Het is maar goed dat je al lang temperatuurt want je kaartje is hopeloos nou herken je hem nog wel. Ik duim voor je mee. Hier 36.96 juist wanneer je iets lager wilt.
Waarom zou je lager willen wanneer heb je het laatst getest?? En een beginnende temper zou idd doodnerveus worden van mijn kaartje nu
Haha gisteren ochtend. Ik heb mijn hoofdpijn gisteren ook gehad dan is de ongi ook nooit ver weg. Ik acht de kans te klein. Voel ook niks behalve veel afscheiding en warm (maar dat is logisch met deze temperatuur voor mijn doen )
Een normale cyclus zo inderdaad ook fijn zijn mamalap Hier vanochtend weer 0,1 erbij, nu 36,9. Het lijkt goed te gaan...
Heb je geklust rogijuli?? hoop dat het er een is! Mamalap je gaat goed met de temp haha True love dit lijkt op een eisprong goed bezig
Mamalap: toch heel spannend nu op 12 dpo!! Hopelijk raak met 1 ei! Rogijuli: kom op ei, spring! Duim voor een eisprong bij jou! True Love: klinkt als een eisprong. Ging je nog proberen om je tempkaartje te laten zien? Hier nog geen eisprong, wel een kleine verhoging. Duim voor mezelf dat ie dit weekend omhoog gaat.
Haha gold ik duim voor je mee hoef je niet voor jezelf te duimen Rogijuli Kv2v5 test ik mee. En ja dat hoort ook gewoon bij de lutale fase. True love klinkt inderdaad als dat je op 2 dpo zit. Morgen nog een hoge aantikken
Misschien wordt je nog wel verrast mamalap Hoop voor je dat ie omhoog gaat goldfishie Het is toch nog mogelijk Rogijuli? Ik hoop dat inderdaad mijn ei is. Nu alweer benieuwd naar de temperatuur van morgen... Kaartje gaat de eerste dagen niet meer lukken dus ik zal de getallen er wel even op zetten. Kunnen jullie toch meekijken
Ik ben de vorige cyclus begonnen met temperaturen op dag 23: 36.6 36.6 36.6 36.6 36.7 36.6 36.5 36.8 36.8 36.9 36.9 37.0 37.0 37.0 37.0 37.0 37.1 37.0 37.0 37.0
En deze cyclus tot nu toe: 36.8 36.7 36.7 36.8 36.8 36.8 36.7 36.7 36.7 36.6 36.6 36.6 36.7 36.6 36.6 36.9 (verkouden) 36.9 36.4 36.6 36.7 36.7 36.6 36.6 36.6 36.8 36.9
Ik gebruik die gynopil nooit meer hele baarmoederwand geirriteerd ik hoopniet dat ik hier door een miskraam ga krijgen voel me zo ongemakkelijk op het moment.
Doordat je bmm gevoeliger is , wordt die waarschijnlijk nu door de Tablet sneller geïrriteerd... Het zal zeker geen mk veroorzaken hoor meid
Ik hoop het inderdaad want de kleuring is nog aanwezig en het lijkt net of ik ongesteld ben dat gevoel heb ik nu maar geen ernstige krampen
Lieve Daantje, mocht het toch fout gaan (waar we zeker NIET ban uit gaan) dan komt het echt absoluut niet van die gyno pil hoor!!! Als het fout gaat dan is het embryootje niet goed geweest en zou het ook mis gaan zonder dat je die gyno pil zou hebben gebruikt. Maar we gaan er gewoon lekker vanuit dat het hartstikke goed zit van binnen! Dikke knufff
36.96........ Hoe is het met de rest? True love en Rogijuli weer een hoge? Goldfishie misschien al een verhoging? Daantj beetje gerustgesteld?