JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk is het dan zo ver!! Oooh ben zo blij voor jullie dat ik gewoon jank nu!!!!
Gf is zwanger!!! Gf is zwanger!!! Gf is zwanger!!! Gf is zwanger!!! Gf is zwanger!!! Gf is zwanger!!! Told ya, zwanger in 2016
Oh wauw!!! Goldfishie ik wil je toch ook even komen feliciteren. Je bent uit ons clubje gestapt omdat iedereen zwanger werd etc etc. Maar we zijn je allemaal via hope blijven volgen. En we zijn allemaal blijven duimen voor je!! Wat een geweldig nieuws voor je! Geniet ervan meissie
Wooooow Goldfishie ik kwam steeds kijken hoe het nu met je ging! GEFELICITEERD! wat een mooi nieuws. Wat ben ik blij voor jullie. Echt superrrrr een mooi wondertje! 😀😀😀
jaaaaaaa goldfishie wat een ongelooflijk mooi gevoel voor jullie een echte positieve test echt kippenvel hierzo!
Jaaa goldfishie, ik breek hier gewoon in, wat yvke zegt, je bent uit ons groepje gegaan omdat bijna iedereen zwanger werd en dat steeds moeilijker werd voor je, wat logisch is. Maar we zijn je altijd blijven volgen en blijven hopen en nu is het gewoon waar, je hebt die positieve test die je al zo lang wilde in je handen. Hoop dat je het nieuws snel kunt laten landen en ervan kunt gaan genieten en we duimen lekker verder dat alles goed mag gaan. Liefs hopeforyou!
Ik kom hier toch ook even inbreken speciaal voor goldfishie!! GEFELICITEEEEEEERDDDDDDDDD LIEVE MEID!!!! Ik heb je stilletjes gevolgd omdat ik zooooo hoopte dat het geluk eens aan jullie kant zou staan! En nu is het eindelijk zo ver!! 😍😍😍 Ik ben echt ontzettenddddddd blij voor jullie en ik hoop dat het allemaal goed zal gaan! Geniettt ervan meid! Het is jullie zooooooo gegund!!!! ❤❤❤❤
wauw wat geweldig nieuws!!! gefeliciteerd meis! als ik het iemand gun dan ben jij het wel zo super blij voor je
Jaaaaaaaaaaaa gold , wat heeeeerlijk 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 Gefeliciteerd!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gold Gold Gold!!!!!!!! GEFELICITEEEEEERDDDDD!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooooooooooooooooooo blij voor je! Kippenvel, tranen, de hele mikmak! Hoeraaaaaa!!!!!! Goldfishie zwangerrrr!!!! Goldfishie je bent zwanger!!!!!!!!!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Zoooooo goed!!!!!! Op naar een voorspoedige zwangerschap! Dikke vette knuffel voor jou!!!
Hay goldfishie ook ik breek hier even in Ook ik las stilletjes mee om te kijken hoe het jou verging Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws Hoop dat het snel doordringt en je heerlijk kunt genieten Veel liefs
*doet-de-gf-is-zwanger-boogie* OMG! WAAAAAAAAAAAHHHH SUPER GEFILICIFLAPSTAART! Ik ben zoooooooo blij voor je!
Goldfishie, ik lees altijd mee hier en heb ook al wel eens iets gepost/gevraagd maar nu mag ik je gewoon FELICITEREN!!!!!! Wat een geweldig einde van 2016 voor jullie. Ik wens je een mega voorspoedige zwangerschap toe. Dat hebben jullie wel verdiend na de moeilijke weg die jullie hebben afgelegd. Lekker genieten!
Test van vanochtend Morgenochtend ga ik weer een test doen en daarna het ziekenhuis bellen. Het voelt nog steeds zo onwerkelijk. Jarenlang met anderen meegekeken en nu ineens zo'n test op mijn eigen nachtkastje. Whaaa!!
oh mooi goldfishie die is opgelopen! ik snap dat het heel onwerkelijk is. hoe is Gent eigenlijk verlopen?
Prachtig opgelopen zeg!! En dan over een week of 3 de echo...pfff volgens mij kan 2017 voor jou niet beter beginnen dan hoe de situatie nu is! Ben zo mega blij voor je!!