mamalap spannend hoor rogi hopelijk springt toch je ei!! Kan idd wat langer duren , ik had zelfs geen ei de eerste cyclus daan ojee volgens mij was ik moe, diarree en last v boobies
Mamalap gaat maar goed! Vervelend he dat wachten Rogijuli Temperatuur is hier nog niet veranderd. Wordt dus weer een lange cyclus. Is het met lange cyclussen ook eigenlijk gedoemd te mislukken?
36.87 nog prima. True love nee hoor als je maar eisprong hebt. XmoonlightX heeft ook lange onregelmatige cyclus en is toch ook lekker zwanger.
Ik ben benieuwd mamalap naar morgen want op je andere kaartje zakt je temp dan normaal. Ik gaduimen dat hij hoog blijft Knuff rogijuli
Mamalap: kleine daling in je temp... Wat denk je zelf? Niet zwanger of stiekem toch? Rogijuli: hoe voel jij je? Hier temp al paar dagen stabiel. Verwacht mijn eisprong dit weekend of begin volgende week.
Haha ik ben niet zo geduldig dus gewoon nog een testje erin geknald, maar omo wit. Heb mijn hoofdpijn nog niet gehad die meestal mijn ongi aankondigd. Ik denk dus niet zwanger. Kans was ook klein
Hmm mamalap ongeduldige haha Klustime gold En ik ben normaal geduldig... Maarree nog een kleine week te gaan voor eerste echo ik vind het super spannend dan zou ik bijna 7 weken zijn op 1 dag na
Mamalap: ja, idd de kans is klein. Maar toch stiekem een klein kansje! Al vind ik je kaartje nog steeds super! Daantje: ja, we zitten middenin de sexytime periode. Maar wel netjes om de dag. Ik wil geen zaadjes verspillen!
True Love: mijn cyclussen zijn ook niet iedere ronde even lang. Mijn gyn zegt dat je iedere ronde kans hebt om zwanger te worden. Het maakt niet uit of je cyclus wat langer is of onregelmatig. Het is alleen vervelend als je cyclussen onregelmatig zijn omdat je dan niet weet wanneer je eisprong ongeveer is. Ik lees dat jij ook tempt, vul je dit in bij FF? Mogen we meekijken?
Zo is dat. Mijn cyclussen waren schommelt tussen de 28 en 43 dg. De eerste keer bij 31 dg zwanger en de 2e keer bij 41 dg.. In 13 mnd 2x dus niet de moed opgeven
Ja wel een kruik maar moest vanavond helpen surpises maken op school dus kon er geen gebruik van maken Naderende eisprong? Geen idee. Gisteren een klodder vruchtbaar slijm maar rest vd dag niks meer. Vandaag wat melk achtige afscheiding dus denk dat ei al is geweest of dat me lichaam weer aan het dollen is. Het verbaasd me allemaal niks meer.
Bedankt voor de fijne berichten! Ik temperatuur sinds een dikke maand omdat ik niets meer van mijn cyclus snapte. Ik had altijd rond de 28. Toen een zwangerschap daarna weer paar maanden aan de pil en nu dus lange cyclussen. Mee kijken mag maar ik heb t niet ingevuld in FF maar in een andere app.. Ben benieuwd of ie bij jou nou komt rogijuli!
Nog geen verhoging dus nog steeds geen ei. Mamalap.... hoe staat het er voor bij jou? Hoe gaat ie bij de rest?
36.93 uh? Dan is ovulatiedag toch zaterdagnacht/zondag geweest, maar wij hebben het echt niet meer gedaan na maandagavond. Hoe lang kan een zaadje overleven? Volgens mij houd mijn temperatuur mij voor de gek! Hoe is het met de buikpijn Rogijuli?
Wow mamalap!! Wat goed!Zaad kan tot 7 dagen overleven als he van hele goede kwaliteit is Buikpijn nog aanwezig helaas