Of die hoge temperaturen even op discard zetten. Dan staan ze er nog wel maar tellen ze niet meer mee.
Ik zit al op de weg was me beetje TE vroeg om zon test er door te jassen. Morgenvroeg doe ik em. Gelukkig rogijuli hoop dat het dit maal raak is Beter inderdaad handmatig invullen wij zijn niet echt voorbeelden van de ideale situaties zoals ff invuld. Ik heb eigelijk ook een hele cyclus overgeslagen
Nou ja eigenlijk is testen en tempen niet eens meer nodig voor jou hoor daantj! Je zit vandaag 20 dpo, dus gewoon knetter zwanger Ze maken maar gewoon een afspraak voor je!
Net voor jullie een test gedaan wel niet gecontreerde urine want ik heb net gedronken speciaal voor jullie ongeduldige haha
Een beetje wel hahawou eerst wachten tot morgen maja ik denk tja als ik zwanger ben moet ik nu ook een streep te zien krijgen Ik ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak. Dan zitten we op 5 weken eens kijken voor mn uitrekendatum dan kan ik mn ticker aan passen. Heb er laatst ene gezien waarbij ze in elke week een tekst erbij deden zetten wat in ontwikkeling is die week. Maar geen idee meer waar. Die van moon is ook leuk Nu kan ik eindelijk breedt uit smilen
Wouw Daan gefeliciteerd meis!!! tis jullie zo gegund! Ik heb bewust even een tijd niet mee gekletst.. en weet dus ook niet echt wat er allemaal gebeurd is met jullie in de tussen tijd... weet niet of het handig is als ik nu weer mee kom kletsen... maar goed even een update van mij heb vanmorgen een test gedaan.. ik twijfelde even maar hij is toch echt negatief.. ik had om 12:00 uur wat bloedverlies dus het zal vannacht of morgen wel doorzetten.. het 'er even minder mee bezig zijn' heeft dus niet geholpen.. vandaag cd 37..
Dankjewel Tuurlijk wel mee kletsen je hoort erbij welcome back En we hebben alle begrip voor als je even afstand neemt xxx Ik hoop dat je volgende ronde mee geluk hebt
Hè Music mama uiteraard mag je gewoon weer mee kletsen! Gezellig. Ik had je testje gezien, maar zie helaas ook niks. Maar temperatuur je nog wel? Dat kon ik niet helemaal opmaken uit je tekst. En hoe is het met die musical? Daantj je kunt het beste ook stoppen met elke ochtend tempen hoor! Super mooie banner
Oke lief meiden.. dank! Ik kijk ff of ik mezelf weer up to date kan lezen Ik heb niet getempt afgelopen ronde.. en ook geen ovulatietesten gebruikt.. deze ronde ga ik dat wel weer doen. Met de musical gaat het goed.. wel erg druk nog steeds.. 24 dec heb ik 3 voorstellingen en 21 en 23 dec de hele dag repetitie dus pittig maar wel heel heel leuk! Hoe is het met jullie?
Hele mooie test Daantje!! Leuk dat je er weer bent Music Mama! Je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Als jij behoefte hebt aan afstand van het forum dan doe je dat en als je zin hebt dan kom je hier gewoon gezellig meekletsen! Ik blijf hoe dan ook voor je duimen! Rogijuli: nog steeds het gevoel dat je eisprong er aan komt? Summer: ik weet niet of je nog meeleest, maar was even benieuwd hoe het met je gaat.
Haha moon ik hang morgen aan de telefoon met de vk Dankjewel meid hoe voel jeje? Nu ik zelf niet meer hoef te temperaturen kan ik mooi jullie dames in de gaten houden en extra duimen Drukke maand music maar ook heel erg leuk zo tehoren
Jaaaaa eindelijk gaat mijn temperatuur omhoog! Fertility friend zet hem op zondag. Ik heb even gekeken in mijn kaartjes, normaal veranderd direct na eisprong mijn afscheiding dus: Clomid invloed afscheiding en eisprong inderdaad zaterdagnacht of clomid invloed temperatuur en eisprong donderdagnacht. We zullen het nooit weten. Wij hebben ons gehouden aan advies dus hopelijk een korte lf en door. Maar geen provera nodig oh opluchting! Daantj veel plezier met vandaag bellen! Goldfishie ik was ook benieuwd hoe het met summer was als het goed is heeft ze afgelopen vrijdag weer die afspraak gyn gehad. Music mama leuk hoor die voorstellingen! Maar het heeft je wens voor Nog een kindje blijkbaar niet in de weg gestaan. Dus weer met thermometer aan de slag
Ohh ik heb vals gespeeld! Donderdag 13 november heb ik zelf naar beneden gezet volgens mij was dat een valse temperatuur. Nou ziet mijn kaartje er wel logisch uit.