Nou inderdaad nu laag blijven! Hier weer lekker stabiel 36.40 om 11.15 fm in zkh, hoop dat hij door gegroeid is
Spannend maar dat denk ik wel hoor. Als ze eenmaal 12 mm zijn worden ze dominant en groeien ze bijna altijd door. Die van jou was al 14 mm ik denk dat hij nu zo'n 17 mm is
Daantje: mooi kaartje hoor! Ik blijf duimen! Mamalap: spannend straks! Ik denk ook dat je eitje groter is geworden en komend weekend eisprong!! Rogijuli: fijn dat je temp weer laag is, nu kan je zeker voor je gevoel weer door? Hier niets bijzonders te melden, zit nog steeds op het wachtbankje en vandaag is 10 dpo. Temp is wel omhoog.
Ohh goldfishie wat heb jij een engelen geduld met jouw lange lf. Pff mijn duimen draaien nog overuren voor je. Hier fm nog niet geweest, maar heb sinds vanochtend overduidelijk vruchtbaar slijm. Dus zeer hoopvol
Daantj, ja vorige week al hoor, alles was goed en weer goed gegroeid :d Mamalap dat klinkt goed!!! Spannend goldfishie
Gelukkig moon dat zien we graag ben heel blij voor je xxx @ mamalap hoop dat je snel zwanger maar zijn nu! @ gold gaat de goede kant op nu blijven stijgen heb jij al last van symptomen of dergelijke of voel jeje anders? Hoort de temp van een zwangere niet rond de 37 te gaan? Want daar zit ik nog lang niet aan namelijk?
Ohh links die ene 17.5, maar ook 1 van 14. Rechts alleen maar kleintjes. Hier willen ze er eigenlijk echt maar 1 ik moet morgen terug.
Mamalap: spannend met je vruchtbaar slijm! Sexytime!! Ooooh, je eitje 17,5 mm en nog 1 van 14 mm! Ben benieuwd naar je afspraak morgen. Daantje: nee, ik voel niets anders dan normaal. Was het maar zo...
Wat goed mamalap!! En wat nou 1,.... gewoon 2 eitjes heb je dubbel kans Hier weer bloedverlies. Wat een stom lichaam heb ik zeg. Compleet van slag af dus!
Nou wij krijgen hier in radboud dus een klusverbod bij 2, maar manlief en ik hebben het gisterenavond netjes gedaan. Dus dat verbod had waarschijnlijk al geen zin meer. Blijkbaar kans op tweeling dan toch groter en ze gaan hier echt zoveel mogelijk voor 1. Hmm ik vraag me dan af hoeveel groter is die kans? Zit zelf ook niet te wachten op een tweeling hoor
Een tweeling is wel speciaal ik zou er blij mee zijn maja is ook in een keer heel veel natuurlijk Rogijuli het zit niet mee deze maand voor je xxx knuff
hoi meiden... wij zijn al een lange tijd bezig om zwanger te worden voor een 3de wonder. Sinds deze maand ben ik maar begonnen met temperaturen, ondanks dat ik ook ovulatietesten gebruikt. Nou heb ik een vraagje over de temp.kaart. Ik weet niet hoe ik een temp.kaart kan toevoegen dus probeer het maar zo uit te leggen. dag 1= 36.1 dag 2= 36.2 dag 3= 35.9 dag 4= 36.0 dag 5= 36.0 dag 6= 36.0 dag 7= 36.3 dag 8= 36.1 dag 9= 36.3 dag 10=36.3 dag 11=36.1 dag 12=36.3 dag 13=36.0 Ovulatietest negatief dag 14=36.1 Ovulatietest tuur streepje dag 15=36.0 Ovulatietest licht streepje dag 16=36.0 Ovulatietest donker,maar niet knal positief dag 17=36.2 Ovulatietest lichter dag 18=36.2 Ovulatietest negatief dag 19=36.2 dag 20=36.5 dag 21=36.2 Ik dacht dat ik misschien op dag 20 een piek zou hebben,omdat mijn temp verhoogd was. Maar sinds vandaag is het weer naar beneden gedaald. Klopt dit? Ik dacht namelijk dat je temp na de ovulatie verhoogd moest blijven totdat je ongesteld moet worden. Ik begin dus te twijfelen of ik wel een ovulatiepiek heb gehad op dat 20. Maar eerlijk gezegt snap ik er nog niet zoveel van,misschien zit ik er wel naast. Vandaar dat ik graag van jullie wil horen, wat jullie erover denken.