ik heb net even bij mijn mama apps gekeken.. maar mijn temp moet wel nog hoger.. hij moet echt 36.9 of daarboven komen anders geeft ie mijn eisprong niet aan..... tsjonge ik maak het wel spannend hoor... kan hier dus absoluut niet tegen..
Hij zou zomaar morgen door kunnen stijgen, dan staat hij nog steeds op gisteren. Progesteron moet zich ook opbouwen, daar komt je verhoging vandaan. dus hoop houden!
Ach... Het is allemaal niks bij mij, weer creamy afscheiding, ovulatietesten elke dag bijna positief. Het word voor mij gewoon een hele lange cyclus. We zien het wel, ben er redelijk klaar mee! Maak me er niet meer druk over of hij komt of niet!
ja dat snap ik dat je er klaar mee bent meid.. misschien even een maandje niet tempen en ovu testen doen? ik denk eerlijk gezegd dat het niet helemaal goed zit.. zou als ik jou was toch als je echt zwanger wilt worden de huisarts eens vragen.... gewoon een tip hoor ik hoop gewoon dat we alle 3 snel zwanger zijn!!
Mamalap.. wat ik me ineens herrinnerde.. je had vorige week toch een tuurstreep op een zwangerschaptest? Misschien nog eens een zwangerschaptest doen voor de zekerheid?
Ja ik probeer ook maar wat.. maar dacht me te heugen dat je een tuurstreep had een tijdje terug op een zwangerschaptest. . Of ben ik nu in de war?
Hey meiden , wat een geklets al weer Hopelijk is je temp morgen hoger daantje. Je houdt het zeker spannend!! Mamalap, lange cyclussen en vele positieve ovu testen zijn een kenmerk van pcos he!! Hier was mn temp weer 37,1 dus ik wacht rustig mijn ongi af, heb al wat buikkrampen dus zal het weekend wel doorzetten.. Op naar de volgende ronde. Misschien dat ik de ovu testen 1x oversla? Zeg ik nu
Ohhh had ik maar een goede tip, leuk nieuws of een gedeeld eureka momentje. Uhhh nee....ik zit nog steeds in spanning. Zo te zien is er nog geen ei gesprongen, is code rood nog niet in de buurt en ontbreekt het aan positieve testen. Wat stom!! Houd moed meiden, is het deze maand niks bikkelen we door naar de volgende. Misschien is augustus de piramide/met zijn drieën- zwanger- maand Dikke knuffel!
@xmoonlightx: balen!!! Inderdaad wat zonnetje zegt hopelijk allemaal in augustus! Inderdaad weet ik dat het symptomen zijn van.... Maar ja huisarts doet echt niks voor een jaar omdat ik al kindje heb. Ik moet eind augustus wel naar gyn voor herhalingsuitstrijkje ivm lisexcisie vorig jaar, misschien dat ik een balletje op kan gooien. @daantje: die zw test is zo'n gevoelige geweest, ik vermoed dat tuurstreepje toch van lh afkomt. Kijk maar naar mijn ovulatietesten sinds zaterdag. Net niet positief, maar erg donker. Dus heb maar niet meer getest op zw. Ik heb me er ook een beetje bij neergelegd! Dat geeft meer rust. Veel leuker om naar jouw kaartje te kijken
Oke.. ja ik zie dat ze best donker zijn al inderdaad.. maar denk dat je beter kan stoppen met ovulatietesten. . Wat denk je zelf? Een balletje opgooien is inderdaad wel een idee! Wie weet heeft ze een tip of zegt ze wel kom een keer langs voor onderzoek! Ik hoop eigenlijk nu alleen nog maar op een eisprong.. zwanger worden is natuurlijk mijn doel maar die eisprong.. dat moet eerst echt goed zitten voor ik überhaupt zwanger kan raken.. ik hoop echt dat mijn temp morgen nog hoger is!!!
Heel herkenbaar! Die eisprong... Zucht. Juist die ovulatietesten geven mij rust! Als hij dan toch knalt is er een kans dat hij toch springt en een kans! Daar ben ik mee begonnen in januari toen ik nog geen eisprong had, vind ik niet erg.
36.9!!! gaat de goede kant op hier!! en ik heb gister een beetje proberen uit te vogelen hoe FF werkt.. ik weet nu hoe ik mijn temp kan invullen op mn kaartje hihi... maar ikblijftoch meer fan van de mama apps...hoe is het bij jullie?
Jaaa daantje!! Dat is dag 2 hoog, komt dus waarschijnlijk goed bij jou. Mijn temperatuur was laag (normaal voor ovulatie) hopelijk aankomende dagen ook, dan komt er misschien nog eisprong. Ik blijf geduldig (pomdipom)