Huh hoe kan dat RoGiJuLi? Want voor de gyneacoloog heb je in Nederland een verwijtbaar nodig. Of liep je in verband met het zwanger proberen te worden al bij de gynaecoloog? Dan loopt er inderdaad al een dbc.
Ik kan zo terecht zonder verwijzing (verwijtbaar 😂😂 sinds mijn 2e engeltje en ik dus niet meer bij de vk mag lopen Ik ben dus medisch en heb daarom geen verwijskaart nodig als ik zwanger wil worden via de mmm of als ik weer zwanger ben
Vandaag ontdooidag!!!! Whaaaa! Gestart met de utro!: check! Thanks! Hopelijk helpt eindelijk het geduim! Ik had trouwens bedacht dat ik nu zwanger ben van mijn eigen eicel deze ronde, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Maar wel leuk om te denken om positief te blijven! p.s. Wat is dbc?
Nee, dat was ook echt niet de bedoeling. Maar na het telefoontje van 10 uur gelijk manlief gebeld met het goede nieuws en afgesproken hoe laat ik hem moest ophalen van zijn werk. Toen ben ik volgens mij boodschappen gaan doen. Ik had gewoon even niet aan het forum gedacht. Ik zal jullie morgen gelijk na 10 uur op de hoogte houden!