Nog steeds hetzelfde. Papfles ging er ook niet volledig in vandaag. Hij heeft wel de nacht doorgeslapen (af en toe wel hoesten).
Gelukkig is het niet overgeslagen naar de longen. Wel heeft hij een keelontsteking en oorontsteking (ze vroeg of hij geen loopoor had gehad??). Geen ab omdat dit wordt veroorzaakt door een virus. Ik moet nu 2 dagen achter elkaar een pcm spiegel opbouwen en hopen dat hij hierdoor opknapt. Ik moet hem dan 3x 240 mg pcm geven (dus de hogere dosering vanaf 1 jaar).
die hogere dosering is boven de 8 kilo dus als hij daar boven zit klopt dat perfect! gelukkig geen longen Whoehoe, maar wel vervelend ziek dat rs virus veroorzaakt overigs ook keelontsteking en/of oorontsteking. dat heerst momenteel echt. gemiddeld duurt dat dag of 6 a 7 dus succes als hij dat virus toch heeft
Hij is bijna 10 kilo haha dus dat zit wel goed Hopen dat hij snel opknapt. Net assistent vd ha gebeld over rs virus. In het dossier heeft de ha gemeld, virale infectie in zijn keel/neus/oren. Niet specifiek rs virus, maar de assistent zei dat ik beter geen risico kon nemen en hem van het kdv af moest houden tot hij zich weer wat beter voelt. (Zeker de komende 2 dagen ivm pcm spiegel).
ach weet je wat het is met dat rs virus dat is voor ons en kinderen boven de 2 een gewoon verkoudheid virus. dus jij kan het ook al bijdragen en doorgeven in de supermarkt aan een baby. dus volgens de studies heeft thuis houden geen zin. maar om hem in de gaten te houden zou ik hem daarom niet naar kdv doen.
Vanochtend fm 1 gehad op cd8, follikel is al 16 mm! Morgenochtend terug om te kijken of deze dan 18 mm is. Als dat zo is, dan morgenavond pregnyl, maandag ontdooidag en dinsdag de eventuele tp! Hopen en duimen dat er ieder geval 1 goed uit de vriezer komt!!
Holy moly.... wat gaan jouw eitjes rap zeg!!! Alsof jouw lichaam gewoon dit jaar zwanger wil zijn!! Ik duim dat hij morgen al net zo snel is doorgegroeid en je een vroege en goeie tp krijgt!!
klinkt goed Gold! ik duim ook mee Wat vervelend dat R zo ziek is rogi, het gaat heel erg rond, ik hoor het overal. hopelijk knapt hij snel op Moonlight, ik begrijp dat ik jou mag feliciteren?
wow goldfishie dus toch al mooi eitje, zat jouw gevoel er mooi naast deze keer dit jaar nog zwanger gaan we voor
Hoe hoog mag koorts oplopen?? R. werd net huilend wakker en de temp liep op naar 40.4 Nu dus begonnen met pcm zetpil 240 mg en nu slaapt hij alweer in mijn armen.
ahhhh zooooo zielig, herkenbaar. inderdaad kan koorts wel tot 41 oplopen bij baby's slapen is prima goed voor het herstel. Hier toen ook veel geslapen met de koorts 2 weken geleden.
Hij heeft tot nu toe over de dag nog maar 1 papfles gedronken. Ook nog niks gegeten qua fruit ofzo. Zo maar eens nog een fles proberen. Ben bang dat dit anders de hele verkeerde kant op gaat Me dochter heeft toen ook in het ziekenhuis gelegen vanwege uutdroging. Zij was toen 1,5 jaar.
ik weet meis, dat is de grootste zorg tijdens ziekte bij die kleintjes uitdroging. heb ook zo in angst gezeten 2 weken geleden. gelukkig werd ze niet suf, maar ze heeft 3 dagen echt heel weinig gedronken net geen 400ml per dag daarom lekker zelf in de gaten houden, kort durend zorgverlof opnemen is wettelijk geregeld, kind gaat gewoon voor!
Ik werk op dinsdag en donderdag altijd al vanuit huis dus dat scheelt. Maar had mijn werk al gebeld dat als het niet verbeterd, ik morgen ook vanuit huis ga werken.