Ik zou denk ik 4e en 5e doen. je kan jaarlijks wisselen van zorgverzekering, en als je 4e en 5e doet heb je statistisch gezien meer kans op een zwangerschap binnen een jaar. als je het puur zakelijk zou bekijken zou je dan voordeliger uit zijn omdat je daarna weer omlaag kan met je verzekering.
Hey meiden, ik kom regelmatig even stiekem meelezen hoe het met jullie gaat. Wat Kl*te zeg Goldfishie!! Ik gun het jullie zo. Wat vind ik het knap hoe je dit allemaal doet. Hoop zo dat het snel wel echt mag lukken. Geen woorden voor. De rest ken ik alleen mamalap en rogijuli nog, hoe gaat het met jullie? En moonlight, zie ik goed dat jullie voor baby2 gaan?😊 Dacht pas even dat je zwanger was. Maar toen las ik dus dat het iemand anders was.
Als 4e en 5e poging mogelijk is zou ik dat doen. Mocht je die 5e poging toch nodig hebben dan baal je vreselijk als je die niet verzekerd hebt. Wist overigens niet dat je extra pogingen kan verzekeren. Ik dacht dat er gewoon een max aan zat.
Hoi! Ja in je enthousiaste reactie dacht ik al dat jij dacht dat ik het was😂😂 Daarop heb ik gelijk mijn avatar veranderd in een rode maan😂😂 Maar idd we gaan voor nr 2 Hoe is het daar?
Hahaha Moonlight ja dat dacht ik al. Ooh super leuk!! Ben benieuwd hoe het nu zal gaan met je cyclus. Hoeveel jaar zit er dan tussen de kindjes? Hier gaat alles goed. Alweer 1 jaar. Ze is een heel vrolijk kindje met haar eigen willetje haha.
GF ik zou 4 en 5 laten verzekeren... je weet maar nooit (alhoewel ik mega hoop dat extra pogingen vanaf nu niet nodig zijn en je eerstvolgende cryo blijft plakken). Ben je inmiddels al ongesteld geworden?? Hoe gaat het verder met je?? Summer.. leuk je weer te zien. Hier gaat alles prima. Wel al 2 wkn verkouden en veel hoesten, maar ach dat mag de pret niet drukken. Kleine uk is alweer 10 maanden oud. De tijd gaat zo snel! Moonlight.. op het wachtbankje! Hoeveel dpo zit je nu?? Hoe gaat het met de rest vd meiden?? Hier zijn R. en ik al weken verkouden en aan het blaffen. R. is zelfs heel hees (al een week) en kan dus niet meer hard huilen en geluid maken. Vanochtend maakte ik zijn neus schoon na het slapen (daar zitten elke dag harde bullies na zijn nachtslaap, dus maak het dagelijks op dezelfde manier schoon), en toen begon het spontaan te bloeden (bloedneus). Ik kan niet goed zien waar het vandaan komt en ik mag ook niet aan zijn neus komen. Dus ik laat het wel met rust en zie wel wat er gebeurd. Wel zijn beide boventanden bijna door . Hopelijk is hij snel van zijn verkoudheid en heesheid af. En hier was ik vorige week in pilstrip 4 bezig (slik continue door) en ineens lichte bloeding. Dus maar gestopt (vanaf woensdag niet meer ingenomen), maar het zet niet door. Alleen wat roze druppels met hoesten, maar verder niks. Hopelijk blijft dit zo hahahaha. En verder dus al 2 wkn aan het hoesten. In de nacht wordt ik continue wakker en door de druk vh hoesten weer telkens urineverlies (had ik in zwschap ook al, bekkenbodemspieren zijn prima). Ik slaap nu continue met medicatie, maar dat werkt niet helemaal 100% helaas. Hopelijk gaat het snel over.
Hebben jullie mijn fantastische eisprong al gezien?? Normaal een langzame stijging, maar nu is hij echt geknald. Toch wel jammer dat deze kans niet benut is.
Wat een mega jump Madelie! Geen inseminatie gehad dus? Balen zeg Hier heeft R sinds vanmiddag ook nog koorts erbij 39.3. Zucht....wanneer stopt het toch eens bij dat arme ventje
Hij heeft het wel steeds te pakken he RoGiJuLi. Ik ben helemaal met donor gestopt inderdaad. Nu met zo'n springer vind ik het wel even jammer.
Ja klopt.... maar ik denk de oorzaak te weten nu.. volgens mij is hij vanaf eind augustus nonstop met tanden bezig. Eerste vorige maand 2 onder tegelijk. Nu 2 boven die bijna door zijn, maar ik zag er onderin ook alweer 1 doorkomen. Dus zowat 3 tegelijk nu! Dat verklaart waarschijnlijk dus waarom hij aan 1 stuk door verkouden/koortsig is sinds aug. Heb jij al enig idee wanneer je naar het buitenland gaat? Had je al concrete plannen gemaakt?
Dat zou goed kunnen de tandjes. De een heeft er meer last van dan de ander. Ik heb mijn plannen doorgeschoven naar het voorjaar. Heb er geen moeite mee gebruik te moeten maken van iemand anders haar eicellen, maar moest tegelijkertijd toch afscheid nemen van niet gebruik kunnen maken van eigen eicellen. Lekker tegenstrijdig he?! Moest de ene fase afsluiten voor ik echt voor een nieuwe fase kan openstaan heb ik gemerkt.
Dat kan ik me heel goed voorstellen meid! Ik hoop dat je je eigen "hoofdstuk" goed kan afsluiten zodat je je op kan maken voor een nieuw avontuur met hopelijk een knaller van een einde!
xmoonlightx spannend toch wel weer! hoe lang was jouw lf? madelie pracht stijging, helaas geen inseminatie. ik snap het wel van het eerst afsluiten. het nieuwe jaar er mee starten is dan wel verstandig. goldfishie ik zou dan inderdaad gelijk maar 4 en 5 verzekeren. rogijuli het kan ook nog de ene verkoudheid na de andere zijn. daar blijken baby's die op een kdv komen tussen 6 maanden en 1 jaar gevoelig voor te zijn. mijn oudste had dat ook, maar daarna juist bijna nooit ziek meer omdat ze daardoor al goede weerstand had opgebouwd. kinderen die niet naar kdv gaan krijgen het vaak later. Hier geen bijzonderheden. De jongste is weer helemaal het oude lachebekkie, dus gelukkig volledig hersteld.