MCGB: ik heb er geen ervaring mee en kan je helaas niet helpen. Water: ik temp al een lange tijd niet meer, ik deed alles op gevoel en op basis van alle echo's die ik in het ziekenhuis kreeg. Ik heb dus geen kaartje.
Supermooie banner GF!!! MCGB, ook hier geen ervaring met mk dus kan je helaas niet helpen! Hier met onze boeda weer naar het cb geweest voor de 11 mnd controle. Ondanks dat hij dus was afgevallen 3 wkn geleden was hij nu toch mooi 9,7 kilo en 76 cm Loopt qua motoriek gezien 4 mnd voor en is mega vrolijk. 2 prikjes weer gehad. Ff huilen maar ook daarna gelijk weer over. Wat een bink is het toch! Ik mag nu ook het aantal fv flessen gaan afbouwen en als het blik op is, gaan overstappen op gewone melk. Scheelt weer in de portemonnee
Oooh Gold ik kan wel janken zo mooi! Je hebt gewoon een zwangerschapsbanner!!! En wat een prachtige test! Die knalt de pan uit! Nogmaals gefeliciteerd!!! Mamalap wat naar van de blaasontsteking! Hopelijk gaat het nu snel de goede kant op met haar. Rogi die kleine van jou is een stoere man hoor!! Wij kunnen pas 10 januari naar het cb op Gold haar echo dag! Whoehoeee! Alis heeft nu 2 extra boventandjes erbij en de teller staat nu op 6! Bij mij staat de teller inmiddels al weer op 60 dagen. Ik weet echt niet of dit normaal is. Die halve voeding van de ochtend zal het toch niet zo ongeregeld maken? Of zal het verschil maken dat ze me nu wel leeg drinkt en voorheen niet? Ik kan ook niet helpen in het miskraam verhaal, sorry.
Wauw gold wat super! Hier weer aan het snotteren. B heeft me aangestoken, nu kan ik er makkelijk mee omgaan. Ben vaker verkouden dan niet, maar die arme baby. Snot overal, hoesten tot en met. Zo sneu. Gelukkig verder niks en ze slaapt ook nog goed. Hopelijk is het snel over. Hier nog steeds maar 2 tandjes zit te wachten op de rest.
Prachtig GF... en idd.... zodra er een 2e streep staat is testen ineens heel leuk geworden Geweldig om te zien dat je zo heerlijk op die roze wolk zit
Thanks ladies!! Het besef komt beetje bij beetje binnen, vooral toen met die digitale test. Dan staat er echt zwanger in het schermpje. En het voelt ook heel goed. Nu vooral afwachten en aftellen tot 10-01, duurt nog best lang. Maar gelukkig zitten de feestdagen ertussen.
die ziet er fantastisch uit zeg!! ik was zo dom om vandaag te testen voor ik de gebruiksaanwijzing las. dus ik was helemaal in de wolken met de enorme dikke streep op de test. bleek dat het een test was waar een kruis moest staan. ik zit nog niet op mijn NOD dus alles kan nog, maar het was toch best pijnlijk