Jeej Rogijuli nu laag blijven Daantj zo zie je 1 keer is al voldoende Hier ben ik nog niks wijzer ff afwachten nog.
Vanmorgen gebeld met vk ze zei doe eind van de week nog een test om te kijken of hij donkerder wordt en dan afspraak maken
Het was de assistente ik zeg heb een lichte streep op jullie test. Zegt ze doe dan over paar dagen nog eens en bel dan terug ik had ook zoiets van eeh ok Aaw jammer gold hopelijk meer geluk komende ronde
Hmm morgen gewoon een kruidvat doen die is waarschijnlijk stuk donkerder en dan terug bellen. Nu heb ik een donkere streep Balen goldfishie!
Ja mn vriend neemt straks mee en we zullen het zien Ze zei ook nog doe wel een betrouwbare he ik zeg tegen die assistente die ene komt van jullie hoor En anders vraag ik naar de verloskundige zelf
Uh ik heb gewoon geen eisprong gehad hoor Grrr en nu? Moet ik bellen ofzo? Dat kan toch niet, nee die gaan zeker springen.
Grrr mamalap :x Je kan ze bellen en vragen om een bloedtest om te kijken of ze gesprongen zijn. Wat balen dit zeg!! Hij ging zo mooi aan het begin!
Nee kan hij ook niet. Ik denk dat hij wel gesprongen is maar dat door het stoppen met de clomid je temp weer raar is gaan doen waardoor het lijkt of je geen eisprong hebt gehad.
Fijn rogijuli dat weer laag is heel veel succes gewenst vandaag laat ons wat weten xxx @ mamalap wat raar ik zou idd bellen en langs gaan dit zou niet mogen kunnen
Maar ik heb juist ondanks rare temperatuur voor ovulatie altijd na eisprong een mooie verhoging. Pff ik heb maar even help gevraagd aan de ervaringsdeskundige in het vruchtbaarheidsbehandeling sub forum.
Rogijuli: succes vandaag! Ben heel benieuwd wat ze van je tempkaartjes gaan zeggen. Mamalap: gewoon bellen voor een afspraak. Al is het maar dat ze even kijken of ie gesprongen is. Misschien geeft de clomid wel een effect op je temp? Daantje: testen al besteld? Hier niets te melden, midden in de rode dagen...
Nou gebeld met verpleegkundige die heeft mij ingeschreven voor telefonisch spreekuur assistent gynaecoloog wordt vandaag nog terug gebeld om te kijken wat te doen.