Wij hebben een belofte Daantje morgen als de temp nog hoog (of hoger) is dan ga ik testen, maar niet met ochtend urine hoor, met middag urine (dan test ik beter).
Hier nog iets raars sinds 2 dagen zijn mn pukkels aan het verdwijnen in mn gezicht en nek. Zou het een goed teken zijn haha word ik misschien toch een mooie mamma ZONDER pukkels. Toen ik met de pil gestopt kreeg ik deze masaal langs mijn haargrens. Ik ergerde me er in het begin kapot aan want niks helpt hier tegen
Klopt maar soms dan moeten we er eens ff een grap door gooien. Vaak is het is ellendig genoeg allemaal.
Bar slecht geslapen (veel wakker) en om 3.30 weer er uit om te plassen 36.8 gaf hij net aan. geen test vandaag dus.
Hè bah Rogijuli! Dat klinkt inderdaad niet goed een dalende temperatuur op 13 dpo balen meis, knuffel!
Yeah daantj! Mijn temperatuur reageert dus zeker op clomid. Neem hem notabene om 7.30 uur al en toch volgende ochtend beduidend hoog voor mij. Iemand anders in ander topic had dat ook met clomid, daar zie je dus de eisprong niet meer in de temperatuur. Ben benieuwd anders kan de thermometer in de wilgen. Ow en ik heb ook al steekjes lies, kan er al eitje beginnen te groeien op cd 5?
Ja een eitje kan zeker al gaan groeien op dag 5 Spannend zeg!! Zou wel balen zijn van je temp als clomid hierop veel invloed heeft