Gezien me tempkaart, bloedverlies en lichamelijke klachten is het waarschijnlijk een vroege miskraam geweest. Nu alweer last van ongi/ei krampen dus hopelijk gaat me lichaam nu gewoon zelf door en is er weer een poging in december (zie ook onze club).
Ik heb ze besteld inderdaad en doe donderdag de test ik moet morgenvroeg zo vroeg werken.. Wil het niet haasten. Temp overigens is nog altijd stabiel en vandaag 36.81 Mamalap ik hoop dat je straks wat meer weet xx
Mamalap: Goed dat je gebeld hebt! Fijn dat je vanmiddag al word teruggebeld, hopelijk met antwoorden. Daantje: ik duim voor een donkere en duidelijke streep! Rogijuli: aan je temp te zien gebeurde er idd iets in jou, maar helaas misgegaan...
Nou ik ben terug gebeld. Ze moeten toch gezien de grootte vorige week dinsdag na een paar dagen gesprongen zijn volgens assistent. Ze gaf aan dat ondanks temperatuur altijd betrouwbaar is geweest bij mij die onbetrouwbaar is door de clomid. Maar als ik over anderhalve week niet ongesteld ben moet ik weer bellen en krijg ik waarschijnlijk wel provera. Maar ook de lagere dosis clomid. Argh ik heb echt ff zitten janken net en dat is echt niks voor mij. Of tewel gewoon afwachten
Tja, helaas is het afwachten... Ik moest na de iui ook twee weken wachten op de ongi, ook al wisten we al dat het niet gelukt was. Wij scoren een 10 op basis van geduld! Uiteindelijk krijgen we ons wacht-diploma!
Tja het afwachten vind ik nog niet zo erg (zijn we inmiddels gewend) eerder het feit dat ik volgens mij echt geen eisprong heb gehad maar wel volgende cyclus lagere dosis krijg. Ik heb niet het gevoel dat ik nu niet adequaat geholpen wordt en dat vind ik behoorlijk frustrerend. Maar ja vannacht een nachtje slapen en morgen is de wereld weer positief!
Wanneer had je je laatste follikelmeting en hoe groot was die toen? Mijn gyn zegt dat je ei springt als ie tussen de 20-24 mm is en hij groeit 1-2 mm per dag. Lijkt mij niet dat je ei ineens verdwenen. Misschien blijven hangen? Ik heb trouwens geen idee of dat kan... Want wat zegt je gevoel erover? Heb je een eisprong gevoel gehad? Wel balen dat je een lagere dosis clomid krijgt, want aan je temp en je ei (die je eerst nog had) te zien hielp de clomid jou wel.
Vorige week dinsdag fm gehad die ene was bijna 18 volgens haar moet hij toen binnen een paar dagen gesprongen zijn. Vandaar het nu nog anderhalve week wachten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn temperatuur ineens niet meer omhoog gaat. Er komt toch nog steeds progesteron vrij dus temperatuurstijging? En anders inderdaad toch even bloedprikken of extra echo? Lijkt me kleine moeite? Alleen mijn afscheiding is veranderd na donderdag dat is het enige.
Meid!! Ik denk ook dat hij inderdaad gewoon nog gesprongen is en dat tempen bij jou niet lukt samen met clomid (soms hoor je dat idd). Ik ga duimen dat je over 1,5 week niet ongesteld bent, maar juist een mooie posi test in handen hebt. Tot die tijd maar ff niet vertrouwen op je temp dus! Dikke digi-knuffel !!!!
Dank je Rogijuli lief! Alweer stuk positiever we wachten wel af. Als ik naar mijn afscheiding kijk zeg ik vrijdag dan ergens dus inderdaad nog 1.5 week. Maar uh Hoe was gesprek?
Ohhh dat had ik wel gelezen was dat de update. Hihi Tja dat was iets wat wij en jij natuurlijk ook al bedacht hadden. Maar nu alles schoon en goed?
Haha, ik dacht dat het je eigen conclusie was ipv update. Had niet zo goed gelezen blijkbaar. Maar je ei komt er aan? Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik duim voor een plakbeeb voor jou deze ronde!
Ze hebben geen echo gemaakt dus ze gaan er vanuit dat alles schoon is (ook omdat mijn temp nu weer normaal is). Ei komt er aan gezien de pijntjes. Nu hopen dat het zich gelijk heeft genormaliseerd van binnen
En daantj vandaag opnieuw testen? Ik heb ovulatiedag maar handmatig in fertility friend gezet wanneer ik zelf denk dat hij geweest is.
Net voor een test al 3 dagen hoge temp ingevoerd maar dan geeft hij geen ei. Dat komt door de hoge tempen vd eerste 10 dagen dus waarschijnlijk moet ik hem ook handmatig invoeren deze keer.