Krijsen om aandacht inderdaad! De box is al tijden niet zo leuk, tenzij met een boekje of een muziek speeltje. Net liep Alis met 1 handje vast met me mee!!!! Hiervoor ging ze steeds met 1 hand naar de grond, maar nu liep ze echt zo de hele kamer door!!! En precies met 11 maanden weigert ze nu de borst. Vandaag en gisteren dus. Nou, dan is het bij deze klaar. Ik vind het een mooie tijd geweest. Gold voel je je goed? Nog steeds positief?
Wauw Julias wat goed! Hier net de knoop doorgehakt. In 2018 gaat mijn spiraal er weer uit en gaan we proberen voor een tweede. Vind het nu al eng Iedereen een gelukkig nieuw jaaaaaaaaaaar!!
Haha ja manlief wilde eerst niet meer dacht ik. Maar nu zei dat hij B wel een broertje of zusje gunt. Dus ik vroeg hoe lang koets daar dan tussen zitten? Als B 3 is.. Dus op tijd beginnen
Lieve meiden! Ik wil jullie al het goeds toewensen voor 2017!! Dat al jullie dromen maar in goede gezondheid mogen uitkomen!!!!
gelukkig nieuwjaar dames. in het speciaal even voor goldfishie en xmoonlightx dat jullie maar mooi het grootste gedeelte van het jaar zwanger mogen zijn voor madelie dat jij ook een mooi traject in Cyprus mag hebben. voor de rest dat we mogen genieten van onze prachtige kindjes en gezin dit jaar.
Julias, 11 maanden bv echt super goed hoor!! En wat stoer dat ze ook al aan een handje meeloopt. Lief gezicht is dat hé! Dracaena! Wat gaaf dat jullie voor een 2e gaan in 2018! Tis nog ver weg, maar nu kan je er al lekker naar uitkijken GF hoe voelde het om zwanger de jaarwisseling mee te maken, wetend dat jullie volgend jaar met zijn 3tjes zijn Hoe zijn jullie kids de nacht doorgekomen met het vuurwerk? Onze 2 oudste zijn opgebleven en rond 00.30 uur naar bed gegaan en R. is rond 20 uur naar bed gegaan en heeft overal doorheen geslapen (en de knallen waren flink hard kan ik je zeggen). Om 7 uur vanochtend werd hij pas weer wakker. We hebben hem dus ook niet wakker gemaakt voor 12 uur, maar het vuurwerk begin vd avond afgestoken zodat R. er ook naar kon kijken (met een smile van oor tot oor).
onze baby slaapt normaliter overal doorheen met kerst nog op centerparcs onder de box tijdens live muziek liggen slapen in de wagen. helaas had ze al sinds donderdag koorts en ik denk dat ze daardoor minder goed slaapt. dus van 00.00 toen het knallen begon tot 00.50 wakker geweest toen ze echt niet wou slapen ben ik naar huis gegaan met de kindjes thuis was het gelukkig heel rustig in de straat met vuurwerk, dus sliep ze zo weer. ze heeft wel tot vanochtend 08.30 uur geslapen. oudste gisterenmiddag een uurtje geslapen vol gehouden tot 22.50 uur door al het vuurwerk heen geslapen en nu slaapt ze nog steeds.
Aaw koorts zo zielig weer. De oudste 2 liggen hier ook nu nog steeds op 1 oor en R. ligt inmiddels ook alweer te slapen Nog ff genieten van de rust in huis!
Gisteren verjaardag van schoonvader, dus middag dutje overgeslagen. Ze is om 20.00 naar bed gegaan, heeft overal door heen gesnurkt en vanochtend om 10.13 maakte ze me wakker dus alles loopt uit vandaag
Kan van alles betekenen hoor Moonlight. Heb je toevallig last van obstipatie zodat je meer perst? Alles is nu zo doorbloed dat er al snel een adertjes kan springen.
Die eerste weken blijven zenuwslopend he. Maar houd in je achterhoofd dat er veel redenen kunnen zijn. Neemt het wel weer wat af?
Tis nu donker bruin, af en toe, verlies niet heel veel Alles bij elkaar is nog minimaal en zeker geen inlegkruis waardig Maar goed dat was bij mn 1 e mk ook niet, maar dat was altijd helder bloed