Hier stijgt mijn temp door omhoog! Mijn eisprong is dus geweest! Mama apps heeft de eisprong zelf al op zaterdag ingevuld, ben benieuwd waar FF hem gaat neerzetten. Mamalap: fijn dat de clomid werkt, heb je er nog bijwerkingen van? Als het invloed heeft op je temp, dan is het lastig om je eisprong te vinden lijkt me. Daantje: jouw tempkaartje ziet er nog steeds mooi uit! Rogijuli: stom! Niet leuk...
Ha goldfishie, ik zat me vandaag toevallig af te vragen hoe het met je was. Is zaterdag nog wel op tijd ivm iui? Vrijwel geen bijwerkingen nee. Vandaag zelfs helemaal niks. Of het aanslaat weten we nog niet. Zondag 11.30 uur 1e follikel meting. Spannend!
Temperatuur hier vanochtend van mij gelukkig weer normaal. Hopelijk blijft het nou normaal dan kan ik eisprong gewoon vinden. Gisteren nog stukje gelezen op fertility friend over clomid en temperatuur methode. Komt toch wel veel voor dat de temperatuur tijdens het slikken iets hoger is, maar meestal zakt hij op tijd om eisprong toch te vinden. Rogijuli toch even naar jouw temperatuur gekeken. Is hij weer omhoog argh!
Goedemorgen! Mooi kaartje Daantje! Rogijuli: raar dat ie weer omhoog gaat? Mamalap: het gaat op zich prima hoor, wachtbankje is nog rustig. Hier heeft FF de eisprong ook op zaterdag gezet, maar weet niet of dat er aan ligt dat ik iui op zaterdag heb ingevuld. Thuis maar even kijken of FF het veranderd als ik de iui en de zondagtemp weghaal. Kan toch niet na donderdagavond pregnyl spuiten, dat de eisprong pas op maandag was?
Aai rogijuli wel vreemd met je temp Samen op het wachtbankje gold Ik heb nu al 2 dagen last van vlagen misselijkheid. Of het is mn verbeelding geen idee wil geen valse hoop creeren. Maar sinds vandaag ook ongi gevoel. Vorige keer had ik bij 7 dpo ook druppel bloed tot heden nu nog niks
Goldfishie maandag eisprong na pregnyl donderdagavond lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk. (36 uur) Even rekenen 48 uur later is al laat zit je op zaterdagavond a zaterdagnacht op z'n laatst denk ik. Vandaag denk ik weer bijwerkingenloos, inmiddels toch alweer 4 uur geleden ingenomen maar geen bijwerkingen
Meiden HELP!! Net (oooh zo eigenwijs als dat ik ben) een kv gedaan. Streepje is donkerder dan gisteren .... zal zo over een 15 mins een fotootje maken en in me album zetten ... hoe kan dit nou??
Ik zie het streepje nu stuk duidelijker Zou het over 2 dagen nog eens doen als het dan nog donkerder is dan weet je genoeg zou echt super cool zijn Nou ik heb vandaag 2x moeten kokhalzen ben in vlagen echt misselijk niet normaal. Maar goed we shall see
Ohhh Rogijuli! Misschien late innesteling kan dat? Hoe is het met bloed? Vind je temperatuur er nog hoog genoeg voor.
Bloed is nog aanwezig als een normale eerste dag ong. wel veel slijmverlies tussendoor. Maar zoveel bloed bij een innesteling? Lijkt me toch niet kunnen. Zit helaas niks anders op dan me temp in de gaten houden en over een paar dagen nog maar eens testen als hij hoog blijft.
Nou een innesteling bloeding kan wel echt op een menstruatie lijken heb ik weleens gelezen. En innesteling gebeurd tussen 7 en 12 dpo. Dus 12 is laat. Maar het kan inderdaad ook al verkeerd zijn gegaan, dan zakt de temperatuur en worden jouw testen wit. Argh zoals je schrijft, temperatuur in de gaten houden en nogmaals testen als temperatuur hoog blijft. Pff meid je houdt het wel spannend! Bah bah zal wel zenuwslopend zijn voor je! Knuffel.
Daantje: ja, samen op het wachtbankje. Jij loopt twee dagen voor op mij. Ik ga eventueel pas zondag 16 nov een testje wagen. Mamalap: fijn geen bijwerkingen! Rogijuli: ben benieuwd naar je temp morgenochtend. Het blijft spannend, maar idd ook zenuwslopend.
Ik test later gold dus jij bent eerst aan de beurt Als mijn temp de 18e nog hoog is dan ga ik testen.
Is nog steeds prima hoor daantj. Spannend voor jou en goldfishie! Mee eens dat er meer roze nodig is hiero. Rogijuli Hoe is het met jou vanochtend?