ovulatie en temperatuur...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Music Mama, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Hier mijn kaartje van FF tot nu toe

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Oh dat had ik ook de laatste keer erna ging hij weer omhoog, ovulatie dip

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hij kan morgen nog wel door stijgen hoor. Ik heb heeeeeeeel wat kaartjes bekeken, sommige hebben een langzame stijging, sommige een rise fall back rise. Ik heb nog wel hoop voor je!

4. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    oke.. ik wacht het af mamalap.. :) bedankt voor je hoop daar krijg ik ook weer een beetje hoop van ;)

5. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Meiden, ik vetrek zo naar Italië. Ik lees jullie verhalen over twee weekjes terug. Ik hoop dat er dan heul erg veel gebeurd is. Ik duim sowieso voor veel eieren èn hunkerende zaadcellen....wie weet helpt het.

Dikke zoen van mij!

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Bedankt zonnetje! Hopelijk hebben we goed nieuws als je terug komt! Fijne vakantie!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zonnetje! Hele fijne vakantie!!! Geniet ervan.
    Dank voor alle steun...!

8. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    36.8... zucht.. denk dat het niets wordt deze ronde...
    Hoe ist bij jullie mamalap en moonlight?

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

10. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    nou ik baal echt hoor van m'n temp! damn.. had ik die 36.9 maar gewoon doorgezet dan had ik wel ene eisprong gehad.. maar ja mijn thermometer zij echt 36.8... zucht... Mamalap ik zal het voorzichtig zeggen maar ik denk dat je zwanger bent hoor.. je teste pas 15 dpo positief bij je dochter.. maar je weet niet echt waar je zit toch in je cyclus nu.. omdat je nog steeds niet echt een eisprong hebt gehad.. en je hebt lichte streepjes op je zwangerschaptesten! dus ik denk het echt....... moren naar de huisarts bellen om een bloedtest?

11. XmoonlightX

Hier zet vandaag mn ongi door

12. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    he verdorie moonlight.. wel verwacht maar toch.. nooit leuk als het echt gebeurd... op naar de volgende ronde dan maar...

13. XmoonlightX

Zeker!! Moet vast een keer goed komen;)

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh xmoomlightx pff blijft vervelend!

@daantje: ik hoop voor jou toch ook snel duidelijkheid, is misschien nog wel het ergste onduidelijkheid. Wel/niet.

Ik blijf nog even sceptisch! Pas bij positieve digitale CB geloof ik het hoor.

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ja dat snap ik mamalap... ik vind je temp ook niet passen eigenlijk bij nu zwanger zijn... het schiet van hier naar daar... dus zal het wel 'apart' vinden als het zo is! je houd het spannend zeg.. morgen weer testen dus.. ik ben benieuwd..

en ik..? ik wacht maar weer af :)

16. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    ow meiden ik pieker me suf.. wordt er gek van!!!

Ik heb sinds vanmiddag behoorlijke pijn in mijn onderbuik.. niet zo erg dat ik niets meer kan doen.. maar het zeurt de hele middag al.. en om 16:00 uur ging ik naar het toilet.. had ik bij het afvegen een witte slijmprop.. was best groot! ongeveer 2 bij 2 cm... wat is dit nou weer? :( ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Is mijn eisprong al geweest? moet ie nog komen? komt ie helemaal niet? ik ben echt een beetje down der van.... en nu twijfel ik ook nog aan mijn thermometer...

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Pff daantje vervelend he, dat niet weten hoe en wat!?!? Misschien komt het door het weer dat onze temperatuur niet genoeg stijgt? Ik weet het ook niet meer, meis! Ik weet wel dat er bij ons in het topic nog iemand was waarbij de temperatuur net iets lager is dan normaal en ze heeft toch ook eisprong gehad....
    Dat van die slijmprop heb ik nog nooit gehad, dus zou het ook niet weten.
    Maar zoals jij nu hebt, heb ik dus inmiddels al een week! Als ik naar mijn afscheiding en ovulatietesten kijk heb ik eisprong gehad, maar die temperatuur? Hij is wel hoger als normaal voor ovulatie. Normaal 36,2 a 36,3 nu dus rond 36,4 a 36,5...??

Het zal vast voor ons allebei goed komen!
    We slepen elkaar erdoorheen!!

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm ik zie dat je topic hebt geopend ik lees even mee ;)

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    whoehoee... vanmorgen 36.9... en tis behoorlijk 'nat' van onder...:cool::);) dus toch misschien nu pas mijn ei gehad? pfff lastig hoor.. afwachten want mijn temp verder gaat doen..

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Toch nog spannend dus! Wat geeft ff aan?
    Ik heb nog niet getest, ik durf niet....... Misschien zo, anders morgen of overmorgen. Temperatuur vanochtend 36,52 iets hoger als gisteren.

Bestaan vals positieve testen? Die van gisteren ochtend is eigenlijk zo duidelijk en roze.

Deel Deze Pagina