Daantje! Ziet er goed uit!!! Testuhh Goldfishie wat balen dat hij daalt zeg. Mamalap hahaha gek lichaam Hier 36,9 :x
36.9 omg gaat van t een naar ander uiterste ben blij dat je dinsdag het bezoek hebt. Ik doe kalm aan geen drang jullie zien vanzelf wanneer result verschijnt haha. Testjes liggen nog mooi gesloten op de badkamer
Jeej Rogijuli inderdaad gek lichaam vooral dat van jou op het moment! Dinsdag wel even goed vermelden hoor! Wij maken ons een beetje zorgen
Ja, idd... Stop maar met duimen... Temp is behoorlijk omlaag... Waarschijnlijk later vandaag of morgen ongi... Daantje: ik duim voor jou, ziet er zo mooi uit! Rogijuli: fijn dat je dinsdag al terecht kunt, kan je gelijk je temp voorleggen. Misschien heeft de gyn een antwoord waarom je temp zo gaat? Mamalap: balen dat je dan zo vroeg wakker bent. Ik heb nergens zin in op het moment...
Hè is gewoon kl***e. Je hoopt dan toch dat zo'n eerste iui raak is. Mag je best ff van balen hoor goldfishie. Inderdaad dikke digi knuffel 😙
Is geen ego bericht jij mag dat vind het zo klote voor je Lol ik hou niks voor heb nog niet getest lol
Nou niks ego bericht! Ik zou het zeer onprettig vinden op dag 10 nog bruinverlies en een rare temperatuur. Zeer vervelend allemaal! Daantj argh ik hou het niet meer vol! Testen jij haha.....
Uh..................??????? Verwarring hier zo, help!! Of mijn thermometer is stuk of mijn lichaam? 36.04? 2 keer gemeten. Zo laag heb ik nog nooit gezien. Kunnen die eitjes ook zomaar verdwijnen? Ik snap er niks meer van in ieder geval! Maar daantj Hoe is de temperatuur bij jou? En Rogijuli bij jou temperatuur en bruinverlies?
Test van verloskundige( is geen gevoelige) resultaat in nog geen 5 min kga een kv test halen morgen 36.83 Huh mamalap dat is een rare temp nu pas eisprong of 2e ei??
Mamalap!! Wat ongelooflijk raar dit zeg!!! En nee het eitje kan niet zomaar verdwijnen! Zeker niet als ze al zo groot zijn als dat ze bij jou waren.
Daantj jaaaaa, doet hier vreugdedansje! Die testen gebruiken ze bij moeders voor moeders ook die hebben juist veel hcg nodig. Dus kei mooie streep! Gefeliciteerd Ik denk dat het ei gewoon nog niet gesprongen is. We wachten weer af.