Ja de eerste 2,5 week was de eerste ongesteldheid na de miskraam...kwam vermoedelijk nog het laatste deel van de mk mee Het laatste deel, de laatste paar dagen, id de eerste dagen van deze cyclus..
Ow meis.. wat naar.. ik ben ook altijd bang geweest voor een mk hoop het nooit mee te hoeven maken.. Maar voor deze maand Iet het er super uit! Hopelijk krijg ik straks ook zo'n mooie hoge temp en blijft ie hoog
Had van af het begin al dat het niet goed zat op de een of andere manier.. Beetje jammer dat mijn lichaam er tien weken over moest doen om er achter te komen Dus we gaan nu gewoon voor een goede plakkerd
Ben benieuwd of jouw temp morgen hoger is, want dan is die verlaging van vandaag echt een eisprongdip!
He xmoonlightx, ziet er netjes uit hoor! Maar inderdaad zo weinig over te zeggen, hoog moet hij blijven! Inderdaad daantje hopelijk ovulatiedip, maar dat zou morgen ook nog kunnen. Of omhoog, ik hoop omhoog voor je! Hier ook wel eindelijk ontwikkeling, vanochtend toen ik wakker werd was mijn afscheiding veranderend. Later vandaag echt vruchtbaarslijm, maar zo duidelijk nog nooit gehad! En baarmoedermond zachter, bijna positieve ovulatietest, steekjes in de zij. Dus mijn vermoeden van afgelopen week was wel juist. Nog geen eisprong gehad, maar hij komt hoor Ow daar ben ik zooooo blij mee!! Alleen snap ik mijn temperatuur van afgelopen week niks van, misschien de hoofdpijn die hem beïnvloed. Hoofdpijn is vanaf vrijdag 18 juli elke dag geweest, dus zou zomaar kunnen. Gisteren fysio gehad, morgenvroeg weer, maar voor het eerst sinds vanmiddag hoofdpijn vrij!! Dus who cares... Eindelijk duidelijkheid Ik heb mijn kaartje maar iets aangepast...
Dus je ei komt er aan in olaats van dat je nu zwamger bent mamalap? Ik dacht dat je je ei al gehad had? Aan je kaartje kan ik weinig zien indd...
Dat denk ik wel!! Maar dat vind ik niet zo erg hoor, ik rekende me zeker nog niet zwanger. Ik wou alleen duidelijkheid!!!! En het ziet er naar uit dat ik eindelijk duidelijkheid komt.
En dames, hoe was jullie temperatuur vanochtend? Ik heb mijn kaartje maar uit handtekening gehaald voor deze maand, nog steeds een raar kaartje