ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat valt wel mee moon maja je doet toch onbewust druk zetten natuurlijk. Maar nu ik dit weet niet meer dus. Ik ga dit product halen voor zekerheid kan toch geen kwaad neem ik aan?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee hoor, heel veel gebruiken dit

3. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg ik dit gewoon bij de ah?

Ik ben allang blij dat ik de oorzaak weet maakt me in ieder geval weer kalm. Want 2 uur erna ga ik plassen totaal niks. En ik moet al stuk vaker plassen dan voorheen omdat ik bepaalde druk op mn blaas voel. Zelfs in de nacht moet ik er nu al een keer uit

4. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Daantje, de roosvicee laxo staat meestal bij de baby afdeling roosvicees en olvarit potten 😉. Ik drink het elke dag en het helpt.

5. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel morgen meteen halen

6. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat dat je er wat geruster op bent daantj

Vanavond steeds last van menstruatiekrampen gehad, beetje een rare dag ervoor

7. XmoonlightX

Welke dag zit je nu dan?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    36,8 last van het jojo effect.

bij jou al ei goldfishie?

Al op rood Mamalap?

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

36.72 geen ongi krampen meer gehad, temperatuur weer iets omhoog :( van mij mag die ongi nu wel komen hoor! Ik ben er klaar mee.

Bij jou Rogijuli zou ik dan toch zeggen dat hij cd 22 wel gesprongen is. Fertility friend ziet hem niet door je rare kaartje in het begin.

10. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd rogijuli

Zou het dan toch mamalap

Ik zit nou op 5 dpo. Vandaag stijging met 0,1 naar 37,1

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    True Love: spannend!! :)

Mamalap: morgen gaat jouw temp vast omlaag. Als je twee eitjes had, met die pieken en dalen rond je eisprong. Eerst springt blijkbaar de ene en dan de ander. Misschien is dat rond je nod dan ook wel? Dat eerst de ene word afgebroken en dan de ander? Zou mij logisch doen klinken, maar heb geen idee of het ook zo werkt. Je hebt ieder geval wel een normale cyclus lengte en een mooi kaartje en een ei! :)

Rogijuli: jeetje zeg, lekker ontregelt... Niet leuk... :(

Hier nog geen eisprong gespot, wel redelijk stabiele temp. Zo heb ik het nog nooit gehad. Had gehoopt dat ie vanochtend omhoog zou gaan.

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Even in mijn vorige kaartjes gekeken en ik heb het 1x eerder gehad. In maart had ik van dag 10 t/m 17 een stabiele temp en op dag 18 ging ie omhoog voor de eisprong. Laten we dan toch maar hopen dat ie snel komt.

13. XmoonlightX

Volgens mij springen ze tergelijk of maar eentje. Volgens mij kunnen ze niet dagen achter elkaar springen

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Klopt xmoonlightx! De lh piek zorgt ervoor dat ze allebei tegelijk springen. De kleine springt gewoon mee ook al is die bv maar 18. Ik denk dat de lf wat langer is door iets meer progesteron wat het achterblijvende gele lichaam aanstuurt 2 gele lichamen iets meer progesteron denk ik. Haha was graag al ongesteld geworden!

Goldfishie ik hoop het voor je dat je ei nu snel komt.

True love mooie stijging in ieder geval ei echt geweest! :)

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Tja... wachten, wachten, wachten...
    Gelukkig gaat de tijd vanzelf verder! :)

16. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten en niets weten hoe frustrerend. Ik hoop voor een ei rogijuli en dat je een plakker mag krijgen dees maand.

@mamalap hoop dat je snel mag doorgaan naar volgende ronde.

Hopelijk springt je eitje snel gold

Ik durf nog niet meer naar de wc. Zodra ik voor de boodschap ga komt er wat mee dit keer geen helder bloed maar ouder bloed.

17. XmoonlightX

Maar misschien is er wel eentje gesprongen dat kan ook

18. XmoonlightX

Ik wou dat ik je kon geruststellen daan, maar het kan allebei de kanten op.. Hopelijk gauw een goede echo

19. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg net telefoon van mijn contact persoon van moeders voor moeders. Hoe het met me ging want ik had haar geappt. Heel lief van haar:) ze zei we gaan voor de goede echo woensdag ik duim voor je en bel me erna op hoe het gegaan is:)

Ik moest spontaan huilen erdoor ik denk wat ben jij nu aan het doen( huilen is namelijk niet echt iets voor mij haha)

20. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha daantj, last van hormonen? :p

Deel Deze Pagina