Nee meten lukte dus niet🙈 Maar dat gaf ook niet zei hij,, op het oog klopte het met het termijn. Het harte zag je idd kloppen!! Ik heb vooral last van mijn darmen en moeheid Over 2 weken mag ik weer
Die is veelal tussen de 8 en 10 weken. Mede ook omdat je dan nog kan aangeven of je een combinatie test wil laten doen (die moet tussen de 11 en 13 weken).
Fijn dat het goed was Moonlight! Hopelijk over 2 weken inderdaad meer geluk met de foto! Wauw Rogi wat een knapperd!
xmoonlightx ik had zelfs de termijn echo inwendig omdat ze uitwendig geen mooi beeld kreeg. ze zag de baby wel maar niet zo mooi als ze wou. ik heb normaal postuur dus waar dat dan mee te maken heeft gehad?
Jullie kunnen wel merken dat ik geen verstand heb van dit gedeelte van het traject, hahaha! Ik heb geen idee wat er allemaal nog komt of wanneer. Wat is een combinatietest precies? Is dat noodzakelijk/aan te raden? Voor mij is het nu afwachten tot dinsdagochtend. Maar jullie kunnen mij vast goed voorbereiden op wat nog komen gaat! Hebben jullie leuke ideetjes om het aan onze ouders te vertellen? Willen we dinsdag gaan doen als de echo goed is.
Combinatietest is een kansberekening (dmv echo waar de nekplooi gemeten wordt en bloedonderzoek) op oa het downsyndroom, trisomie 18 en nog 1tje (weet ff niet zo snel welke). Als je een medische zwschap hebt (zoals ik) of als je boven de 36 jaar bent (en dus meer kans op een afwijking bij het kindje) dan is de test gratis. Wil je hem zelf laten doen, dan moet je hem zelf betalen Of je hem moet laten doen kan ik je niet vertellen, maar ik zou het niet doen in jouw situatie (of je moet al boven de 36 zijn maar ik meen dat je dat niet bent ).
En leuke ideetjes... wat ik al zei.. een leeg fotolijstje met daarin de tekst of het plekje gereserveerd kan worden voor de komende 7,5 maand