Hoe laat moet je voor de echo vandaag Goldfishie? Ik wens je goed nieuws en een mooie echo van je mini-baby!
Wij net terug van het consultatiebureau. 73,80 cm lang en 8270 gram. Ze gaat mooi op haar groeilijn. Ze is tevreden, lief, houdt van knuffelen, maar dat is nog lastig met maar 1 arm in gebruik! Een arm in het gips is totaal niet practisch! Gold zal nu ook wel klaar zijn?
Wat geweldig dat ze het zo goed doet Julias En wat is het toch een fijn poppetje in vergelijking met onze boedah... scheelt ruim 2 kilo haha Of GF al klaar is weet ik niet want ik weet niet hoe laat haar afspraak was
Geweldig Goldfishie!!!!!! Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! Die eerste echo maakt het echt officieel
Alis is inderdaad een fijn meisje. En Waaauuuwww ze zette net haar eerste stapjes los!!!!!! Tijdens het zoeken naar verstopte Nijntje. Ik ben super trots op mijn kleine mupke!!! Nu helemaal moe aan het slapen in een deken op het aankleedkussen. Haha je moet wat als je haar niet in bed kan leggen
Kan ik me goed voorstellen GF! Mag je nu onder controle bij de vk of moet je nog ff bij de gyn blijven?
yeah goldfishie super nieuws! nu op naar de termijn echo verloskundige rogijuli dan is die van ons helemaal een fijn poppetje. met 10 maanden 65cm en 6.5 kg moet ook extra wegen en meten 26 januari omdat ze onder de -3 lijn was gezakt waarschijnlijk door die 2 flinke ziektes. hoop zo dat ze wat gegroeid is.
Ze scheelt idd 3 kilo met R. maar ze is ook een maand jonger Maar wel goed dat je nog een extra keer moet komen. Hopelijk heeft ze de schade dan weer ingehaald
Op woensdagmiddag 25 januari hebben we de intake afspraak bij de vk en als het goed is krijgen we dan ook een echo! Moonlight: wanneer mag jij weer?