ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
  2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zie iets roze??? Maar je temp kaart laat geen ei zien?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Naja... me temp is nu weer ff hoog genoeg voor ei maar tis onduidelijk voor mij wanneer hij dan is geweest.
    Kan dag 16 - 20 - 22 zijn.
    Dan zou ik nu 13 - 9 - 7 DPO zijn.

4. XmoonlightX

Spannend!!!!

5. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie niets... Moet ik er wel bij zeggen dat ik altijd wel de laatste ben die er iets in ziet. Dus ik hoop dat ik het nu ook verkeerd gezien heb!!!

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nope sorry Rogijuli ik zie deze keer ook niks. Maar inderdaad zoals je zelf al schrijft is de upload kwaliteit uitermate teleurstellend, dus dat ik niks zie zegt niks. Ik duim voor je en wacht je volgende test weer af!

7. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie nog niks maar het zou super cool zijn als je over enkele dagen meer rose zou krijgen:)

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè dames hoe is het met de temperatuur vanochtend? Hier een lichte clomid stijging net als de vorige keer.

Rogijuli ik zie dat jij een kruis hebt gekregen. Hij staat daar niet goed hoor. Ik neig nog steeds naar cd 20 anders cd 22.

Goldfishie ook jij een kruis maar dat was te verwachten!

True love is hij bij jou nog steeds goed?

Summer fijn wat te horen van je. Inderdaad wat xmoonlightx zegt. Waarschijnlijk heb je gewoon een wisselende cyclus van jezelf. Eigenlijk heel fijn dat er niks aan de hand is.

9. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is ie gedaald met 0,2 naar 36,9. Gaat dus op en neer. Dacht dat ie na de eisprong juist wat constant hoorde te zijn?

10. XmoonlightX

Ook na je ei kan hij zeker schommelen, alleen dan schommelt hij hoger ;)

11. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan schommelen we nog even rustig verder ;)

12. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Mamalap bij jou gaat het nu ook goed met de clomid. Gelukkig een kortere cyclus. Nu hopelijk snel ook een positieve test!!

Moonlight ik zal indd zo'n cyclus al jou hebben. Achjah het komt allemaal wel.

Rogijuli ik hoop dat je test mooi duidelijk gaat worden! Duim voor je.

13. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Wat denken jullie. Is mijn ei gesprongen op de dag van de positieve ovulatie test of een dag later? FF zegt op de dag van posi test. Ikzelf denk dag later.

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Summer: leuk dat je hier weer mee komt kletsen! :)
    Wat moonlight al zegt, waarschijnlijk heb je een wisselende cyclus. Heb ik ook. De ene keer 42 dagen en de andere keer 27 dagen.

Rogijuli: ik zie helaas niets, maar wellicht te vroeg. Zondagochtend nog een keer testje doen? Heb je een gevoel wanneer je ei ongeveer was?

Mamalap: ja zit nu op het wachtbankje tot 17 december. Hoop dan eindelijk eens op goed nieuws. Ik zit in een groepje met meiden die allemaal in 2013 zijn gestart voor een eerste kindje en daar zijn ze of zwanger of al bevallen. En ik wacht nog steeds...

Papillons: ik denk dat ie wel goed staat daar. Je gevoel zegt een dag later? En je had twee dagen een even donkere ovutest? Of was de ene net iets donkerder dan de ander?

15. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey meiden.

Mag k me hier ook bij toevoegen?

K zal me ff voorstellen.
    K ben Khloe , 27 jaar. Ben getrouwd.
    Wij hebben al een mooie lieve dochter gekregen aleen helaas kwam ze te vroeg, we hebben haar nog 4 dagen mogen kennen maar helaas hebben we afscheid moeten nemen.
    M'n hele verhaal over onze dochter staat bij de vlindertuin

http://www.zwangerschapspagina.nl/vlindertjes-vanaf-25-weken/534742-onze-dochter-waarom.html

Wij gaan weer proberen voor een2e wonder.
    En ben nu ook met temperatuur en ovulatie test bezig.
    Aleen ervaring ontbreekt een beetje.
    Hoop dat k via jullie nog meer informatie te weren krijg.

Xxx

16. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig verhaal zit gewoon te janken op de bank
    Je bent hier van harte welkom *knuf* en hoop dat je snel een 2e wonder mag krijgen

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Khloe welkom! Wat een enorm triest verhaal. Er zijn eigenlijk gewoon geen woorden voor. Ook hier de tranen in de ogen. Hopelijk kunnen wij jou een beetje wegwijs maken in het temperaturen.
    welke dag zit je? Ben je al begonnen? Hou je het al ergens bij? Haha een hoop vragen!

Pappilions ik ben het eens met goldfishie hij lijkt goed te staan. Maar als je temperatuur door maar iets paar honderdste scheelt zou hij inderdaad een dag kunnen verschuiven.

Goldfishie ik snap heel goed dat het zuur is! Ronde 21 pff dat is 2 jaar. Wij zijn nu precies een jaar bezig en vind het al lang. Nog een jaar erbij voelt ondenkbaar. Knuffel

18. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    @daantj
    Dankje wel. Knuffel terug.

@mamalap
    Dankje wel. Nee indd. Zo dicht bij was het..wat nu zo ver weg voelt.
    Droom die uit een spatte.
    Waarom zal k nooit weten.. uit onderzoek is niks uit gekomen.

Ik zit nu op dag 13.
    K hou het bij met 2 apps. Ook ff-app (fertility) maar weet niet hoe k de link hier kan neer zetten.
    En doe ovulatie testjes..
    Om in zicht te krijgen. . Hadt nooit regelmatig cyclus.

Xxx

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh fertility friend staat ergens bij sharing create site en dan kan je daar code kopiëren voor de link. Die kun je hier neezetten of in jouw handtekening.

20. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland

Deel Deze Pagina