Fijn gold!!! Ahh arm ventje rogi , beterschap Haha mamalap, heb net een testje pas gedaan 😋 Niet veel donkerder dus ben benieuwd aankomende dagen
Zou hij genoeg hebben gedronken/gegeten vandaag? 7 uur 200 cc papfles 13 uur 100 cc opvolgmelk 16.30 half potje groente (huilen met slikken) + klein danoontje 18 uur 100 cc papfles Normaal krijgt hij: 7.00 papfles 200 cc 8.30 2x fruit 11.30 2x brood + water/thee 13.30 opvolgmelk 200 cc 16.30 uur koekje/fruit/diksap 17.30 avondeten + toetje 19.00 papfles 230 cc.
Zolang hij plasluiers heeft , is het voldoende. Hier heeft ze dagen helemaal niks ingenomen toen ze de buikvirus had, alleen slokjes ors 400 vocht is echt netjes als ze ziek zijn
1 vollle luier toen hij wakker werd (zijn nachtluier dus). En op de dag 3 luiers met een beetje plas. Geen volle luiers dus.
Zolang er in elke luier een plasje zit is het goed.. Tenmindte dat werd hier gezegd . Verdere tekenen van uitdroging zijn; huilen zonder tranen, droge lippen/ mond/ extreme sufheid
Dit dus. zelfs elke luier plasje hoeft niet, maar meer dan 1 luier per dag. en tussendoor water aanbieden? alle slokjes helpen.
Vannacht zo nu en dan wakker geworden, wat huilen en weer verder geslapen. Om 7.45 werd hij wakker. Zijn temp was 39.6. Hij heeft zijn papfles helemaal opgedronken, maar die koorts vreet echt energie want om 8.15 kwam hij weer tegen me aanliggen om te slapen en dus ligt hij nu weer op bed te slapen.....pfff half uurtje wakker geweest dus (en in dat half uurtje was hij heel moe/duf/lusteloos).
ahh beterschap rogi! ben je al naar de huisarts geweest? Kan zijn dat er een virusje is.. Mijne kreeg vorig jaar een antibiotica kuurtje bleek dat hij oorontsteking had opgelopen toen zijn hoektandjes eruit kwamen (kennelijk krijgen ze oorpijn als de tandjes komen) en bij die van mij sloeg dat door.. gevolg aantal dagen flink koorts, aanhalige baby en bijna niks etende/drinkende... echt naar als kindjes ziek zijn zeg pff
Gisteren al bij de huisarts geweest. Virale infectie met keel en oorontsteking. Omdat het viraal is (en niet bacterieel) helpt ab niet.
Koorts betekend dat zn lichaampje er tegen vecht! Hopelijk doet dit goed zn werk en knapt hij wat op vandaag Hoeveelste dag koorts zit hij nu? Moet natuurlijk niet een week aanhouden
Ugh rogi hopelijk snel beter! Ik heb het ook te pakken. Gisteren vroegen ze nog bij het cb of we ziek waren geweest. Ik zei vol overtuiging nee gelukkig niet. En gistermiddag ineens kotsmisselijk maar er wilde niets uit. Gisteravond m'n lunch eruit gegooid en rond 23.00 ook m'n avondeten. Lag om 19.00 al op bed. Vanochtend dacht het wat beter te gaan. Na ontbijt voelde ik me weer misselijk. Net bij wegbrengen van B. Net voor ik weer de auto instapte besloot mijn ontbijt de parkeerplaats te kussen. Toch maar ziek gemeld. Met een lege maag gaat het redelijk. Maar eten lukt niet, pff heb honger
FM2 ging goed vanochtend. Follikel was 1 mm gegroeid en vanochtend 17 mm (gister nog 16 mm). Morgenavond pregnyl, dinsdag ontdooidag en woensdag bellen of ik onze mini mag ophalen! Spannend!
goldfishie fijn meis! hopelijk eindelijk positief nieuws over 2.5 week. ohhhh rogijuli klinkt echt als die van mij 2 weken geleden. zooooo zielig en die onmacht die je voelt. Hier heeft B. 6 dagen koorts gehad toen.
Yeah GF! Wat super zeg!! Ik begin weer langzaam met duim draaien voor je!! Ja idd machteloos Mamalap. Hij slaapt nu nog steeds vanaf 8.15 uur. Tussendoor wel gehuild en wou bij mij, maar viel gelijk weer bij me in slaap. Arme schat!
Nou.... half banaantje ging erin (daarna weigerde hij)... en viel direct weer in slaap (nog geen 20 min. wakker geweest). Huisarts weer gebeld want er zit totaal geen puf in hem Ik zette hem op zijn benen en hij zakte er door heen. En hij stinkt echt als een gek uit zijn mond!! Je ruikt het gewoon al als je het huis in komt pfff. Ik moet om half 2 weer terugkomen.