Ohhhh Goldfishie nu heb je het voor elkaar zit ik hier gewoon te huilen!! Meid van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!! En moonlight ook zie ik !! Ook jij van harte gefeliciteerd met jullie wondertje!!
Middag plas gisteren. En ook deze test hier opgedroogd Foto 1 En water over beide foto 2 Er is iets niet helemaal pluis denk ik. Straks maar even naar de action rijden...misschien een ander soort testje dat uitsluitsel kan geven...
Zie op die van vandaag ook wel een streepje maar wel lichter dan gisteren... Meer dan afwachten kun je niet maar bah dat is zo lastig.
Ja op die van vandaag staat ook vrij duidelijk een streep meid!! En daarbij was die van gisteren met middag urine en dat kan ook verschil maken. Je zou vanmiddag nog eens kunnen testen met een kv test
Ik testte ook met ochtend urine slechter dan met middagurine melzoe En ze drogen heeeeeeel langzaam op
GF hoe gaat ie meid? Kan je het al bevatten Melzoe, laat je nog wat horen meid?? Hoe deze reis ook eindigd... we wandelen graag met je mee.