakkes toch ook nog zo'n beroerde nacht ik hoop dat de dag goed door komt. Sas ik hoop dat de vk toch nog even een controle echo bij je maakt gewoon voor de zekerheid dat alles in orde is daarbinnen zodat je er weer tegen aan kunt. Bij mij duurde het dik een maand voordat ik geen streepje meer had op een test zal ook voor iedereen anders zijn denk ik. Fijne vakantie Rogijuli
Dames, is dit nog een algemeen tempkaartjes-topic? Of breek ik in in een clubje? In dat geval maak ik gewoon een nieuw topic aan nl.
Haha, oke! Leuk! Ben toch voor temperaturen gezwicht namelijk, maar word er alleen maar onzeker van merk ik... Eergisteren positieve ovulatietest maar temp vanochtend niet omhoog. Bleeegh. Kan natuurlijk vandaag nog eisprong hebben, maar normaal stijgt mijn temperatuur altijd de dag na positieve test.
Hij kan ook nog morgen stijgen. Je zegt alleen dubbele dingen. Eerst zrg je daf je toch maar gezwicht ben voor tempen. Hier haal ik uit dat je dus net nu gestart bent met tempen en daarna zeg je dat je temp altijd stijgt de dag na ovu test. Wat weer indiceert dat je al minimaal een paar maanden tempt. Kan je je tempkaartje van nu neerzetten en desnoods ook die van eerder cycli??
Dat ie morgen nog kan stijgen bedoelde ik idd met dat ik dan vandaag ei heb. Ik hoop het, maar ik ben dat dus niet gewend. Ik heb bij mijn eerdere zwangerschappen getempt, maar die zijn allemaal minimaal 6,5 jaar geleden. Ik was eigenlijk van plan om deze keer tijdens het zwanger worden niet te temperaturen, maar ik vind het over het algemeen ook wel leuk om mee bezig te zijn. Maar niet als mijn temperatuur stomme dingen doet. :x In mijn onderschrift staat mijn kaartje en ook het kaartje van toen ik zwanger werd van mijn jongste dochter (die keer geen ovulatietesten gebruikt). Toen ik zwanger werd van mijn jongste kreeg mijn oudste nog borstvoeding trouwens, vandaar dat mijn ei zo laat was. Normaal heb ik mijn eisprong tussen dag 10 en dag 13. Ik kan mijn andere kaartjes van die tijd niet meer vinden? Ik had destijds een pro-account, dus misschien dat er daardoor eea verdwenen is...
Ik weet natuurlijk niet precies hoe mijn cyclus de afgelopen maanden is geweest (wanneer ei), maar mijn cycli waren steeds tussen de 24 en 27 dagen. Heel af en toe 28. Dus dat klopt wel met ei tussen dag 10 en 13 van toen ik nog wel temperatuurde.
Als jij een cyclus hebt van 27 dagen kan je ei ook heel goed op dag 16 pas zijn. Je lf is namelijk niet standaard bij iedereen 14 dagen. Ik had een cyclus van 28 dagen, een lf van 11-12 dagen en een ei op dag 16-17
Vk dacht dat er op echo niet veel te zien zou zijn aangezien mijn hcg dinsdag ook nog maar 46 was. Haar voorstel is vandaag en woensdag nog een x bloedprikken.
Wat balen dat je geen echo krijgt Sasjuh. Stel dat je hcg vandaag ineens weer omhoog is, gaan ze dan wel een echo maken of laten ze je "hangen" tot woensdag?