ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ rogijuli geen idee wat jouw temperatuur aan het doen is:(

@ mamalap ondanks de witte test duim ik nog steeds door

Gold hoe gaat het met jou?

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Daantje: aan het wachten op de eisprong! :)
    We zitten al in de sexytime periode. Ook al is deze ronde weer een klein kans, we willen hem niet verloren laten gaan.

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jullie zijn lief dames maar ik heb weinig verwachting van deze ronde hoop dat mijn menstruatie lekker snel komt.

True love ik ben het eens met Rogijuli dat jouw eisprong nog moet komen.

Goldfishie je hebt helemaal gelijk.

4. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies!

Wachten nog even rustig af! Duurt alleen altijd zo lang met zo'n lange cyclus.....

5. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Meiden, ik ben weer terug. IJsland was prachtig, heb genoten. Mijn koffer zat stampvol dikke kleding, daar hadden jullie echt niet bijgepast 😉
    Ik heb stiekem af en toe via de wifi dit topic gevolgd. Mamalap, ik zeg maar niks, tot nu toe waren mijn enthousiaste oprispingen volledig verkeerd, dus doe maar geen hoopvolle meer.... Ik vind je grafiek wel veel mooier dan maanden terug, dat is een feit....
    Treu love, aan het werk binnenkort, ik denk ook dat jij je piek nog gaat krijgen.
    Gold, nog een paar dagen, ik hoop ook dat jouw piek eerder komt, dan weten we ook al snel of sexyrime zin heeft gehad.
    Daantje/xmoonl: gaat goed meiden, jullie onderschriften zijn prachtig, ik hoop dat jullie er van genieten.
    RoGiJuLi, nee ik snap het ook niet. Pffff was er maar iets zinnigs over te zeggen....

Momenteel heb ik vijf vriendinnen die oroberen zwanger te worden van hun eerste, allemaal rond de 35 jaar, zo spannend...ik hoop echt op een babyboom in 2015, thuis en hier op het topic....

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ken het :D Maar idd over een paar dagen zal hij wel omhoog gaan!!

mamalapvwat niet is kan nog komen. ;)spannend!!! In ieder geval een goede eisprong gehad! De volgende keer ietsjes minder clomid want een klusverbod is natuurlijk ook weer niks

goldfishie zo is dat!!! Niet geschoten is altijd mis.. Dus wie weet, je zou niet de eerste zijn ;)

zonnetje ja gaat lekker hier!! Gelukkig is de misselijkheid weg dus ben helemaal blij

7. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaan met die banaan gold:D veel plezier

@ zonnetje en wat heb je allemaal gedaan op vakantie?:)

Het gaat goed hier nog weinig last van symptomen behalve dat ik heel erg moe elke avond ben en mn reuk vermorgen is heel sterk gegroeid.

Moon welke symptomen had jij rond deze tijd? Ben blij dat je misselijkheid weg is:)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Mamalap... en ??? Nog mooi hoog?

Hier gooi ik me thermometer het raam uit hoor... 36,3 :x :x :x
    Daar wordt je toch moe van!!!

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

36.94............

Rogijuli dan ben ik bang dat jouw eisprong nog niet geweest is. Heeft je lichaam er toch veel last van net als bij daantj :(

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Oooh wow mamalap! Wat gaat hij nog steeds mooi omhoog zeg!!! Kans was klein maar ik denk groot genoeg voor jou!! :D

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha ik weet het zo net nog niet hoor, we wachten af binnen een week weten we het!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow ja ik heb wel een nieuwe theorie: 2 eitjes iets meer progesteron? Vandaar de iets hogere temperatuur? ;)

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Dat kan ook...... of gewoon zwanger :D Tijd zal het ons laten weten ;)

14. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ziet er heel goed uit mamalap.

Rogijuli het zou best wel eens kunnen inderdaad dat je zon maand tegemoet gaat als ik eisprong 2 weken later etc

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik hem dan afsluit met hetzelfde resultaat als jou Daantje dan hoor je mij niet klagen.
    Maar aangezien dat niet zal gebeuren werkt het me nu alleen maar giga tegen en zal een zwangerschap er dit jaar niet meer in zitten voor mij. :x

16. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat weet je niet! Positief blijven daar bereik je meer mee meis al is het moeilijk en frustrerend op het moment.
    Gewoon je ding blijven doen niet te zeer focussen en af en toe met vriendlief stoeien.

Ik bedoel van mij is het ook maar juist met die ene keer gelukt. Ik heb me zelf straight to the point gezet lekker neuchter. Je temp op het moment en cyclus zal op niks slaan net als de mijne maar hou em
    In de gaten want je ei gaat er zowiezo aankomen:) dikke knuff

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik snap hem Rogijuli je hoopt snel weer verder te kunnen het liefst december nog voor januari een positieve test. Grrr een lange cyclus doordat jouw hormonen in de war zijn zit je dan niet op te wachten :(

Ik reken me ook al rot eind deze week ongi. Hopelijk nw eisprong op cd 14 a 16 kan nog net rondom kerst. Dus ja ik snap hem. Mag je wel ff van balen. Knuffel.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.037
    15.633
    113
    Nabij Utrecht
    Net een flinke klodder vruchtbaar slijm verloren (sorry vieze praat).
    Nu maar hopen dat me ei dan vandaag springt.

Wel helaas geen mogelijkheid tot sex vanavond maarja dat geeft niet. Als me ei dan maar springt en volgende maand wat eerder dan heb ik nog mazzel (al ga ik al uit van pas in januari weer een mogelijkheid tot zwanger raken).

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Rogijuli: jeetje zeg, ei kom op nou en spring! Je kan het! ;)
    Dan kan die temp ook weer normaal gaan doen.

Mamalap: ja, klinkt logisch met twee eitjes dan ook hoge temp. Maar ik vind het wel een hele mooie stijgende lijn! :)

20. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    je temp ziet er goed uit mamalap! spannend hoor!

Deel Deze Pagina