Goeiedag dames sorry dat ik zo binnen kom vallen maar ik kan geen wijs worden uit mijn temperatuur kaart kan iemand me helpen
Is duidelijk kaartje hoor Peetje dag 16 is je eisprong geweest. Succes op wachtbankje. @daantje: lief!!!!
Dank je maar zit nog niet op het wachtbankje helaas dit is voorwerk voor iui die we waarschijnlijk mid augustus gaan starten de verpleegkundige zag geen duidelijke eisprong er in dus maak me nogal zorgen
Peetje ik zie duidelijk je eisprong hoor! Indd dag 16.. anders vul je hem even online in bij mama apps of FF weet je hoe dat moet? Dan geeft hij je eisprong vanzelf aan!
Heb je een smartfone? Ik heb hem in mijn play store gezocht (heb een samsung s4) en dan kun je het zo invullen.. ik heb het nu over mama apps.. je kunt ook maar Mama Apps gaan dan kun je het volgens mij gewoon via internet doen.. als het niet lukt wil ik wel helpen
Zag de verpleegkundige geen duidelijke eisprong???? Hmm misschien moet ze hier op het forum wat kennis opdoen Zeer duidelijke eisprong te zien hoor. Je ziet het verschil duidelijk bij jou. Die sprong omhoog en dat hij hoog blijft dat is hem!
Ik ben ook fan van mama apps en die vult tegenwoordig ook je ei in adv je temp. Hier nu 37 dus morgen zou hij wel 36,8 zijn dus op naar een nieuwe ronde!!
Dank je wel dames ik heb het nu via de website gedaan en daar doet hij het top en idd dag 16 mijn eisprong ik ben op gelucht de verpleegkundige moet even in de leer denk ik
meiden ik zit met iets... ik heb even vooruit gedacht.. in de hoop dat de aankomende 2 dagen mijn temp ook boven de 36.8 is.. en ik heb bij mama apps voor 2 en 3 aug mijn temp op 37.0 gezet en bij FF ook.. nu zegt MA dat mijn eisprong dag 24 was (31 juli) en FF zegt dat mij eisprong dag 23 was.. (30 juli) wat zal het nou wezen?? (nu maar hopen dat mijn temp ook echt hoger is morgen en overmorgen.. )
Ik ben heel benieuwd daantje! Zou toch maar mooi zijn om weer gewoon eisprongen te hebben!! Dat zou dan maand 2 bevestigd op een rij zijn Ik heb zelf echt beetje baaldag, toch zw-test gedaan voor zekerheid, alhoewel ik al dacht dat er niks gesprongen was. Morgen cd30 en GEEN eisprong in aantocht.... Morgen weer volle moed hoor, ik lees gelukkig wel meer dames met hele late eisprong, die toch ook zwanger zijn. Mag nog niet klagen hoor.
En daantje? Hoe was je temperatuur? Zo ik heb me goede moed weer terug hoor Een nacht slapen doet wonderen, gisteren ook erg moe. Beetje veel gewerkt afgelopen 2 weken. Vandaag nog en dan 2 dagen vrij!!!
nou... 36.8... nog geen eisprong volgens FF en mama apps... had zo op 36.9 gehoopt.. dan had FF wel een eisprong aangegeven..