Ovulatie en temperatuur deel 5

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door water27, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, ik zag het net staan in het andere topic! :)

Nee, ben nog niet boven de 36. Wanneer ben je medisch dan? Alleen als ze iets in je zwangerschap ontdekken? Want alleen met icsi ben je zeker niet medisch genoeg? Hoe duur is zoiets? Hebben jullie deze bij jullie zwangerschappen wel of niet gedaan?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Icsi of ivf (of iui enzo) is niet medisch. Medisch is idd als je zwangerschap iets "mankeert" of eerdere zwschappen ;)

Geen idee wat de kosten zijn. Ik kreeg ze aangeboden omdat het bij ons 2x was misgegaan.
    Ik heb hem dus bij de laatste 3 zwangerschappen wel laten uitvoeren.

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

bij de 1e zwangerschap geen combinatietest gedaan bij de 2e wel mijn man het graag wou weten omdat er al een kind in huis was.

ook boven de 36 krijg je hem niet meer vergoed dat is vorig jaar veranderd. als je een aanvullend pakket heb kan het daarin wel zitten dat had ik wel. de kosten bedragen rond de 150.-

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tis ook afhankelijk van je verzekering idd. Ik ben volop aanvullend verzekerd 😂
    Hier werd het gewoon vergoedt

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Dat is ook een slimme, ik ga mijn verzekering nakijken. Thanks voor de tip!

Nog meer tips voor in de eerste weken van de zwangerschap? Of een leuke site/app waar veel info staat?

6. XmoonlightX

Kdv en kraamzorg bij 12 weken regelen 🙈

7. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Pffff B heeft van de week bij manlief in het gezicht geniest. Hij is helemaal verkouden en koortsig. Ik was er net vanaf dus had de hoop dat het mij zou overslaan. Not... zijn we allebei beroerd, en wie heeft nergens last van... B..

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh getsie Dracaena :( beterschap voor jullie beide!!

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Hier gingen de opnames gisteren goed.
    We moesten wel ruim 2 uur wachten omdat het opnameteam nog in den haag bezig was met opnames en daarna naar ons in weesp moesten komen, maar ze is zelf maar ong een half uurtje bezig geweest met opname :) het ging hartstikke goed dus.
    Voornemens is dat het van 26 januari wordt uitgezonden voor een jaar lang en zowel in NL als in Belgie :)

10. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Oh gaaf rogi!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    :D :D

R. heeft ontdekt hoe hij nog groter kan zijn :D
    In de box legt hij de toet toet ambulance op zijn kant en gaat er bovenop staan.
    Zal me niks verbazen als hij binnenkort de volgende stap naar de bankleuning neemt en dan zo de box uit kan klimmen :D
    Ff in de gaten houden dus.

Bekijk bijlage 522733
    Bekijk bijlage 522734

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha die is uitgekookt!

13. XmoonlightX

Nog een paar nachtjes gold 😀
    Al zenuwachtig?

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jullie kindjes worden nu bijna 1, wat gaat die tijd toch snel...

Moonlight: ja, al behoorlijk zenuwachtig. Weet niet hoe ik me moet voelen en of het dan goed zit. Dinsdagochtend weten we het, nog meer afwachten, whaaa.

15. XmoonlightX

Nog 1 nachtje gold :D
    Hoe laat mogen jullie?

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Kan mij voorstellen dat het spannend is Goldfishie. Maar we duimen weer met je mee. Je plaatst wel de echo hier toch?! :D

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe laat mag je morgenochtend GF?? Ik begin alvast hard met duimen voor een mooie echo!!

Ps je hebt de echo exact met dezelfde termijn als ik de laatste keer had 7+3 ;)

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

komt hij weer:

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    +1 :d

20. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Jaaaa Gold, de dag van de echo is aangebroken!!!
    Ik wens je een mooie echo! Met een dikke knuffel op deze bijzondere dag!

Deel Deze Pagina