In ieder geval niks raars uit de bloedtest Rogi. Hopelijk doen de vitamines het werk en voel je je snel weer fit. Ben ook heel benieuwd naar morgen Gold! Ik denk dat ik juist voor die afspraak zou willen testen om te weten of de stap nodig zou zijn maar snap ook heel goed dat je niks overhaast wilt doen en op beide kanten van het nieuws de tijd kunnen nemen voor elkaar.
Daar heeft de assistent niks over gezegd maar als ik me niet beter voel dan laat ik dat zeker wel doen.
goldfishie succes vandaag in Gent. en duim nog steeds. rogijuli fijn dat de schildklier in ieder geval goed is. hopelijk helpt de vitamine d! hier is de jongste vorige week van 5 december tot afgelopen maandag weer ziek geweest flinke buikgriep. Zelf vind ik haar nu nog steeds bleek en futloos gisteren bij de huisarts geweest maar die kan niks vinden voor de zekerheid toch urine laten checken. ik ben ook bij het CB geweest ze zat qua gewicht vanaf geboorte op de -3 lijn en gisteren zelfs iets eronder waarschijnlijk door die longontsteking en buikgriep van vorige week, maar ze willen januari wel nog een keer meten en wegen
Goldfishie spannende tijd is weer aangebroken. Ik duim nog steeds voor je. RoGiJuLi 80 wordt in veel landen zelfs nog aan de lage kant gezien. En gewoon vitamine D slikken heeft niet veel zin. Als je het echt omhoog wil krijgen dan heb je de ampullen nodig via de huisarts. Heeft mij destijds een boost gegeven. Mamalap griep kan er flink inpakken. Hopelijk haalt de kleine het snel weer in. Hier geen nieuws. Behalve dat ik snak naar zomerweer.
Ik ga morgen vertellen over Gent. Nu net pas thuis van een gezellig avondje uit met manlief. Weltrusten!
Aaww wat zielig weer mamalap! Hopelijk zit ze in januari weer terug op haar lijntje. Ben benieuwd over Gent GF! Het zal mij benieuwen hoeveel R is gegroeid de laatste paar weken. Ik weet dat hij tijdens het ziek zijn wat was afgevallen. (Me moeder merkte het op met optillen). Maar zijn eetlust is volledig terug en zelfs zo erg dat hij alleen aan zijn eigen portie niet genoeg heeft en na zijn toetje ook nog van mijn bord avondeten mee eet. Lopen doet hij bijna los onze kanjer Dinsdag naar het cb
Ik ook ontzettend benieuwd naar Gent en een eventuele test! Mamalap arme meid! Zo zielig als ze ziek zijn. Rogi wat een knappe vent! Hij gaat hard hoor! Fijn dat hij een boost heeft na het ziek zijn. Wellicht combi met een sprongetje geweest. Sasjuh hoe is het met jou?
Dank je wel, het voelt nog echt niet als zwanger, en behoorlijk onwerkelijk, het nieuws is totaal nog niet geland.
Je kent me niet maar lees al een tijdje stilletjes hier mee en wat gun ik dit jou zeg wouw super goed gefeliciteerd